Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΣΧΕΤΑ ΘΕΜΑΤΑ > ΔΙΑΞΙΦΙΣΜΟΙ

ΔΙΑΞΙΦΙΣΜΟΙ Μαλώστε, διαφωνίστε όσο θέλετε!!!!!!

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 28-06-11, 18:36
Το avatar του χρήστη toyota mania
toyota mania Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 02-01-2005
Μοντέλο: Avensis
Περιοχή: καρδίτσα
Ηλικία: 52 male
Μηνύματα: 2.679
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 519
toyota mania είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Γιατι συγκρινετε την π@υτσ@ με την βουρτσα.
__________________
Ηρακλης. 4A-FE Power και τωρα 2SZ-FE.
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 25-10-11, 16:22
Το avatar του χρήστη Χρηστος
Χρηστος Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 13-06-2004
Μοντέλο: carina e 20v st
Περιοχή: ΒΟΛΟΣ
Ηλικία: 51
Μηνύματα: 1.397
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 395
Χρηστος είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από toyota mania Εμφάνιση μηνυμάτων
Γιατι συγκρινετε την π@υτσ@ με την βουρτσα.

αυτη η πο@τσα ηρακλη ομως ειναι must μοτερ σε ολα τα γιαπωνεζικα site τυχαιο?δεν νομιζω!και εξαλου το εχω ξαναπει οτι απο την στιγμη που τιθεται θεμα συγκρισης 2 μοτερ και το ενα εχει πανω απο 30 αλογα και 200cc+ ,αυτο που κλεινει η ζυγαρια ειναι στο λιγοτερο δυνατο που κερδιζει σε χρονους και κοντρες.

αν ο vvtli ηταν στα χερια μου δεν θα αντεχε ουτε βδομαδα πραγμα που ο 20v ειναι δοκιμασμενος για την αντοχη στο σκισιμο και με μοτερ απο τροπετα απο ιαπωνια που ουτε ξερουμε ποσα αληθινα χιλ. εχουν!
οσο αφορα το eur3-4 κτλπ αν ισχυε το αντιθετο θα το ελεγες ως παρατηρηση?(δηλαδη να ηταν ο vvtli εβγαινε την 1993-1999 και 20v 2000 και μετα),τι να κανουμε ρε φιλε τοτε βγηκε αυτος ο κινητηρας με εκεινες τις προδιαγραφες αν θελεις συγκριση θα γινει οπως ειναι,δεν μπορω να βαλω προκαταλυτες κτλπ χαχαχα!!

τεσπα για να μην λεω εγω πολλα τα εχουν πει τοσα χρονια οι ιαπωνες με τον τροπο τους τι σημαινει 20v και τιποτα δεν ηταν τυχαιο που πουλησε παγκοσμιος αυτος ο κινητηρας και χρησιμοποιηθηκε στα περισσοτερα jap cars project σε αντιθεση με τον vvtli που περασε απλα απαρατηρητος!

θελω επισης να πω οτι παροτι που εχω 20V ειμαι φαν του vvtli που δυστυχως δεν ειχε την προβολη που του αξιζε ισως,μπορει να κανω και λαθος!
__________________
Ατμοσφαιρα και τα μυαλα στους κοφτες!!!!!!
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 25-10-11, 17:16
Το avatar του χρήστη corollapatra
corollapatra Offline:
Administrator
 
