Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ

Κλειστό Θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 14-11-10, 23:56
Το avatar του χρήστη panagiotisfx
panagiotisfx Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 31-07-2007
Μοντέλο: Ε12 pro f/l
Περιοχή: Αθηνα
Ηλικία: 44 male
Μηνύματα: 1.038
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 321
panagiotisfx είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Φιλος με Civic Vti του 93 με τελικο και προγραμμα τα εβαλε με Celica TS τελειως μαμα.Το Civic ειχε τον οδηγο κι εμενα μεσα και το Celica ειχε μονο τον οδηγο.Μεχρι να κουμπωθει η 4η πηγαιναν κοπιες.Μετα αρχισε να ξεκολλαει σιγα σιγα η Celica.Αν πρεπει να κρινω και τους οδηγους αυτος με το Civic ειναι λιγο πιο χερας απο τον αλλον.Φιλικη κοντρουλα ητανε.
Το παιδι με το civic μου ειπε πως το TypeR τον τρωει χαλαρα.Οποτε τα αποτελεσματα δικα σας.
Τωρα χωρις πλακα οσοι εχετε οδηγησει Honda με Vtec και προγραμμα ξερετε τι διασκεδαση προσφερει αυτο το αμαξι...Μακαρι να παρω καποτε ενα τετοιο..

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη panagiotisfx : 15-11-10 στις 17:24.
  #2  
Παλιά 15-11-10, 17:56
Το avatar του χρήστη kosmas
kosmas Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 08-03-2005
Περιοχή: Θεσσαλονίκη
Ηλικία: 47
Μηνύματα: 676
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 315
kosmas είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από panagiotisfx Εμφάνιση μηνυμάτων
Φιλος με Civic Vti του 93 με τελικο και προγραμμα τα εβαλε με Celica TS τελειως μαμα.Το Civic ειχε τον οδηγο κι εμενα μεσα και το Celica ειχε μονο τον οδηγο.Μεχρι να κουμπωθει η 4η πηγαιναν κοπιες.Μετα αρχισε να ξεκολλαει σιγα σιγα η Celica.Αν πρεπει να κρινω και τους οδηγους αυτος με το Civic ειναι λιγο πιο χερας απο τον αλλον.Φιλικη κοντρουλα ητανε.
Το παιδι με το civic μου ειπε πως το TypeR τον τρωει χαλαρα.Οποτε τα αποτελεσματα δικα σας.
Τωρα χωρις πλακα οσοι εχετε οδηγησει Honda με Vtec και προγραμμα ξερετε τι διασκεδαση προσφερει αυτο το αμαξι...Μακαρι να παρω καποτε ενα τετοιο..

αρχισαμε τα μαθηματικα του 2579 παλι?
__________________
Corolla TS facelift
Corolla e111 20v b/t
  #3  
Παλιά 15-11-10, 18:13
Το avatar του χρήστη Χρηστος
Χρηστος Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 13-06-2004
Μοντέλο: carina e 20v st
Περιοχή: ΒΟΛΟΣ
Ηλικία: 51
Μηνύματα: 1.397
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 395
Χρηστος είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
χα,χα.. α ρε κοσμα...

νικο μηπως δεν ειδες καλα και μαζι με την γροθια ηταν και το δαχτυλο σηκωμενο?χα,χα,αχ....
__________________
Ατμοσφαιρα και τα μυαλα στους κοφτες!!!!!!
  #4  
Παλιά 15-11-10, 18:17
Το avatar του χρήστη panagiotisfx
panagiotisfx Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 31-07-2007
Μοντέλο: Ε12 pro f/l
Περιοχή: Αθηνα
Ηλικία: 44 male
Μηνύματα: 1.038
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 321
panagiotisfx είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από kosmas Εμφάνιση μηνυμάτων
αρχισαμε τα μαθηματικα του 2579 παλι?

