Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > Videos

Videos Εδω μπορουμε να βαζουμε μονο δικα μας videakia αστεια και μη χωρις πονηρο και προσβλητικο περιεχομενο. ENΗΜΕΡΩΣΗ .Mε το ανεβασμα των video στο forum αποδεχεστε αυτοματα οτι τα πνευματικα δικαιωματα παραχωρουντα στο www.corollaclub.com.

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 10-03-11, 11:25
Το avatar του χρήστη MITSOS
MITSOS Offline:
 
Εγγραφή: 04-12-2007
Περιοχή: ΒΟΛΟΣ
Ηλικία: 42
Μηνύματα: 1.405
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 355
MITSOS είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Γιάννη αν ο παράλληλος ήταν αντιπροσωπείας, τότε είναι για 200άλογα (έτσι το διαφημίζουν).
Το αξιοπρόσεκτο της υπόθεσης είναι ότι μαμά το μοτέρ ήταν 20τόσα άλογα κάτω από αυτό που δηλώνει η αντιπροσωπεία και τα 50 άλογα που πήρε μόνο με τον εγκέφαλο. Για να βλέπουν όσοι δε γνωρίζουν τί μπορεί να κάνει το πετρέλαιο....
Τώρα όσο για το δρόμο....αν ο άλλος είναι άσχετος και δε σκέφτεται ότι οδηγάει ένα θηρίο με βάρος 2 τόνους και κέντρο βάρους στα 2μέτρα και αρχίζει και κάνει ταρζανιές σε ανάποδους δρόμους τότε 1000% θα παίξει GAME OVER.
Αν θες να τρέξεις με τέτοιο όχημα βγες σε ευθεία εθνική και αν δε λυπάσαι πρόστιμα, διπλώματα και δικαστήρια, πάτα με την ψυχάρα σου. Αλλά αυτά τα αυτοκίνητα δεν είναι ούτε EVO ούτε GTFOUR. Την τετρακίνηση την έχουν για να ξεκολλάς από τα δύσκολα και όχι για να μπαίνεις "φέτα" (που παρεπιμπτώντος αν μπεις φέτα μάλλον θα βγεις τυρί τριμμένο).
Γιάννη μήπως αυτό το NAVARA είναι ένα μαύρο με γαλάζιες επιγραφές και τραβάει τρέηλερ με αυτοκίνητο???
Γιατί αν είναι έτσι τότε τουλάχιστον ο οδηγός του ξέρει να οδηγάει.
__________________
ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΦΑΕΙ ΟΙ ΤΟΥΡΜΠΙΝΕΣ ΓΜΤ!
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 11-03-11, 18:24
PeterIoannou Offline:
 
Εγγραφή: 24-01-2007
Μοντέλο: Avensis ZZT223
Περιοχή: Ambelogardens
Ηλικία: 56 male
Μηνύματα: 1.633
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 423
PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από MITSOS Εμφάνιση μηνυμάτων
Γιάννη αν ο παράλληλος ήταν αντιπροσωπείας, τότε είναι για 200άλογα (έτσι το διαφημίζουν).
Το αξιοπρόσεκτο της υπόθεσης είναι ότι μαμά το μοτέρ ήταν 20τόσα άλογα κάτω από αυτό που δηλώνει η αντιπροσωπεία και τα 50 άλογα που πήρε μόνο με τον εγκέφαλο. Για να βλέπουν όσοι δε γνωρίζουν τί μπορεί να κάνει το πετρέλαιο...
Ίσως να είναι ψιλο-άσχετο, αλλά έχω ακούσει από δυο-τρεις διαφορετικές πηγές ότι τα Navara που έχουν "βελτιωθεί" από την αντιπροσωπεία και από τα 150 έχουν ανέβει είτε στα 172, είτε στα 200, είτε στα xxx, μετά από σύντομο χρονικό διάστημα έχουν πάρει τις κυλινδροκεφαλές τους στα χέρια...
Ισχύει κάτι τέτοιο;
__________________
Fast cars do not kill.
Slow drivers, do!!!
Saneatsu Abukara
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 11-03-11, 20:00
Το avatar του χρήστη MITSOS
MITSOS Offline:
 
