Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

TOYOTA COROLLA 111(G6) 1996 >2002

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 20-12-11, 12:54
Το avatar του χρήστη g6_saligkaros
g6_saligkaros Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 14-08-2011
Περιοχή: Κερατσινι
Ηλικία: 36 male
Μηνύματα: 696
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 238
g6_saligkaros είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
επειδη κλεινει καπως ο χωρος εκει με την ποδια εχω παρατηρησει διαφορα,αμα λες εσυ ο ειδικος δεν εχει καμια απολυτως σχεση ετσι θα ναι
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 20-12-11, 16:39
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1038
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από g6_saligkaros Εμφάνιση μηνυμάτων
επειδη κλεινει καπως ο χωρος εκει με την ποδια εχω παρατηρησει διαφορα,αμα λες εσυ ο ειδικος δεν εχει καμια απολυτως σχεση ετσι θα ναι
Νομιζω ολοι λιγο πολυ ξερουμε απο αεροδυναμικη τι ειναι και πως οι μασκες, οι αεραγωγοι κτλ παιζουν ρολο στην κατανομη αερα στην σωστη ψυξη! με το να κλεινουμε το i/c και το ψυγειο μεσα σε πλαστικα μερη ειναι ΟΤΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ για την ψυξη τους! αρα δεν γινεται να ειναι καλυτερα! Δεν χρειαζεται να εισαι ειδικος για να καταλαβεις καποιες διαφορες! τις διαφορες εσυ που τις ειδες δλδ? στον δεικτη θερμοκρασιας? ΚΟΙΝΗ ΛΟΓΙΚΗ λεγεται! κάτι που μάλλον όλοι μας διαθέτουμε! οι ποδιές απο κατω ειναι για 2 μονο λογους! για να μην βρωμιζει το μοτερ και να το προστατευει απο τα νερα! όσο για την τιμη με το 1/3 της τιμης αυτης μπορώ να κανω με ανοξειδωτη λαμαρινα! ΕΛΕΟΣ ποια αυτη η Toyota!!!! πλακα μας κανει?????
μιλαγα για τις ποδιές, για το καπο μπορουμε να βαλουμε επένδυση με πετροβαμβακα ή υαλοβαμβακα, βρισκουμε σε μονωτικα οικοδομικών υλικών και με ΠΟΛΥ χαμηλές τιμές!!!
ας πουμε και ενα παραδειγμα, εχουμε το intercooler κατεβασμενο μπροστα, ποτε αεριζετε καλυτερα και ψυχετε καλυτερα ο αερας, οταν δεν εχουμε ποδια καθολου οπως εγω πχ και ο αερας που σκαει επανω του περναει απο τα κενα του και φευγει στο κενο? ή οταν εχουμε ποδια και εγλωβιζεται ο ζεστος αερας εκει περα? δεδομενου οτι το intercooler στην Ελληνιστι ειναι εναλλακτης αερος. Καπως ετσι ισχυει και στο ψυγειο αλλα και για το ψυγειο του A/C, το μοναδικο προβλημα ειναι ΜΟΝΟ στα λυμναζοντα νερα, γιαυτο και σε πολλα μερη με ζεστη πχ Κυπρο και χωρις καπο κυκλοφορουν μερικοι αλλα και χωρις ποδιες απο κατω! γιαυτο και εδω πολλα αμαξια δεν εχουν ποδιες απο κατω για καλυτερες θερμοκρασιες! για το καπο δεν με ενδιαφερει καθολου ποσα χρονια στο starlet δεν επαθε τπτ ουτε και τωρα στην corolla, μονο το θεμα με τον ιμαντα μου την σπαει, το πολυ πολυ να βαλω κατι κατα μηκος του ιμαντα και να μην καλυψω και τα μπροστινα μερη για να εχω καλυτερες θερμοκρασιες απο κατω.