Οχι ακριβως,αλλα αμα ενα 1.600 Vti (εστω με προγραμμα και τελικο αλλα σκεψου ηταν και δικαβαλο)μπορει να κοντραρει στα ισα ενα Ts φαντασου τι μπορει να του κανει ενα typeR.
  #5  
Παλιά 15-11-10, 19:02
Το avatar του χρήστη Vasilakos69
Vasilakos69 Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 28-08-2007
Περιοχή: Athens
Ηλικία: 35 male
Μηνύματα: 315
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 248
Vasilakos69 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από panagiotisfx Εμφάνιση μηνυμάτων
Οχι ακριβως,αλλα αμα ενα 1.600 Vti (εστω με προγραμμα και τελικο αλλα σκεψου ηταν και δικαβαλο)μπορει να κοντραρει στα ισα ενα Ts φαντασου τι μπορει να του κανει ενα typeR.
Όπως και να έχει το civikaki έχει πρόγραμμα..μπορεί να μην παίρνει πολλά άλογα αλλά γίνονται διάφορα άλλα κολπάκια!160 άλογα δεν έβγαινε το VTi?Μόνο πρόγραμμα και τελικό φοράει ο φίλος?
Επίσης η καρότσα αυτή είναι πιο ελαφρύα απο του TS. Το civic είναι γύρω στον έναν τόνο και το ts κοντά στα 1,200 κ κάτι!
__________________
My Garage!
  #6  
Παλιά 15-11-10, 19:26
pavlosTS Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 18-03-2008
Μοντέλο: Corolla TS pro-f/l
Μηνύματα: 396
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 250
pavlosTS είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Επειδη την κόντρα TS με TypeR την έχω κάνει αμέτρητες φορές μπορώ να σας διαβεβαιώσω ότι η TS είναι πίσω περίπου 1 αμάξι στα 100 και άλλο ένα με ενάμιση στα 140 περίπου. Αυτά με το EP3, δηλαδή το προηγούμενο. Με το καινούριο TypeR, η TS στέκεται πολύ καλύτερα, σχεδόν στα ίσα.

Όλα αυτα με αυτοκίνητα εντελώς μαμά και με τους οδηγούς να τα ξέρουν καλά. Από εκεί και πέρα είναι πολύ εύκολο κάποιο να μείνει πίσω αν δε το ξέρεις. Κατα τη γνώμη μου τα βίντεο που βλέπετε και η TS πετάγεται μπροστά ενώ το TypeR μένει πίσω είναι εντελώς εκτός πραγματικότητας. Έχω πετύχει και εγώ τέτοιους με TypeR και απλά δε ξέρουν να τα ξεκινούν. Επειδή έχω οδηγήσει πολλές φορές το typeR, κατα τη γνώμη μου είναι πιο δύσκολο να το ξεκινάς από την TS. Έχει θεόκοντο σασμαν και μπορεί να αφήσεις κάτω όλη την 1η.

Συμπερασματικά, επειδή πολλά ακούγονται, σε καμία περίπτωση το typeR δεν "ξεφτιλίζει" την TS. Είναι σαφώς γρηγορότερο αλλά η TS ακολουθεί από κοντά. Στις ρεπρίζ είναι πολύ καλύτερο και λόγω σασμαν αλλά και περισσότερης ροπής στις 4500-6000. Παρόλα αυτα, και χωρίς να θέλω να πω μεγάλη κουβέντα, μέσα στο λίφτ και μεσα στο vtec αντίστοιχα, η TS σου φαίνεται πιό δυνατή.

Σχετικά με το vti, το τελευταίο που είχε βγει είναι καθαρά πίσω από TS. Το πρώτο που ήταν πανάλαφρο πήγαινε πολύ καλύτερα. Δεν έχω ανοίξει με πολλά αλλά θυμαμαι χαρακτηριστικά πατήματα με ένα που δήλωσε "μαμα" (ήταν τουλαχιστον εισαγωγή εξατμιση, εγώ πιστεύω είχε και άλλα). Εγώ με συνοδήγο, αυτός μόνος του. Σε αλλεπάληλα πατήματα ήταν δίπλα μου και άρχιζα να του ανοίγω κοντά στα σπασίματα 4ης.
  #7  
Παλιά 15-11-10, 20:46
Το avatar του χρήστη kosmas
kosmas Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 08-03-2005
Περιοχή: Θεσσαλονίκη
Ηλικία: 47
Μηνύματα: 676
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 315
kosmas είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από pavlosTS Εμφάνιση μηνυμάτων
Επειδη την κόντρα TS με TypeR την έχω κάνει αμέτρητες φορές μπορώ να σας διαβεβαιώσω ότι η TS είναι πίσω περίπου 1 αμάξι στα 100 και άλλο ένα με ενάμιση στα 140 περίπου. Αυτά με το EP3, δηλαδή το προηγούμενο. Με το καινούριο TypeR, η TS στέκεται πολύ καλύτερα, σχεδόν στα ίσα.

