Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 20-09-11, 22:36
Το avatar του χρήστη κωνσταντίνος
κωνσταντίνος Offline:

Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 25-03-2006
Μοντέλο: E12
Περιοχή: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Ηλικία: 40 male
Μηνύματα: 1.022
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 339
κωνσταντίνος είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από NikiforosGT Εμφάνιση μηνυμάτων
Κωνσταντινε επειδη και εγώ και ο Χρήστος το παλευουμε, εγώ αν είδες έκανα και πειράματα έξω απο το αμαξι, υδρογονο ΣΚΕΤΟ καθαρο πηρα κανονικα! και μαλιστα το δοκιμασα και εκανε κανονικοτατα αναφλεξεις. Δοκιμασα με νερο βρυσης και αλάτι!!! ειχα καταναλωση 1.05 amper max και εβγαζε ελαχιστο υδρογονο για 2 λογους, 1ον οτι για καταλυτη εβαλα αλατι που δεν διαλυεται ευκολα στο νερο και δεν εβαλα και πολυ, ενω κανονικα βαζουμε καυστικη ποτασα και 2ον ειχα κατι βιδες για ηλεκτροδια και οχι πλακες ανοξειδωτες ενωμενες μεταξυ τους με ανοξειδωτες βιδες οπως πρεπει κανονικα! επισης το τροφοδοτικο ηταν απο θηκη σκληρου δισκου 12volts - 2 amper. Στην μπαταρια του αυτοκινητου πιστευω θα ειχα καλυτερα αποτελεσματα.

Θα ηθελα να μας πεις ακριβως τι εκανες και φωτος αν εχεις γιατι δεν μπορουμε να βγαλουμε ασφαλη αποτελεσματα! ειναι αδυνατον να ειχες 0 κερδος! κατι εκανες λαθος ή κατι σου ελειπε! καταρχην οπως ειπες και ο Χρηστος θελουμε ΚΑΘΑΡΟ υδρογονο και οχι ΗΗΟ, γιατι εκει πας μαζι και το οξυγονο και αν δεν παιξεις με ηλεκτρονικα να πειραξουν τον λαμδα και τον MAF/MAP sensor ειναι σχεδον μηδενικα τα αποτελέσματα! επισης ειναι επικυνδυνο γιατι το HHO ειναι εκρηκτικο ενω το σκετο υδρογονο μονο αναφλέγεται! εβαλες ηλεκτρολυτη καυστικη ποτασα? εβαλες γεννητρια παλμων που ειπε και ο Χρηστος? αν οχι μη περιμενεις να δεις τιποτα!!! αλατι και σοδα ειναι χαλια δεν εχεις σωστα αποτελεσματα! υδρογονο εβγαλε στο σωληνακι ή οχι? ποσα amper ειχες καταναλωση? επισης οταν αυξανουν τα αμπερ καις ρευμα μπαταριας δεν καις παραπανω βενζινη! εκτος αν εννοεις πως ειχες ανοιχτο το μοτερ για τις δοκιμες σου. Επίσης το δυναμο βγαζει στανταρ αμπερ οταν ειναι ανοιχτο το μοτερ και ειναι παραπανω απο αυτα της μπαταριας μας! το να παρεις μερικα αμπερ για την γεννητρια υδρογονου δεν καις παραπανω καυσιμο!!! αν ηταν ετσι οποιος ειχε ενισχυτη και subs θα επρεπε να καιει του σκοτωμου παραπανω!!! το ξερεις πως μπορει να τραβαει ακομα και 30 amper!!!!??? εγω ειτε κλειστο εχω το ηχοσυστημα ειτε ανοιχτο δεν εχω δει ΚΑΜΙΑ διαφορα στην καταναλωση! μονο βυθισματα τασης στο βολτομετρο! το μοναδικο προβλημα που μπορεις να εχεις ειναι προβλημα με την μπαταρια οχι αυξηση καταναλωσης! επισης πρεπει ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ να εχεις γεννητρια παλμων! κραταει σταθερα τα αμπερ εκει που τα βαζεις χωρις να ανησυχεις συνεχεια για την ποσοτητα ηλεκτρολυτη (καυστικης ποτασας) και τραβαει το συστημα λιγοτερα αμπερ ενω παραγει και περισσοτερο υδρογονο, χωρις αυτη μαπα το πραμα! Απαντησε μας σε αυτα για να βγαλουμε συμπερασματα εκ του ασφαλους.
Ευχαριστώ!
1. δεν είχα παλμοτροφοδοτικό
2. έφτιαξα το drycell απο σχέδια που βρήκα.
3. έπερνα hho.
4. το δούλευα στα 15A.

