σορρυ δεν είχα δει το ποστ σου! αν είναι 0.55 ακριβως τότε υπάρχουν 3 περιπτώσεις!
1) έχεις πρόβλημα με το μπαρόμετρο σου ή χάνει πίεση λίγο και δείχνει λιγότερο με τέρμα τουρμπισμα.
2) Καποιο σωληνακι από αυτά που είναι για το hi-low switch (τα είδες και στην φωτο που πάνε) είναι στραγγαλισμένο δλδ κάπου πιέζεται και ζορίζεται να περάσει αέρας. Το έχω δοκιμάσει και μειώνεται η πίεση έτσι!
3) Το χειρότερο αλλά πιθανό γιατί το έχει πάθει κόσμος, είναι επειδή από τα τροπέτα που έρχονται χτυπάνε καμια φορά πουθενά, να έχει στραβώσει το σωληνάκι στο wastagate actuator που ανοιγοκλείνει το κλαπέτο δλδ και να σηκώνει λιγότερο, καλύτερα μη το πειράξεις γιατι ένας φίλος το στραβωσε να ανεβάσει πιεση και μετα κολλησε κλειστό και εσπασε το μοτερ! επίσης σε έναν αλλον ειχε στραβώσει από την μεταφορα του μοτερ και δεν ανέβαζε πάνω από 0.3!
Ελεγξε τα όλα και μου λες. Εμένα πάει σταθερά 0.7 και όταν έχει πολύ κρύο πρωί νωρις δλδ κοπανάει καμια φορά και 0.8 για λίγο όμως. Εγω σου συνιστώ να το ξηλώσεις το hi-low switch είναι μια βλακεία και μισή και οικονομία δεν κάνεις! μπορει και να έχει πρόβλημα η ηλεκτροβαλβιδα και να μην ανοίγει τέρμα στο HI boost!
Δοκιμή : βγάλε το σωληνακι από το wastegate actuator (αυτό το σωληνάκι που είναι στο βαρελάκι και πάει στο κάθετο σωληνάκι) όχι το άλλο που κάνει γεφύρωμα με την ct9! πρόσεξε! δοκιμασε το και πες μου τι πίεση θα ανεβάσει! αν δεις 0.7 το πρόβλημα είναι κάτι στο hi-low switch και τα σωληνάκια του και φυσικά θα διορθωθεί αν το ξηλώσεις! επίσης αν τα σωληνάκια είναι μικρότερης διατομής τότε επίσης μειώνεται η πίεση! αυτός είναι και ο λόγος που ειχα βαλει σιλικόνης ποιό χοντρά!
Αν έχεις και τα μαμα σωληνάκια δες την παρακατω φωτο (είναι από glanza όμως αλλά το ίδιο μας κάνει) το σωληνακι που ανεβαίνει (μαυρο μεταλλικό) εκει διπλα στον ιμάντα αυτο σου έλεγα να το ξηλώσεις, καλύτερα μην κανεις γεφυρώματα όπως στην φωτο όμως. Γιατι δεν έχουν νόημα και εντελως να τα ξηλωσεις τα σωληνάκια το ίδιο είναι!
