Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > ΦΟΡΟΥΜ

ΦΟΡΟΥΜ Οτιδήποτε έχει σχέση με το φόρουμ μας, όπως νέα, αναβαθμίσεις και τυχόν προβλήματα που μπορεί να έχει κάποιος.

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 23-09-11, 11:04
Το avatar του χρήστη akis308
akis308 Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 25-11-2005
Μοντέλο: ΑΕ 92
Περιοχή: Hράκλειο-Κρήτη
Ηλικία: 44 male
Μηνύματα: 2.379
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 12 φορές σε 12 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 477
akis308 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Αν οδηγάς ανθρώπινα και με castrol-motul- και λοιπά τηγανόλαδα θα είσαι μια χαρά για μια ζωή...
Αν τώρα έχεις βαρύ δεξί πόδι βάλε amsoil-redline-torco.
Θα δεις κάθετη πτώση στην θερμοκρασία του λαδιού, καλύτερο δούλεμα σε υδραυλικά ωστήρια (ειδκά με τα redline).
Tα trd πάντως είναι amsoil...
Όσο για τα ΕNEOS έχω μια απορεία....
Ο κύριος που τα εμπορευεται τα βάζει άραγε και στο αγωνιστικό του???
Δεν εννοώ κάτι, αλλά πολύ θα ήθελα να ξέρω.
Πάντως συγκεκριμένα Peugeot 306 GrA με V300: Θερμοκρασία λαδιού 120-125 βαθμούς.
Με Red Line με τίποτα πάνω από 90....
To μόνο κακό με αυτά τα λάδια είναι ότι χρειάζονται περισσότερο ζέσταμα σε σχέση με τα τηγανόλαδα.
Και κάτι τελευταίο...
Δεν είναι ότι θα σπάσεις το μοτές αν βάζεις τα πρώτα λάδια, απλά σε βάθος χρόνου θα έχεις μεγαλύτερες φθορές, ενω΄με τα δευτερα θα εχεις καλύτερη λειτουργία (ειδικά αν έχεις υδραυλικά ωστήρια).
Προσωπικά βάζω Amsoil Dominator.
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 23-09-11, 13:42
Το avatar του χρήστη GiWrGoS@XXX
GiWrGoS@XXX Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 08-09-2006
Μοντέλο: E11 1.4 vvti g6
Περιοχή: athina
Ηλικία: 41 male
Μηνύματα: 686
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 309
GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από akis308 Εμφάνιση μηνυμάτων
Αν οδηγάς ανθρώπινα και με castrol-motul- και λοιπά τηγανόλαδα θα είσαι μια χαρά για μια ζωή...
Αν τώρα έχεις βαρύ δεξί πόδι βάλε amsoil-redline-torco.
Θα δεις κάθετη πτώση στην θερμοκρασία του λαδιού, καλύτερο δούλεμα σε υδραυλικά ωστήρια (ειδκά με τα redline).
Tα trd πάντως είναι amsoil...
Όσο για τα ΕNEOS έχω μια απορεία....
Ο κύριος που τα εμπορευεται τα βάζει άραγε και στο αγωνιστικό του???
Δεν εννοώ κάτι, αλλά πολύ θα ήθελα να ξέρω.
Πάντως συγκεκριμένα Peugeot 306 GrA με V300: Θερμοκρασία λαδιού 120-125 βαθμούς.
Με Red Line με τίποτα πάνω από 90....
To μόνο κακό με αυτά τα λάδια είναι ότι χρειάζονται περισσότερο ζέσταμα σε σχέση με τα τηγανόλαδα.
Και κάτι τελευταίο...
Δεν είναι ότι θα σπάσεις το μοτές αν βάζεις τα πρώτα λάδια, απλά σε βάθος χρόνου θα έχεις μεγαλύτερες φθορές, ενω΄με τα δευτερα θα εχεις καλύτερη λειτουργία (ειδικά αν έχεις υδραυλικά ωστήρια).
Προσωπικά βάζω Amsoil Dominator.
http://www.prcclub.gr/Topics/Lubrica...00C-40C-4C.pdf

το παραπανω link ειναι για να βοηθηθει ο καθενας να διαλεξει οτι του αρεσει...απο κει και περα

οντως απο οτι φαινεται τα amsoil ειναι πολυ καλα λαδια ,εγω δεν τα γνωριζα αλλα νομιζω εισαι λιγο υπερβολικος στους χαρακτηρισμους σου ,εδω μιλαμε για 1400αρι μοτερ stock με κοφτη 6500.... οχι για τεζα φτιαγμενο N/A 2zz ge ή 4AGE ή 3SGTE 400hp που ειτε στροφαρουν 9000 ειτε δουλευουν 1,5-2bar πιεση ειτε και τα δυο μαζι.....
οποτε σε σχεση με τα castrol "του κιλου" που βαζουν οι αντιπροσωπεις απο το βαρελι ειτε βαλεις motul ειτε amsoil ειτε καποιο αλλο ακριβο racing συνθετικο λαδι ,οι διαφορες ειναι χαωδεις υπερ των "ακριβων" λαδιων αλλα μεταξυ τους οι διαφορες ειναι μικρες γιατι τα λαδια αυτα υπερ-υπερκαλυπτουν τις απαιτησεις των απλων μοτερ μας αρα και δεν φτανουμε το λαδι στα ορια του τοσο ευκολα και τοσο συχνα οπως αλλα μοτερ ποιο "πιεσμενα" εκτος κι αν καποιος κανει ολη μερα-καθε μερα κοντρες και τα Σ/Κ τα περναει γραφοντας γυρους στα Μεγαρα ....εκει ναι φαινονται οι διαφορες μεταξυ και των καλυτερων λαδιων...Π.χ το motul 300v στο δικο μου αμαξι και παρα το σκισιμο βγαζει αψογα 5000κμ ,στα 7-7500κμ σαφως και το νοιωθεις οτι θελει αλλαγη ...αν βαλεις το ιδιο λαδι σε ενα s2000 λογικα δεν θα αντεξει πανω απο 3-3500κμ στα 5000κμ θα θελει σιγουρα αλλαγη ..οσο για θερμοκρασιες ....σε golf 2 1.8 gti με ροικη-συμπιεση-custom εκκεντρα-φ-π-ε που στροφαρει 7800, με την "καλη" σειρα λαδια της ARAL εβλεπε θερμοκρασια λαδιου 115-120C με το motul που του προτεινα 90-95C max ,το παει ταπα ολη μερα και αλλαζει λαδια αυστηρα ανα 5000κμ οτι λαδι και να βαλει...