Όσο περισότερο ρεύμα τραβάς τόσο ποιο δύσκολα περιστρέφετε το δυναμό.
και κατι ακόμα το δυναμο δεν βγάζει αμπερ. βγάζει σταθερα βόλτ. Ο κατασκευαστής σου λέει τα μεγιστα αμπερ που μπορείς να τραβίξεις. το κάθε φορτίο πχ. φώτα, μοτερ κτλ τραβανε στανταρ ποσώτητα ρεύματος. μάλλον εδω μπερδεύτικες.

όπος και αν έχει το πράγμα (είτε ΗΗΟ είτε σκέτο υδρογόνο) την μετατροπή του υδρογόνου πάλι σε νερο μεσα στην ζεστη εισαγογή δεν την γλυτώνεις με τιποτα, ξερω τι σου λέω.

μόλις βρώ χρόνο θα βαλω φωτογραφίες της κατασκευής κτλ.
__________________


Αν δέν είναι πισωκούνα δέν κάνεις δουλειά !

Θυμήσου ! οδήγα προσεχτικά, είναι υποχρέωση σου! τα παλιοσίδερα ξανα γήνονται, εμείς ΌΧΙ.
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 20-09-11, 22:46
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Κωνσταντινε καταρχην τα αμπερ ηταν ΠΑΡΑ πολλά! οταν παραγεις HHO και οχι σκετο υδρογονο χανεις πολυ σε επιδοσεις για τον λογο οτι παει και το οξυγονο μαζι οποτε δεν παιρνεις τα αποτελεσματα που θες, καταναλωνεις παρα πολλα αμπερ χωρις κερδος ουσιαστικο τελικα. Επισης αν ειχες PWM generator θα ειχες δει τρελη διαφορά. Το θεμα με το νερο αν εννοεις το bubbler μπορει να ειχες μικρο, οσοι εχουν βαλει δεν εχουν αναφερει προβλημα με το να παει νερο στην εισαγωγη. Φανταζομαι δεν ειχες τπτ απο ηλεκτρονικα για να παιξεις με τα μειγματα δλδ αυτο που λενε για map/maf sensor, λαμδα κτλ. Οποτε συμπεραινω πως ηταν ελειπές το συστημα σου και δεν πηρες τα αποτελεσματα που ήθελες. Για αυτο τον λογο εγώ με την μια θα βαλω PWM generator απο την στιγμη που θα μπει το συστημα στο αμαξι μου, θα παρω μαζι και αυτη και τον διαχωριστη. Το συστημα θα ειναι με διαχωρισμο δεν ασχολουμε με το υδροξυ (ΗΗΟ) γιατι δε αξιζει καν και ειναι και ποιο επικύνδυνο. Θα γινει δοκιμη απεξω απο το αμαξι ΜΕ και ΧΩΡΙΣ το PWM ωστε να δω τι διαφορες έχει. Οπως και να εχει αλλιως ειναι το καθε συστημα και η καθε τοποθετηση. Αλλιως μπορει να παιζει στο ενα αμαξι αλλιως στο αλλο και να εχουμε αλλα αποτελεσματα. Οποτε εγώ δεν αλλαζω γνωμη θα το προχωρησω το θεμα οπως ειπα. Το συνολικο κοστος ειναι αρκετα κατω απο τα 150 ευρώ χωρις PWM με αυτην παει κοντα στα 180 ευρώ. Δε νομιζω πως αξιζει να το συζηταω για τοσα χρηματα θα το κανω. Τα 650 που λεγανε οι αλλοι δεν τα εδινα με καμια κυβέρνηση όμως!

Το δυναμο το εχω δει να περιστρεφεται ποιο δυσκολα μονο οταν εχω ρελαντι κατω απο 800rpm! δεν το καταλαβαινω αυτο που λες! και ξαναειπα για παραδειγμα το ηχοσυστημα! επιδει εχω 4καναλο με sub χωρις πυκνωτη ξερω πολυ καλα τι γινεται οταν τραβαει αποτομα πολλα amper! και 20 να τραβαει η γεννητρια υδρογονου δεν εχει κανενα προβλημα! το ηχοσυστημα τραβαει ΠΟΛΛΑΑΑΑ παραπανω!!! αλλα με PWM ουτε με 5 amper δεν θα παιζει! εσυ θα εβαζες πολυ ηλεκτρολυτη και χεστηκε στα amper! btw εχω αναλογικο βολτομετρο στο αμαξι και βλεπω τι κανει το δυναμο! Επισης δεν καταλαβαινω τι εννοεις να γινει το υδρογονο νερο στην εισαγωγη? το υδρογονο ειναι αεριο ποτε θα γινει νερο? εννοεις αν ενωθει με τον εισερχομενο αερα? κατι τετοιο δεν ισχυει με τιποτα! ειδικα σε εμενα που θα στροβιλοτουρμποσυμπιεστει! ουτε κιχ δεν προλαβαινει να πει! εννοεις κατα την καυση του? http://www.physics4u.gr/energy/fuelcells.html αν καταλαβα απο το αρθρο για να γινει το υδρογονο ξανα νερο θελει ρευμα δεν αρκει η θερμοτητα! εξαλου εμενα επειδη ειναι τουρμπο δεν εχει καθως εκει που θα μπει θα το ρουφηξει η τουρμπινα και θα παγωσει μαζι με τον αερα στο ιντερκουλερ! και ΜΕΤΑ θα παει στην εισαγωγη.