Εγγραφή: 28-02-2005
Μοντέλο: T Sport 5d facelift
Περιοχή: Πάτρα
Ηλικία: 49 male
Μηνύματα: 6.116
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 889
corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Χρηστος Εμφάνιση μηνυμάτων
τα εχουν πει τοσα χρονια οι ιαπωνες με τον τροπο τους τι σημαινει 20v και τιποτα δεν ηταν τυχαιο που πουλησε παγκοσμιος αυτος ο κινητηρας και χρησιμοποιηθηκε στα περισσοτερα jap cars project σε αντιθεση με τον vvtli που περασε απλα απαρατηρητος!
Για εμένα ο 2zz είχε την ατυχία να αποτελέσει το κύκνειο άσμα της ΤΟΥΟΤΑ στις γρήγορες εκδόσεις και τη στροφή της εταιρίας στην οικολογία και τους οικονομικούς κινητήρες. Ήταν ουσιαστικά θέμα μάρκετινγκ και στρατηγικών αποφάσεων που λήφθηκαν τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή με αποτέλεσμα να μη δοθεί σε αυτόν τον επίσης πολύ καλό κινητήρα η δέουσα προσοχή... Όσο για το πόσο απαρατήρητος πέρασε, μη ξεχνάμε ότι κυκλοφόρησε σε πάρα πολλές χώρες, κυρίως εκτός Ευρώπης και ότι η lotus, μία εταιρία κατασκευής αυτοκινήτων υψηλών επιδόσεων, ακόμα τον χρησιμοποιεί στα μοντέλα της... Και τον έχει εξελίξει ακόμα περισσότερο... Αυτό κάτι λέει...
__________________
Lift, lift, lift...

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη corollapatra : 26-10-11 στις 10:51.
Απάντηση με παράθεση
  #4  
Παλιά 26-10-11, 10:26
Το avatar του χρήστη Χρηστος
Χρηστος Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 13-06-2004
Μοντέλο: carina e 20v st
Περιοχή: ΒΟΛΟΣ
Ηλικία: 51
Μηνύματα: 1.397
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 395
Χρηστος είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από corollapatra Εμφάνιση μηνυμάτων
Για εμένα ο 2zz είχε την ατυχία να αποτελέσει το κύκνειο άσμα της ΤΟΥΟΤΑ στις γρήγορες εκδόσεις και τη στροφή της εταιρίας στην οικολογία και τους οικονομικούς κινητήρες. Ήταν ουσιαστικά θέμα μάρκετινγκ και στρατηγικών αποφάσεων που λήφθηκαν τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή με αποτέλεσμα να μη δοθεί σε αυτόν τον επίσης πολύ καλό κινητήρα η δέουσα προσοχή... Όσο για το πόσο απαρατήρητος πέρασε, μη ξεχνάμε ότι κυκλοφόρησε σε πάρα πολλές χώρες, κυρίως εκτός Ευρώπης και ότι ο lotus, μία εταιρία κατασκευής αυτοκινήτων υψηλών επιδόσεων, ακόμα τον χρησιμοποιεί στα μοντέλα της... Και τον έχει εξελίξει ακόμα περισσότερο... Αυτό κάτι λέει...
ενα μοντελο μια εταιρια δεν λεει κατι για μενα και μην ξεχνας η lotus εβαλε αυτο το μοτερ(vvtli) γιατι δεν τα βρηκε με την honda(type r) που ηταν το αρχικο project της,απλα ο vvtli ηταν η δευτερη επιλογη τους.
__________________
Ατμοσφαιρα και τα μυαλα στους κοφτες!!!!!!
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΣΧΕΤΑ ΘΕΜΑΤΑ > ΔΙΑΞΙΦΙΣΜΟΙ

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
4age 16v vs 20v NicKE70 ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 4 26-09-17 11:43
Vvti & Vvtli- Πως, που, γιατί... madvinegar Γνωσιακή Βάση Δεδομένων 0 10-03-09 16:32
Μετατροπή 1,4 VVTi σε 1.8 TS VVTLi ΚΩΣΤΑΣ ΓΙΑΝΝΟΥΛΑΚΗΣ SUPPORT 44 15-12-08 11:46
4age 16v konkon 4AGE 20v Levin 10 13-03-08 17:22
vvti vvtli? labros_k ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 1 11-01-07 13:17



Page generated in 0,31640601 seconds (83,37% PHP - 16,63% MySQL) with 32 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 05:24.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)