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 20-12-11 στις 17:05.
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 20-12-11, 17:23
Το avatar του χρήστη g6_saligkaros
g6_saligkaros Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 14-08-2011
Περιοχή: Κερατσινι
Ηλικία: 36 male
Μηνύματα: 696
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 238
g6_saligkaros είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από NikiforosGT Εμφάνιση μηνυμάτων
Νομιζω ολοι λιγο πολυ ξερουμε απο αεροδυναμικη τι ειναι και πως οι μασκες, οι αεραγωγοι κτλ παιζουν ρολο στην κατανομη αερα στην σωστη ψυξη! με το να κλεινουμε το i/c και το ψυγειο μεσα σε πλαστικα μερη ειναι ΟΤΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ για την ψυξη τους! αρα δεν γινεται να ειναι καλυτερα! Δεν χρειαζεται να εισαι ειδικος για να καταλαβεις καποιες διαφορες! τις διαφορες εσυ που τις ειδες δλδ? στον δεικτη θερμοκρασιας? ΚΟΙΝΗ ΛΟΓΙΚΗ λεγεται! κάτι που μάλλον όλοι μας διαθέτουμε! οι ποδιές απο κατω ειναι για 2 μονο λογους! για να μην βρωμιζει το μοτερ και να το προστατευει απο τα νερα! όσο για την τιμη με το 1/3 της τιμης αυτης μπορώ να κανω με ανοξειδωτη λαμαρινα! ΕΛΕΟΣ ποια αυτη η Toyota!!!! πλακα μας κανει?????
μιλαγα για τις ποδιές, για το καπο μπορουμε να βαλουμε επένδυση με πετροβαμβακα ή υαλοβαμβακα, βρισκουμε σε μονωτικα οικοδομικών υλικών και με ΠΟΛΥ χαμηλές τιμές!!!
ας πουμε και ενα παραδειγμα, εχουμε το intercooler κατεβασμενο μπροστα, ποτε αεριζετε καλυτερα και ψυχετε καλυτερα ο αερας, οταν δεν εχουμε ποδια καθολου οπως εγω πχ και ο αερας που σκαει επανω του περναει απο τα κενα του και φευγει στο κενο? ή οταν εχουμε ποδια και εγλωβιζεται ο ζεστος αερας εκει περα? δεδομενου οτι το intercooler στην Ελληνιστι ειναι εναλλακτης αερος. Καπως ετσι ισχυει και στο ψυγειο αλλα και για το ψυγειο του A/C, το μοναδικο προβλημα ειναι ΜΟΝΟ στα λυμναζοντα νερα, γιαυτο και σε πολλα μερη με ζεστη πχ Κυπρο και χωρις καπο κυκλοφορουν μερικοι αλλα και χωρις ποδιες απο κατω! γιαυτο και εδω πολλα αμαξια δεν εχουν ποδιες απο κατω για καλυτερες θερμοκρασιες! για το καπο δεν με ενδιαφερει καθολου ποσα χρονια στο starlet δεν επαθε τπτ ουτε και τωρα στην corolla, μονο το θεμα με τον ιμαντα μου την σπαει, το πολυ πολυ να βαλω κατι κατα μηκος του ιμαντα και να μην καλυψω και τα μπροστινα μερη για να εχω καλυτερες θερμοκρασιες απο κατω.
εχεις δικιο κατσε να στειλω ενα mail στις εταιριες που βγαζουν turbo αυτοκινητα οπως ford κλπ να τους το πω οτι ειναι καλυτερα να τ αφηνουν σκετα.
Απάντηση με παράθεση
  #4  
Παλιά 20-12-11, 17:29
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1038
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
http://www.nengun.com/unknown/levin-...r-guard-138756

κάτι σαν αυτο ειχα υποψη αλλα ειναι σπανιο πολυ να βρεθεί!

http://www.nengun.com/c-one/aluminum-under-panel
Ειναι και αλουμινιο ο κούκος αηδόνι θα πάει! ιδιο ειχα δει σε Lotus Elise φίλου που φυσικά έχει πίσω το μοτερ.
Απάντηση με παράθεση
  #5  
Παλιά 20-12-11, 17:34
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1038
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
και ενα ολοκληρωμένο σχέδιο απο της ποδιές και οχι μονο.
Βρηκα και σε imitation : http://www.autodepot.co.th/products.html

The Engine under cover produced from plastic sheet with maximum thickness and the toughness to protect the engine from pebble and mud when the products in use. With Vacuum Thermoforming process can save customer cost and every mould have jig fixture to correct every pierce like inner fender liner.
CORROLA AE101
CORROLA AE110

Στον κατάλογο εχει και ΑΕ111 που ειναι ιδια με την ΕΕ111 από κάτω.