http://el.wikipedia.org/wiki/Κυψέλη_καυσίμου

http://www.fuelcell.gr/h2.html
http://www.fuelcell.gr/fctypes.html

Υ.Γ Χρηστο δεν μου απάντησες! τελικα αν εχω PWM δεν χρειαζεται καταλυτης? ή βαζω μια φορα και μετα οσο και να εχει δεν παιζει ρόλο?

την χασαμε την μπαλα!!! http://www.fuelcellstore.com/en/pc/v...idproduct=1390
τι ειναι παλι αυτα τα fuel cells??? δινεις λεει υδρογονο παιρνει οξυγονο απο την ατμοσφαιρα και παραγει ρευμα!!!???? LOL! κατι χανω???

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 20-09-11 στις 23:23.
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 20-09-11, 23:19
davarisx Offline:
banned
 
Εγγραφή: 11-03-2008
Περιοχή: Μεσογεια
Μηνύματα: 577
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
davarisx θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Νικηφορε θα τα πούμε από το τηλ. γιατί βλέπω θα μπλεξουμε τα μπούτια μας εδώ. είπαμε τι φτιάχνουμε και θα μας φάνε.
Απάντηση με παράθεση
  #4  
Παλιά 20-09-11, 23:24
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
εχεις δικιο γιαυτο εχεις PM!
Απάντηση με παράθεση
  #5  
Παλιά 21-09-11, 15:44
Το avatar του χρήστη κωνσταντίνος
κωνσταντίνος Offline:

Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 25-03-2006
Μοντέλο: E12
Περιοχή: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Ηλικία: 40 male
Μηνύματα: 1.022
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 339
κωνσταντίνος είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Εδώ κάνετε ενα λάθος. εγω προσωπικά δεν πάω να φάω κανέναν. Μην ξεχνάτε οτι αυτο που κάνετε εσείς τώρα εγω το είχα κάνει πρίν 1 χρόνο.

Απλά αυτο που σας προτείνω να προσέξετε πολύ είναι την υγροποίηση του υδρογόνου.

Όταν το υδρογόνο ερθει σε επαφή με το οξυγόνο του αέρα τότε θα μετατραπεί σε νερο. Αυτο δεν σημαίνει οτι "θα σου κολλήσει η μηχανή με την μία" αλλα θα αρχίσει να σου διαβρώνει τα μέταλα απο την εισαγωγή εως τους κυλίνδρους. μεσα στον χώρο καύσης δεν μπορεί να κάνει τίποτα εκτός αν μπεί μεγάλη ποσώτητα σε υγρή μορφη (νερό).

Και πάντα να θυμάστε οτι θερμένετε πολύ, ειδικά το καλοκαίρι.
__________________


Αν δέν είναι πισωκούνα δέν κάνεις δουλειά !

Θυμήσου ! οδήγα προσεχτικά, είναι υποχρέωση σου! τα παλιοσίδερα ξανα γήνονται, εμείς ΌΧΙ.
Απάντηση με παράθεση
  #6  
Παλιά 21-09-11, 17:45
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
το υδρογονο για να ξαναγινει νερο θελει μια ηλεκτροχημικη διαδικασια (που παραγεται και ρευμα, αλλα χρειαζεται και ειδικος ηλεκτρολυτης), οπως δουλευουν τα fuel cells! δεν γινεται ετσι απλα! οποτε εδω κανεις λαθος! αν ηταν ετσι θα ειχαν καταστρεψει ολοι τους κινητηρες τους και δεν θα υπηρχε κερδος τιποτα! δεν τα ξερεις καλα, για ψαξε και δες πως δουλευουν τα fuel cells για να δεις πως γινεται ξανα νερο το υδρογονο! και για να χουμε καλο ερώτημα πως ειδες αν κανει υγροποιηση? bubbler ειχες βαλει? μήπως εβαλες για bubbler το δοχειο πληρωσης? μήπως το bubbler γεμιζε νερα και πηγαν στην εισαγωγη? κάτι λαθος ειχες κανει και σου πηρε νερα! γιατι το υδρογονο δεν γινεται νερο οταν βρεθει με οξυγονο απλά!!!!