Παντως θα δοκιμασω και ΑΜSOIL μιας και διαβασα οντως καλα λογια στο νετ...αλλα το motul δεν θα το χαραμισω σε καμια φρυτεζα....μεσα στο μοτερακι μου καλα τα εχει παει μεχρι τωρα ...

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη GiWrGoS@XXX : 23-09-11 στις 15:11.
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 05-10-11, 17:10
Το avatar του χρήστη akis308
akis308 Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 25-11-2005
Μοντέλο: ΑΕ 92
Περιοχή: Hράκλειο-Κρήτη
Ηλικία: 44 male
Μηνύματα: 2.379
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 12 φορές σε 12 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 477
akis308 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από GiWrGoS@XXX Εμφάνιση μηνυμάτων
http://www.prcclub.gr/Topics/Lubrica...00C-40C-4C.pdf

το παραπανω link ειναι για να βοηθηθει ο καθενας να διαλεξει οτι του αρεσει...απο κει και περα

οντως απο οτι φαινεται τα amsoil ειναι πολυ καλα λαδια ,εγω δεν τα γνωριζα αλλα νομιζω εισαι λιγο υπερβολικος στους χαρακτηρισμους σου ,εδω μιλαμε για 1400αρι μοτερ stock με κοφτη 6500.... οχι για τεζα φτιαγμενο N/A 2zz ge ή 4AGE ή 3SGTE 400hp που ειτε στροφαρουν 9000 ειτε δουλευουν 1,5-2bar πιεση ειτε και τα δυο μαζι.....
οποτε σε σχεση με τα castrol "του κιλου" που βαζουν οι αντιπροσωπεις απο το βαρελι ειτε βαλεις motul ειτε amsoil ειτε καποιο αλλο ακριβο racing συνθετικο λαδι ,οι διαφορες ειναι χαωδεις υπερ των "ακριβων" λαδιων αλλα μεταξυ τους οι διαφορες ειναι μικρες γιατι τα λαδια αυτα υπερ-υπερκαλυπτουν τις απαιτησεις των απλων μοτερ μας αρα και δεν φτανουμε το λαδι στα ορια του τοσο ευκολα και τοσο συχνα οπως αλλα μοτερ ποιο "πιεσμενα" εκτος κι αν καποιος κανει ολη μερα-καθε μερα κοντρες και τα Σ/Κ τα περναει γραφοντας γυρους στα Μεγαρα ....εκει ναι φαινονται οι διαφορες μεταξυ και των καλυτερων λαδιων...Π.χ το motul 300v στο δικο μου αμαξι και παρα το σκισιμο βγαζει αψογα 5000κμ ,στα 7-7500κμ σαφως και το νοιωθεις οτι θελει αλλαγη ...αν βαλεις το ιδιο λαδι σε ενα s2000 λογικα δεν θα αντεξει πανω απο 3-3500κμ στα 5000κμ θα θελει σιγουρα αλλαγη ..οσο για θερμοκρασιες ....σε golf 2 1.8 gti με ροικη-συμπιεση-custom εκκεντρα-φ-π-ε που στροφαρει 7800, με την "καλη" σειρα λαδια της ARAL εβλεπε θερμοκρασια λαδιου 115-120C με το motul που του προτεινα 90-95C max ,το παει ταπα ολη μερα και αλλαζει λαδια αυστηρα ανα 5000κμ οτι λαδι και να βαλει...

Παντως θα δοκιμασω και ΑΜSOIL μιας και διαβασα οντως καλα λογια στο νετ...αλλα το motul δεν θα το χαραμισω σε καμια φρυτεζα....μεσα στο μοτερακι μου καλα τα εχει παει μεχρι τωρα ...

Δεν είπα κάτι διαφορετικό...
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από akis308 Εμφάνιση μηνυμάτων
Αν οδηγάς ανθρώπινα και με castrol-motul- και λοιπά τηγανόλαδα θα είσαι μια χαρά για μια ζωή...
Αν κόλλησε το μάτι σου στα "τηγανόλαδα" μπορώ να το αλλάξω σε "λάδια ευρείας κατανάλωσης"...
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > ΦΟΡΟΥΜ

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Αναθυμιασεις με λαδι tasos 4age 2v SUPPORT 4 21-02-14 08:54
5w-30 λαδι στα VVT-i ή μηπως οχι?? keichi TOYOTA COROLLA 111(G6) 85 31-03-13 11:47
το 20v μαυροκαπακο μου καιει λαδι (πολυ) 20 v manos 4AGE 20v Levin 16 09-10-08 10:56
απορια NIKOS.99 4AGE 20v Levin 5 18-09-08 17:46
Λαδι Στην Τσιμουχα Του Μπουζι pwpwpali TOYOTA COROLLA 111(G6) 10 24-09-06 19:36



Page generated in 0,20428705 seconds (79,60% PHP - 20,40% MySQL) with 28 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 10:27.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)