Εγγραφή: 04-12-2007
Περιοχή: ΒΟΛΟΣ
Ηλικία: 42
Μηνύματα: 1.405
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 355
MITSOS είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από PeterIoannou Εμφάνιση μηνυμάτων
Ίσως να είναι ψιλο-άσχετο, αλλά έχω ακούσει από δυο-τρεις διαφορετικές πηγές ότι τα Navara που έχουν "βελτιωθεί" από την αντιπροσωπεία και από τα 150 έχουν ανέβει είτε στα 172, είτε στα 200, είτε στα xxx, μετά από σύντομο χρονικό διάστημα έχουν πάρει τις κυλινδροκεφαλές τους στα χέρια...
Ισχύει κάτι τέτοιο;
μην ακούτε τις κλασσικές π@π@ριές.
ναι όντως τα navara τα πήγαιναν από τα 133 στα 150 το παλιό και από τα 174 στα 200 το πιο καινούριο.
αλλά ακόμη και αυτά δίχως πρόγραμμα βάρεσαν καπάκια και εξηγώ πώς.
είδικά όταν βγήκε το πρώτο με τα 133 (2002 μοντέλο) ήταν το μοναδικό 16βάλβιδο αγροτικό με επιδόσεις αρκετές για ταξίδια στον αυτοκινητόδρομο. Ένα χρόνο μετά επέτρεψαν και τα τετράπορτα κι έτσι την είδαν κάπως οικογενειάρχες, επαγγελματίες και κυνηγοί και πήραν όλοι από ένα και άρχισαν να οργώνουν τους δρόμους με το γκάζι στο πάτωμα (160-170km/h) για πάνω από μισή ώρα.
όλο το σύστημα κινητήρα μετάδοσης όμως είναι φτιαγμένο για συνεχόμενο ταξίδι στα 120-130 (ήδη κάπου εκεί έχει 4000στροφές παρά κάτι που είναι σχετικά πολλές για πετρέλαιο). σκεφτείται πόσες έχει στα 160-170 και συνεπώς όταν πας με αυτά τα χιλιόμετρα για πολλή ώρα πυρώνει υπερβολικά ο θάλαμος καύσης και...παίρνεις το καπάκι στο χέρι.
εγώ προσωπικά το τρέξιμο πάνω από τα 150 δεν το κάνω για πάνω από 10 λεπτά, ούτε και με βενζινοκίνητα. Αν θέλω να τρέξω το κάνω αλλά μια πατάω και μια αφήνω για να μπορεί να ανασαίνει και το μοτέρ, γιατί ακόμη και στις καλύτερες βενζίνες σκάει το καπάκι (έχω δει στην ΤΟΥΟΤΑ, όταν δούλευε o brother αρκετά ανατιναγμένα vvti).
Τέλος να αναφέρω ότι ο πατέρας μου οδήγουσε ένα 4πορτο navara με τα 133 σε επαγγελματικά ταξίδια στην εθνική από καινούριο μέχρι τα 100000χλμ που ήρθαν μετά από 4 χρόνια και το αυτοκίνητο το μόνο που ήθελε ήταν τα προγραμματισμένα σέρβις και πετρέλαιο στο ρεζερβουάρ. Όλα τα παραπάνω όμως με σεβασμό στην εθνική και προσεκτική χρήση όταν ήθελε να κινηθεί γρήγορα (και πιστέψτε με δεν ήταν λίγες οι φορές μιας και τα ταξίδια δεν ήταν για διασκέδαση αλλά για δουλειά και ο χρόνος πίεζε).
Αν κάποιοι δε γνωρίζουν από πετρέλαια και προερχόμενοι από βενζίνες τα "πλακώνουν" (ακούω και μέσα στην πόλη να ξεκινούν από φανάρια και να βαράνε 5000 και 5500 στροφές με 2α και 3η) δεν τους φταίει κανείς αν παίρνουν τα μοτέρ στο χέρι και δε θα πρέπει να δυσφημούν ένα μοτέρ γιατί δεν τους έκατσε να το γ@μ@σουν!
αυτά τα ολίγα....
__________________
ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΦΑΕΙ ΟΙ ΤΟΥΡΜΠΙΝΕΣ ΓΜΤ!
Απάντηση με παράθεση
  #4  
Παλιά 11-03-11, 21:38
PeterIoannou Offline:
 
Εγγραφή: 24-01-2007
Μοντέλο: Avensis ZZT223
Περιοχή: Ambelogardens
Ηλικία: 56 male
Μηνύματα: 1.633
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 423
PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από MITSOS Εμφάνιση μηνυμάτων
μην ακούτε τις κλασσικές π@π@ριές...
...όλο το σύστημα κινητήρα μετάδοσης όμως είναι φτιαγμένο για συνεχόμενο ταξίδι στα 120-130 (ήδη κάπου εκεί έχει 4000στροφές παρά κάτι που είναι σχετικά πολλές για πετρέλαιο). σκεφτείται πόσες έχει στα 160-170 και συνεπώς όταν πας με αυτά τα χιλιόμετρα για πολλή ώρα πυρώνει υπερβολικά ο θάλαμος καύσης και...παίρνεις το καπάκι στο χέρι....
Χωρίς διάθεση αμφισβήτησης και αντιπαράθεσης, το κομμάτι με τα έντονα γράμματα υπάρχει μέσα στο βιβλίο χρήσης;
Αν όχι, π@π@ρες είναι αυτοί που πουλάνε ένα τέτοιο αυτοκίνητο.
Αυτή είναι η άποψή μου.
__________________
Fast cars do not kill.
Slow drivers, do!!!
Saneatsu Abukara
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > Videos

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι σε λειτουργία
Που θέλετε να σας πάμε;



Page generated in 0,20026803 seconds (80,41% PHP - 19,59% MySQL) with 29 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 12:31.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)