με μαμα μοτερ στο 0,6-0,7 δεν θα παθεις τιποτα απολυτως ακομα και με τον εργοστασιακο εγκεφαλο.Απο εκει και περα καλο ειναι να μπει αγραφος καποιοι κανουν δουλεια και με παραλληλο αλλα ενταξει εγω στο δικο μου δεν θα το εκανα ποτε αυτο.
Στα αλογα που αναφερεις μπορεις να αγοραζεις απεξω καποιο τουρμπο σαν το εργοστασιακο αλλα ανοιγμενο ή να πας σε καποιον τουρμπινα εδω στην Ελλαδα και να το μεγαλωσεις..
Θα βγαλεις σιγουρα αυτα τα αλογα!Λυσεις υπαρχουν στα χρηματα ειναι το θεμα!
Ασχετο αλλα σε αλλο σαιτ πωλειται αυτο:
Μοτερ 4e-fte κλειστό (μαμα). Αγορασμένο πριν 10 μήνες με λιγότερα από 1.500 χιλιόμετρα από την τοποθέτησή του. Δεν μου εχει βγαλει κανενα προβλημα και δίνεται λόγο αγοράς άλλου μοτέρ (σφυριλατου).
Εχουν αλλαχτεί με καινούργια κατα την τοποθετηση (oλα γνησια εργοστασιακα Toyota):
- τρόμπα νερού
- τρόμπα λαδιού
- σετ ιμάντες/ ρουλεμάν
- μπουζί (denso)
- φιλτρο λαδιου
- σετ δίσκο/ πλατό
Δουλεμένο με λάδια AMSOIL απο την στιγμή που μπήκε.
Το μοτερ ερχεται μαζί με πολλαπλή εισαγωγής με πεταλουδα, μπεκιερα, πολλαπλή εξαγωγής, τουρμπίνα κτλ.
χωρίς tmic
Σημείωση: τουρμπίνα και πολλαπλή δεν δουλεύτηκαν ποτέ στο αμάξι μου. Είναι όπως τα πήρα από τον μαντρά.
Τιμή 700
επικοινωνία με PM
Ενδεικτική φωτογραφία ...
http://img694.imageshack.us/img694/1...lmostthere.jpg
Το θεμα ειναι δεν ξερω κατα ποσο θα σε βολεψει μιας και θα χρειαστεις πλεξουδα και σασμαν..