Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1038
Κοίτα το πάνω παξιμάδι λύνει εύκολα με ένα 17αρι κλειδί, προσοχή μετά που θα βάλεις την βίδα αυτή στο νέο φίλτρο να βάλεις τις χάλκινες ροδέλες τις νέες μια πάνω και μια από κάτω για στεγανοποίηση. Τώρα για το ρακοράκι το κάτω επειδή το κλειδί μας χτυπάει στις ντίζες του σασμαν μας βγάζει την πίστη στις αλλαγές. Εμένα που ΔΕΝ είναι χαμηλωμένο το αμάξι αν σηκώσω τον τροχό στον αέρα, ειδικά αν βγάλω την ρόδα το βλεπω από το κενό που μένει (από εκεί που περνάει το ημίμπαρο της κρεμαριέρας δλδ) και έτσι το ξεβιδώνω (νομίζω θέλει 14αρι κλειδί), αν δεν το προσέχουμε και φαγωθεί όπως έπαθα στο starlet, αναγκάστηκα να κάνω πατέντα όπως είπε γνωστός μηχανικός. Δλδ άφησα βιδωμένο το ρακόρ στο φίλτρο με ένα κομματάκι μικρό σωληνάκι και το άλλο σωληνάκι που συνεχίζει τα συνδέω μεταξύ τους με ελαστικό σωληνάκι (σαν αυτό που πάει στην μπεκιέρα) και με μικρά σφιχτηράκια. Μην φοβάστε ΔΕΝ χάνει καθόλου! το είχα χρόνια έτσι στο starlet GT! παραθέτω και τις απαραίτητες φωτος. Επίσης το φίλτρο το γνήσιο είναι ΠΑΝΑΚΡΙΒΟ και εγώ βαζω imitation, αν και κανονικά πρέπει γνήσιο! και αλλαγή κάθε 10.000 χλμ.
Μηνύματα: 124
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 192
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από NikiforosGT
Κοίτα το πάνω παξιμάδι λύνει εύκολα με ένα 17αρι κλειδί, προσοχή μετά που θα βάλεις την βίδα αυτή στο νέο φίλτρο να βάλεις τις χάλκινες ροδέλες τις νέες μια πάνω και μια από κάτω για στεγανοποίηση. Τώρα για το ρακοράκι το κάτω επειδή το κλειδί μας χτυπάει στις ντίζες του σασμαν μας βγάζει την πίστη στις αλλαγές. Εμένα που ΔΕΝ είναι χαμηλωμένο το αμάξι αν σηκώσω τον τροχό στον αέρα, ειδικά αν βγάλω την ρόδα το βλεπω από το κενό που μένει (από εκεί που περνάει το ημίμπαρο της κρεμαριέρας δλδ) και έτσι το ξεβιδώνω (νομίζω θέλει 14αρι κλειδί), αν δεν το προσέχουμε και φαγωθεί όπως έπαθα στο starlet, αναγκάστηκα να κάνω πατέντα όπως είπε γνωστός μηχανικός. Δλδ άφησα βιδωμένο το ρακόρ στο φίλτρο με ένα κομματάκι μικρό σωληνάκι και το άλλο σωληνάκι που συνεχίζει τα συνδέω μεταξύ τους με ελαστικό σωληνάκι (σαν αυτό που πάει στην μπεκιέρα) και με μικρά σφιχτηράκια. Μην φοβάστε ΔΕΝ χάνει καθόλου! το είχα χρόνια έτσι στο starlet GT! παραθέτω και τις απαραίτητες φωτος. Επίσης το φίλτρο το γνήσιο είναι ΠΑΝΑΚΡΙΒΟ και εγώ βαζω imitation, αν και κανονικά πρέπει γνήσιο! και αλλαγή κάθε 10.000 χλμ.
Μηνύματα: 140
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 210
δεν θελει εξαερωση.απλα θα πατησεις μιζα κ δεν θα παρει αμεσως θα παρει μετα απο 2 δευτερολεπτα μεχρι να φτασει η βενζινη στην μπεκιερα επειδη με την αλλαγη αδειασε το σωληνακι ολο.μονο προσοχη στις συνδεσεις να μην εχεισ διαροες.αφου το βαλεισ μπροστα τσεκαρε τισ συνδεσεις οτι δεν εχεισ πουθενα διαροη κ εισαι ετοιμος!!!
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1038
ακριβώς έτσι! και καλό είναι μετά την αλλαγή να ξεπλύνεις με νεράκι την φούσκα της κρεμαριέρας που θα χυθούν επάνω βενζίνες γιατί σιγα σιγα την καίει! και προσοχη στο κάτω ρακοράκι μην το φας στραβά και χαλάσει! και την πάθεις όπως εγώ στο starlet! γιατί για να το αλλάξεις πρέπει να κοπει το σωληνάκι να βρεις ρακοράκι και θέλει εκχυλωτικό εργαλείο! αυτό πήγα να κάνω αλλά λόγω της καμπύλης που κάνει μετά δεν χωρούσα να το κάνω! έτσι έγινε η άλλη λύση που έδειξα.
Μηνύματα: 857
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 278
απαντηση
Νικηφορε αυτη τη πατεντα με τη σωληνωση που εχεις κανει θα τη θεωρουσα ακρως επικινδυνη...Μπορει ανετα να το πεταξει το σωληνακι, μπορει να γλιστρισει απ το μεταλλικο σωληνα απ τη πιεση...Σου προτεινω να βαλεις καινουργιο σωληνα ή αν ειναι ακριβος πηγαινε αγορασε μεταλλικο σωληνα χυμα με το μετρο αγορασε εναν εκτονωτη και ρακορακια και φτιαξε καινουργιο ΜΕΤΑΛΛΙΚΟ σωληνα μονος σου...