Όλα αυτα με αυτοκίνητα εντελώς μαμά και με τους οδηγούς να τα ξέρουν καλά. Από εκεί και πέρα είναι πολύ εύκολο κάποιο να μείνει πίσω αν δε το ξέρεις. Κατα τη γνώμη μου τα βίντεο που βλέπετε και η TS πετάγεται μπροστά ενώ το TypeR μένει πίσω είναι εντελώς εκτός πραγματικότητας. Έχω πετύχει και εγώ τέτοιους με TypeR και απλά δε ξέρουν να τα ξεκινούν. Επειδή έχω οδηγήσει πολλές φορές το typeR, κατα τη γνώμη μου είναι πιο δύσκολο να το ξεκινάς από την TS. Έχει θεόκοντο σασμαν και μπορεί να αφήσεις κάτω όλη την 1η.

Συμπερασματικά, επειδή πολλά ακούγονται, σε καμία περίπτωση το typeR δεν "ξεφτιλίζει" την TS. Είναι σαφώς γρηγορότερο αλλά η TS ακολουθεί από κοντά. Στις ρεπρίζ είναι πολύ καλύτερο και λόγω σασμαν αλλά και περισσότερης ροπής στις 4500-6000. Παρόλα αυτα, και χωρίς να θέλω να πω μεγάλη κουβέντα, μέσα στο λίφτ και μεσα στο vtec αντίστοιχα, η TS σου φαίνεται πιό δυνατή.

Σχετικά με το vti, το τελευταίο που είχε βγει είναι καθαρά πίσω από TS. Το πρώτο που ήταν πανάλαφρο πήγαινε πολύ καλύτερα. Δεν έχω ανοίξει με πολλά αλλά θυμαμαι χαρακτηριστικά πατήματα με ένα που δήλωσε "μαμα" (ήταν τουλαχιστον εισαγωγή εξατμιση, εγώ πιστεύω είχε και άλλα). Εγώ με συνοδήγο, αυτός μόνος του. Σε αλλεπάληλα πατήματα ήταν δίπλα μου και άρχιζα να του ανοίγω κοντά στα σπασίματα 4ης.

