Σας ευχαριστω ολους για το ενδιαφερον!
Roy-D θενξ για την διευκρινηση μεταξυ των μοτερ/κυβικων.. αρα τα 1,4 με τα 100 αλογα να υποθεσω πως εχουν τελη σαν 1.400 και οχι σαν 1.300 ε..?
Επισης, παιδια με σκοτωνετε.........

δεν ξερω γιατι, αλλα μ'αρεσει αρκετα περισσοτερο το στρογγυλοφαναρο.........

Περα απο τα εμφανισιακα σημεια, εχετε την καλοσυνη να μου αναλυσετε λιγο τις σημαντικοτερες διαφορές που εχουν σε τεχνικα χαρακτηριστικα? Θα ηταν πολυ λαθος σαν επιλογη αν στο τελος κατεληγα σε αυτο το μοντελο δηλαδη?
TmNemesis ευχαριστω και για τα παραδειγματα, εξηγησε μου μονο κατι που ειπες για το λαδι. Τα "παλια" μοτερ στο προ-f/l ειχαν τετοια θεματα?
Κατι ακομα που θυμηθηκα διαβαζωντας για υπερκυβισμο κλπ, η συντηρηση αυτων των αυτοκινητων (απειραχτων) ειναι οντως οικονομικη οπως ακουγεται?
Υ.Γ.: πειτε μου και καταναλωσεις πολης κατα μεσο ορο παιδια γιατι ε δυστυχως ειναι μεσα στα σημαντικα, να ξερω που κυμαινομαστε τουλαχιστον.
Και παλι σας ευχαριστω παρα παρα πολυ για το ενδιαφερον και τον χρονο σας!