Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA T-SPORT

TOYOTA COROLLA T-SPORT 2002>

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 16-03-11, 12:05
Το avatar του χρήστη corollapatra
corollapatra Offline:
Administrator
 
Εγγραφή: 28-02-2005
Μοντέλο: T Sport 5d facelift
Περιοχή: Πάτρα
Ηλικία: 49 male
Μηνύματα: 6.116
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 889
corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα
Οι επιλογές που υπάρχουν είναι αρκετές και τα πάντα εξαρτώνται από τι απαιτήσεις έχεις και τι παραχωρήσεις είσαι διατεθειμένος να κάνεις (αυτά τα δύο δυστυχώς είναι αντιστρόφως ανάλογα). Καλύτερο κράτημα=λιγότερη άνεση. Εγώ προσωπικά φοράω εδώ και μερικές εκατοντάδες χιλιόμετρα τα KYB AGX με τα ελατήρια της ΤΤΕ (= Eibach), ίσως ο καλύτερος συνδυασμός άνεσης και κρατήματος, όπως πολλοί παραδέχονται. Από εκεί και πέρα υπάρχουν μέλη που έχουν φορέσει διάφορα, σε coilover KW-TEIN-BILSTEIN pss9, αλλά και άλλες όπως ΚΟΝΙ-BILSTEIN κ.α. σε συνδυασμό με διάφορα ελατήρια. Το θέμα είναι εσύ τι θέλεις... Θές να το ξεζουμίζεις σε κάθε στροφή που βρίσκεις μπροστά σου ή το αμάξι σου είναι για καθημερινή χρήση και αναζητάς περισσότερο την άνεση και τη ξεκούραστη οδήγηση με όσο το δυνατόν καλύτερη οδική συμπεριφορά;
__________________
Lift, lift, lift...

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη corollapatra : 17-03-11 στις 11:22.
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 17-03-11, 18:50
CTS03 Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 14-07-2005
Μηνύματα: 810
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 324
CTS03 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από corollapatra Εμφάνιση μηνυμάτων
Εγώ προσωπικά φοράω εδώ και μερικές εκατοντάδες χιλιόμετρα τα KYB AGX με τα ελατήρια της ΤΤΕ (= Eibach), ;
Αν πριν είχες τα εργοστασιακά αμορτισερ και δεν ήταν πεθαμένα όταν τα άλλαξες (τότε θα έβλεπες αλλαγή βάζοντας οτιδήποτε), θα ήθελα να ξέρω αν σου έκαναν σημαντική διαφορά τα KYB AGX ?

Σκεφτομαι τα KYB AGX σαν οικονομική λύση, αλλά θα είναι πεταμένα λεφτά αν δεν "σφίγγουν" αρκετά το αυτοκίνητο. Βασικά ο συνδυασμός TTE και εργοστασιακά με ενοχλεί μόνο στις γρήγορες/ανοικτές καμπές (>140), κάτι που συνήθως δεν με αφορά.

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη CTS03 : 17-03-11 στις 18:55.
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 18-03-11, 08:18
Το avatar του χρήστη corollapatra
corollapatra Offline:
Administrator
 
Εγγραφή: 28-02-2005
Μοντέλο: T Sport 5d facelift
Περιοχή: Πάτρα
Ηλικία: 49 male
Μηνύματα: 6.116
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 889
corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από CTS03 Εμφάνιση μηνυμάτων
Αν πριν είχες τα εργοστασιακά αμορτισερ και δεν ήταν πεθαμένα όταν τα άλλαξες (τότε θα έβλεπες αλλαγή βάζοντας οτιδήποτε), θα ήθελα να ξέρω αν σου έκαναν σημαντική διαφορά τα KYB AGX ?

Σκεφτομαι τα KYB AGX σαν οικονομική λύση, αλλά θα είναι πεταμένα λεφτά αν δεν "σφίγγουν" αρκετά το αυτοκίνητο. Βασικά ο συνδυασμός TTE και εργοστασιακά με ενοχλεί μόνο στις γρήγορες/ανοικτές καμπές (>140), κάτι που συνήθως δεν με αφορά.
Για τα παλιά αμορτισέρ που λες, μόνο τα πίσω ήταν λίγο σε προχωρημένο στάδιο αχρηστίας, τα μπροστά ήταν μια χαρά. Βασικά, δεν μπορώ να έχω άποψη αυτή τη στιγμή για τα AGX αφού τα φοράω σχεδόν 500 χλμ. και δεν τα έχω πιέσει ούτε έχω παίξει με τις ρυθμίσεις ακόμα, αφού πρέπει να τα αφήσω στις εργοστασιακές ρυθμίσεις για περίπου 1.000 χλμ. Αλλά ακόμα και έτσι, είναι η μέρα με τη νύχτα τα μαμά αμορτισέρ+ελατήρια ΤΤΕ που είχα πριν με AGX+ελατήρια ΤΤΕ που έχω τώρα. Σίγουρα έδεσε περισσότερο το αυτοκίνητο, έγινε πιο άνετο αφού δεν κοπανάει σε κάθε λακκούβα όπως πριν. Οι κλισεις δε μπορώ να πω ότι μειώθηκαν αισθητά αλλά δε ξέρω τι θα γίνει όταν τα ρυθμίσω διαφορετικά (τώρα είναι 2 μπροστά 4 πίσω και μετά θα το βάλω στο 3 μπροστά 5 πίσω, όπως οι περισσότεροι που φοράνε τα ίδια). Γενικώς πάντως θεωρώ ότι είναι από τις καλύτερες επιλογές και με δεδομένο και το κόστος τους. Αλλά όπως έχω πει και πάλι, είναι καθαρά θέμα επιλογών, απαιτήσεων και πρωτεραιοτήτων του καθενός.
__________________
Lift, lift, lift...
Απάντηση με παράθεση
  #4  
Παλιά 18-03-11, 13:56
PeterIoannou Offline:
 