Στο συστημα που ειχες φτιαξει εσυ ειχες πολλες ελλείψεις, συνεπως δεν δουλευε σωστά και δεν ειχε σωστα αποτελεσματα. Το πρωτο μειονεκτημα οτι δεν παραγες καθαρο υδρογονο αλλα υδροξυ (HHO), αυτο σημαινει πως ειναι επικυνδυνο και πως πας μαζι και το οξυγονο, αυτο για να δεις διαφορα θελει να πειραξεις τα μειγματα με ηλεκτρονικα που πειραζουν map/maf sensor και λαμδα. Aλλιως μηδεν εις τον πηλικον! ή σχεδον 0. Προφανως το δουλευες σκετο χωρις τπτ αλλο. Απο αυτο και μονο εμεις θα δουμε διαφορες γιατι μιλαμε για ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟ ΠΛΗΡΗ και χρηση ΣΚΕΤΟΥ ΚΑΘΑΡΟΥ ΥΔΡΟΓΟΝΟΥ!!!
Δεν χρησιμοποιησες PWM generator, δεν μας ειπες τι ηλεκτρολυτη εβαλες αλλα και καυστικη ποτασα (KOH) να ηταν προφανως εβαλες πολυ και ανεβασε πολυ τα amper. Ετσι τραβουσε πολλα amper παραγες και HHO και δεν ειχες το κερδος που θα ειχες με H και φυσικα και μεγαλη υπερθερμανση που δεν θα ειχες με PWM και τα σωστα amper! Εγώ με το που θα μπει στο αμαξι θα βαλω μαζι PWM generator. Οποιος εχει αποριες τι ειναι τι κανει κτλ ειπαμε να ψαξει να μαθει δεν προκειτε να κατσω να γραψω εκθεσεις για να αποδειξω οτι δεν πεταει ο γαδαρος.
Στην τελικη μπορει και να μην ειχες κανει καλη κατασκευη και πολλα αλλα προβληματα στην εγκατασταση, εγω που το ξερω?
Τελος δεν μπορεις να μας πεις με σιγουρια 100% πως δεν κανει, δεν δειχνει, γιατι απλα ειχες κανει κατι ΕΝΤΕΛΩΣ διαφορετικο απο αυτο που θα κανουμε εμεις, + οτι θα παρουμε ετοιμο τον διαχωριστη made in USA, οποτε απλα θα παρουμε και αλλα αποτελέσματα, νομιζω πως οτι παραπάνω γραφουμε ειναι περιττα λογια χωρις κανενα απολυτως νόημα! επειδη λοιπον ΜΟΝΟ εγω και ο Χρηστος ενδιαφερομαστε πραγματικα, αντε και ο MARMEL δεν ασχολουμε αλλο με το θεμα, γιατι το μονο που καταφερνω ειναι να χανω τον χρονο μου γραφοντας! αν θελει κατι καλο καποιος μονο με PM!
Ευχαριστώ.

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 21-09-11 στις 18:03.
Απάντηση με παράθεση
  #7  
Παλιά 22-09-11, 23:48
Το avatar του χρήστη κωνσταντίνος
κωνσταντίνος Offline:

Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 25-03-2006
Μοντέλο: E12
Περιοχή: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Ηλικία: 40 male
Μηνύματα: 1.022
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 339
κωνσταντίνος είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Άκου να δείς αδελφε, πραγματικά δεν καταλαβαίνω γιατι αρπάχτηκες με αυτο που έγραψα και γιατι μου μιλάς επιθετικά, εκτός αν ειναι η ιδέα μου.
Δεν με ενδιαφέρει να πείσω κανέναν για τίποτα. Δικόσου το όχημα οτι θέλεις κάνε, Εγω είπα μια άποψη και 2-3 πράγματα πάνω στην κατασκευή που έκανα εγω. Το δικόμου δεν πήρε νερο μεσα γιατι δεν το άφησα αρκετα για να πάρει + είχα υδατοπαγίδα. Όσο για το άλλο που λές οτι τα αλλα αμάξια που το έχουν δεν έχουν πάθει τίποτα, εσύ που το ξέρεις αυτο ; ρώτα τον φάνη να σου πεί όταν έγινε η επίδειξη με το subaru που είχαν τι νερό έφευγε μεσα στην εισαγωγή απο το σωλινάκι παροχής.

Τέλος πάντον εύχομε να πετύχει η κατασκευή σας και καλά αποτελέσματα.
__________________


Αν δέν είναι πισωκούνα δέν κάνεις δουλειά !

Θυμήσου ! οδήγα προσεχτικά, είναι υποχρέωση σου! τα παλιοσίδερα ξανα γήνονται, εμείς ΌΧΙ.

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη κωνσταντίνος : 22-09-11 στις 23:53.
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Υδρογονοκίνηση periklis87 TOYOTA AURIS 5 23-08-14 11:46



Page generated in 0,43013811 seconds (85,54% PHP - 14,46% MySQL) with 37 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 00:46.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)