και ο ΠΛΗΡΗΣ κατάλογος σε αρχείο PDF : http://www.autodepot.co.th/EngineCover.pdf
Συνημμένα Thumbnails
Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγένθυνση

Όνομα:  diag_1tNkaMt.jpg
Εμφανίσεις:  67
Μέγεθος:  173,6 KB  
Απάντηση με παράθεση
  #6  
Παλιά 20-12-11, 17:40
Το avatar του χρήστη Pantelis
Pantelis Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 05-10-2004
Μοντέλο: celica gt4 Starlet gt
Περιοχή: athens
Μηνύματα: 601
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 313
Pantelis είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από g6_saligkaros Εμφάνιση μηνυμάτων
εχεις δικιο κατσε να στειλω ενα mail στις εταιριες που βγαζουν turbo αυτοκινητα οπως ford κλπ να τους το πω οτι ειναι καλυτερα να τ αφηνουν σκετα.
εγω μιας και τυχαινει οπως ειπαραπανω στο gt να εχω και τις δυο ποδιες και front mount I/c.. το κοιταξα πιο αναλυτικα και το ψυγειο και το το i/c δν επηρεαζονατι ειτε εχεις ειτε δν εχεις ποδια...γιατι
1. ξεκιναει η ποδια πολυ πιο μετα το i/c πιο μεσα δηλαδη και
2. το ψυγειο τελειωνει σχεδον εκει που τελειωνει η τραβερσα μετωπη οποτε παλι δν επηρεαζεται..ο κυριος ρολος της ειναι για τα νερα ουτε θερμοκρασιες ουτε τιποτα επηρεαζει..τουλαχιστον ετσι οπως ειναι σχεδιαστικα.....αυτα ελπιζω να βοηθησα..
__________________
TEACHER: Can you tell me the name of 3 great kings who have brought happiness and peace into people's lives?
STUDENT: Drift-king, Drin-king and Fu...ing..
Απάντηση με παράθεση
  #7  
Παλιά 20-12-11, 17:48
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1038
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Από το παραπανω σχεδιο που εχω βαλει τουλαχιστον ΜΟΝΟ για τις ΜΑΜΑ ποδιές και οχι αλλες κατασκευες ή aftermarket αφηνουν πολλα κενα στο πισω μερος τους αρα σιγουρα δεν επηρεαζουν, αυτο το κομματι ομως το αλουμινένιο σιγουρα θα επηρεαζε γιατι καλυπτει ολο το μερος του μοτερ μεχρι πισω οπως φαινεται. Εμενα δεν με ενδιαφερει τπτ απο τα παραπανω ουτε και η μονωση στο καπο, και με τον Anubis που το συζητουσαμε χτες το θεμα ειναι ΜΟΝΟ να μην βρεχετε ο ιμαντας που γυρναει το δυναμό, και αυτος δεν βρεχετε στο δυναμο γιατι αυτο ειναι ψηλά, αλλά στο χαμηλωτερο σημειο του δλδ εκει που ειναι το καρτερ στην τροχαλια. Αν μπορω με μια εστω λωριδα λαμαρινας ή πλαστικου να καλυψω το μερος αυτο μεχρι κατω απο το δυναμο θα λυσω το προβλημα, δεν ειναι αναγκη να μπουν ολοκληρες και οι 2 ποδιες! βεβαια παιζει και αν σφιξει ποιο δυνατα το δυναμο και τεντωσει ο ιμαντας να μην το κανει, αλλα μετα θα ανεβαζει πολυ την ταση φορτισματος και δεν κανει! το θεμα ειναι μην τυχον και γλιστραει ο ιμαντας και στην αντλια νερου!!! γιατι ειναι με τον ιδιο ιμαντα και αυτη! Και μια φωτο για να ξερουμε για τι πραγμα μιλάμε!

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 20-12-11 στις 18:03.
Απάντηση με παράθεση
  #8  
Παλιά 20-12-11, 17:54
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1038
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Απάντηση με παράθεση
  #9  
Παλιά 20-12-11, 18:04
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1038
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
και εδώ φαινεται καλυτερα ο ιμαντας δυναμο-αντλιας νερου και πως τεντωνει



Y.Γ sorry αλλά αν κάνω edit στα posts μετα οι φωτος δεν εμφανιζονται! ακομα δεν εχει διορθωθει αυτο!
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Προβλήματα με πηγή 2DIN windows CE 6.0 NikiforosGT Θελω βοηθεια 0 13-10-16 09:19
Προβλήματα Με Το 20v speedc 4AGE 20v Levin 57 17-11-15 15:15
BMW και προβλήματα... madvinegar OFF TOPIC 22 15-03-11 18:17
Προβλήματα pergolatios SUPPORT 71 30-05-07 18:42
Προβλήματα forum 4ZZ-FE Θελω βοηθεια 49 20-02-07 10:17



Page generated in 0,18956590 seconds (83,27% PHP - 16,73% MySQL) with 41 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 16:58.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)