Εγγραφή: 24-01-2007
Μοντέλο: Avensis ZZT223
Περιοχή: Ambelogardens
Ηλικία: 56 male
Μηνύματα: 1.633
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 421
PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος
Cool

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από corollapatra Εμφάνιση μηνυμάτων
... Οι κλισεις δε μπορώ να πω ότι μειώθηκαν αισθητά αλλά δε ξέρω τι θα γίνει όταν τα ρυθμίσω διαφορετικά (τώρα είναι 2 μπροστά 4 πίσω και μετά θα το βάλω στο 3 μπροστά 5 πίσω, όπως οι περισσότεροι που φοράνε τα ίδια). ...
Μειωμένες κλίσεις = Σφιχτότερες αντιστρεπτικές.
Η προσπάθεια μείωσης των κλίσεων του αμαξώματος με χρήση σφιχτότερου συνδυασμού αμορτισέρ/ελατηρίων, απλά κινείται προς λανθασμένη κατεύθυνση και επιβαρύνει το πλαίσιο -και το συνδυασμό αμορτισέρ/ελατηρίων- χωρίς λόγο.
-
Η παραπάνω πρόταση αποτελεί προσωπική μου άποψη και δεν είναι απαραίτητο να την ενστερνιστεί κάποιος.
Απλά, αν κάποιος εξετάσει τον τρόπο που λειτουργεί η ανάρτηση, πιστεύω πως θα καταλήξει στο ίδιο συμπέρασμα...
Καλές αλλαγές και καλορίζικη η νέα σου ανάρτηση...
__________________
Fast cars do not kill.
Slow drivers, do!!!
Saneatsu Abukara
Απάντηση με παράθεση
  #5  
Παλιά 18-03-11, 14:31
CTS03 Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 14-07-2005
Μηνύματα: 810
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 324
CTS03 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από PeterIoannou Εμφάνιση μηνυμάτων
Μειωμένες κλίσεις = Σφιχτότερες αντιστρεπτικές.
Έχω βάλει την πίσω της TRD και ΑΞΙΖΕΙ, το συνιστώ ανεπιφύλακτα. Αλλά όπως είχαμε πει κάποτε η τοποθέτηση της μπροστά έχει αρκετή δουλειά ... και προσωπικά δεν θέλω ρίσκα από μαστορέματα.

Corollapatra, ευχαριστώ για τις πληροφορίες. Γράψε μας ένα σχόλιο αργότερα πως τις είδες σε μεγαλύτερες ταχύτητες και σκληρώτερες ρυθμίσεις. Καλές βόλτες!
Απάντηση με παράθεση
chris ts
  #6  
Παλιά 18-03-11, 18:08
Το avatar του χρήστη ChrisTS
ChrisTS Offline:

Νεότατος
 
Εγγραφή: 16-04-2008
Ηλικία: 41
Μηνύματα: 24
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 212
ChrisTS είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
chris ts

εγω παιδια εχω βαλει εμπρος-πισω τις trd και εχω βαλει χοντρες,δεν ειναι σαν αυτες που κυκλοφορουνε εδω,αν θυμαμαι καλα η πισω ειναι φ26!!θα σας πω αυριο σιγουρα μπρος-πισω!το αποτελεσμα ηταν απιστευτο....αλλο αυτοκινητο!μηδεν κλισεις..και ειναι απολυτο!!αξιζει με 1000...............οτι καλυτερο!!!!
Απάντηση με παράθεση
  #7  
Παλιά 19-03-11, 18:13
CTS03 Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 14-07-2005
Μηνύματα: 810
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 324
CTS03 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από ChrisTS Εμφάνιση μηνυμάτων
εγω παιδια εχω βαλει εμπρος-πισω τις trd !!!!
Μπροστά η TRD δεν έχει, μάλλον της Whiteline θα εχεις βάλει.

Για Whiteline πάντως να πώ ότι στο Αυστραλιανό φόρουμ θυμάμαι να έχει σπάσει η πίσω σε κάποιον (ή κάποιους ?).
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA T-SPORT

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
ΜΠΑΜΠΗΣ COROLLA T-SPORT mpesikos ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΜΕΛΗ ΜΑΣ 287 22-03-15 10:44
ΑΝΑΡΤΗΣΗ COROLLA G6 nikos-g6 SUPPORT 46 30-07-13 16:20
αναρτηση για corolla του 99 agrinio 4AGE 20v Levin 7 09-06-12 22:29
corolla 1.4 sport ΣΤΑΘΗΣ LK ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 4 13-09-09 08:43
Αναβάθμιση σε αναρτηση Ε12. KONI SPORT+Eibach endurasKE-30 TOYOTA COROLLA E 12 47 01-10-08 09:53



Page generated in 0,17821097 seconds (81,91% PHP - 18,09% MySQL) with 38 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 07:40.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)