Με αφορμή ένα παράλληλο τόπικ, θα ήθελα να θέσω και εγώ το πρόβλημά μου. Το μοτέρ (vvti) κρατάει ικανοποιητικό ρελαντί, όταν τεθεί σε λειτουργία από κρύο. Όταν ξαναμπεί σε λειτουργία από ζεστό, το ρελαντί πέφτει στα 600, τρέμει και μπορεί μέσα στην κίνηση να σβήσει, αν πατηθεί και το φρένο(!!!!). Βέβαια μετά από κάποια ώρα και ίσως σταθερά γκάζια σε ευθεία, τυχαίνει να ξαναφτιάξει. Γιατί να συμβαίνει αυτό? Τα έχει παίξει κάποιος αισθητήρας (θερ/σίας αέρα)? Έχει σχέση το δοχείο άνθρακα (δεν έχει αλλαχθεί ποτέ)?
__________________
ΜΥΣΤΙΚΟΣ ΔΑΙΜΩΝ!!!!
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη LISSAS : 31-01-11 στις 13:34.
|