Ποιο μεσα δεν θα μπορουσες να πεσεις...
Ειναι ακριβως, μα ακριβως οπως τα περιγραφεις.
Πριν το λιφτ ανοιγει 1 με 2 αμαξια και στο λιφτ ειναι κοπιες
__________________
Corolla TS facelift
Corolla e111 20v b/t
  #8  
Παλιά 15-11-10, 20:59
Το avatar του χρήστη panagiotisfx
panagiotisfx Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 31-07-2007
Μοντέλο: Ε12 pro f/l
Περιοχή: Αθηνα
Ηλικία: 44 male
Μηνύματα: 1.038
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 321
panagiotisfx είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Απο περιεργια εχει τυχει φιλικη κοντρα σε κανεναν Corolla Ts με Celica TS να μας πει διαφορες;Κυριως σε εργοστασιακη μορφη και τα 2.
  #9  
Παλιά 15-11-10, 19:31
Το avatar του χρήστη panagiotisfx
panagiotisfx Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 31-07-2007
Μοντέλο: Ε12 pro f/l
Περιοχή: Αθηνα
Ηλικία: 44 male
Μηνύματα: 1.038
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 321
panagiotisfx είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Vasilakos69 Εμφάνιση μηνυμάτων
Όπως και να έχει το civikaki έχει πρόγραμμα..μπορεί να μην παίρνει πολλά άλογα αλλά γίνονται διάφορα άλλα κολπάκια!160 άλογα δεν έβγαινε το VTi?Μόνο πρόγραμμα και τελικό φοράει ο φίλος?
Επίσης η καρότσα αυτή είναι πιο ελαφρύα απο του TS. Το civic είναι γύρω στον έναν τόνο και το ts κοντά στα 1,200 κ κάτι!
Ναι 160 και με αυτα που φοραει (μονο προγραμμα και τελικο) περιπου στα 170.
Ναι παει τον κοφτη στις 9.000 στροφες και οπως και στο Ts ακους το μοτερ να τρελενεται και μαζι του κι εσυ!Βασικα στο βαρος δεν πρεπει να παιζουν τρελες διαφορες μιας η διαφορα στα κιλα τους να ειναι περιπου 100 που τα καλυψα εγω.Το Civic ειναι το sedan που ξεπερναγε τα 1100 κιλα.Βασικα κανεις δεν προσεξε που ειπα οτι ο οδηγος του Civic ειναι και πιο "χερας" και πιο εμπειρος απο τον οδηγο του Celica.Μια φιλικη κοντρουλα ηταν αλλωστε αυτη...
Παντως δεν πιστευω οτι το TS μπορει να πατησει ενα TypeR (φυσικα σε εργοστασιακη κατασταση και τα 2) για διαφορους λογους.Ενας απο αυτους ειναι οτι το TypeR στην αλλαγη απο πρωτη-δευτερα θα μπει στανταρ στο Vtec ενω στην Ts απλα προσευχεσε να μπει στο lift...παραπανω κυβικα,παραπανω αλογα και ροπη..Ειναι και φυσικο αλλα who cares?Ειναι δυσκολο να παρεις διλιτρο τωρα πια.
  #10  
Παλιά 15-11-10, 19:48
Το avatar του χρήστη Vasilakos69
Vasilakos69 Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 28-08-2007
Περιοχή: Athens
Ηλικία: 35 male
Μηνύματα: 315
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 248
Vasilakos69 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από panagiotisfx Εμφάνιση μηνυμάτων
Ναι 160 και με αυτα που φοραει (μονο προγραμμα και τελικο) περιπου στα 170.
Ναι παει τον κοφτη στις 9.000 στροφες και οπως και στο Ts ακους το μοτερ να τρελενεται και μαζι του κι εσυ!Βασικα στο βαρος δεν πρεπει να παιζουν τρελες διαφορες μιας η διαφορα στα κιλα τους να ειναι περιπου 100 που τα καλυψα εγω.Το Civic ειναι το sedan που ξεπερναγε τα 1100 κιλα.Βασικα κανεις δεν προσεξε που ειπα οτι ο οδηγος του Civic ειναι και πιο "χερας" και πιο εμπειρος απο τον οδηγο του Celica.Μια φιλικη κοντρουλα ηταν αλλωστε αυτη...
Παντως δεν πιστευω οτι το TS μπορει να πατησει ενα TypeR (φυσικα σε εργοστασιακη κατασταση και τα 2) για διαφορους λογους.Ενας απο αυτους ειναι οτι το TypeR στην αλλαγη απο πρωτη-δευτερα θα μπει στανταρ στο Vtec ενω στην Ts απλα προσευχεσε να μπει στο lift...παραπανω κυβικα,παραπανω αλογα και ροπη..Ειναι και φυσικο αλλα who cares?Ειναι δυσκολο να παρεις διλιτρο τωρα πια.
Ααα σωστά!Δεν υπολόγισα ότι θα είναι το sedan!Νόμιζα ότι ηταν το hatchback!Οπότε στα κιλά δεν παίζει διαφορά πες τα ίδια είναι!
Και εγώ αυτής της άποψης είμαι..δύσκολα κερδίζει το TS αν είναι μαμά και τα 2 και γίνει το πάτημα υπο φυσιολογικές συνθήκες..Και μας το είπε και το παιδί παραπάνω ο Πάυλος!
__________________
My Garage!
Κλειστό Θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Φιλικά ανοίγματα και κοντρούλες Corollάκηδων no 4 ranger ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 1064 16-07-09 10:39
Φιλικά ανοίγματα και κοντρούλες Corollάκηδων no 3 Fanis ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 1404 24-09-08 15:14
Φιλικά ανοίγματα και κοντρούλες Corollάκηδων no 2 admin ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 1362 09-09-07 04:00
Φιλικά ανοίγματα και κοντρούλες Corollάκηδων billlllll ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 2206 27-09-06 15:09



Page generated in 0,90566802 seconds (88,66% PHP - 11,34% MySQL) with 43 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 13:26.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)