Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > Μοτερ. > 4AGE 20v Levin

4AGE 20v Levin 1600 20V TWIN GAM VTi Silvertop & Blacktop

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 21-07-10, 12:23
Carinaman Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 12-02-2005
Περιοχή: Athens
Μηνύματα: 604
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 308
Carinaman είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Γενικα καλο ειναι να αποφευγεται το ψυγειο λαδιου αν δεν υπαρχει απο τον κατασκευαστη, ειδικα σε μοτερ οπως το 20v που δουλευει με υψηλη πιεση λαδιου καθως υπαρχει πτωση στην πιεση αυτου..

Ενας γνωστος εχει ενα S2000 με μοτερ J's και ειχε βαλει ψυγειο λαδιου.. Ετυχε να ερθει ο προεδρος της J'S racing και οδηγησε το αυτοκινητο στο καρτοδρομο.. Αυτο που του ειπε ειναι οτι δεν πρεπει να τον νοιαζει τοσο η θερμοκρασια, ειπε πανω απο τους 140 να τον απασχολει και αυτο που θα πρεπει να τον νοιαζει ειναι να υπαρχει υψηλη πιεση λαδιου που ειναι και το σημαντικοτερο.. Επισης του τονισε οτι αν βαλει ψυγειο λαδιου η εγγυηση της J's δεν ισχυει πλεον..

Γενικως παρατηρειται μια πτωση της ταξεως του 0.5-1 bar τα οποια μπορει να ειναι πολυτιμα ειδικα εκει ψηλα που στροφαρει το 20v.. Aυτος ειναι και ο λογος που δεν ειχα βαλει κιε γω στο μαυροκαπακο μου..

Αν επιμενετε ομως κοιταξτε να βαλετε καποιο με θερμοστατη και καλο ειναι να βαλετε και ενα αγωνιστικο φιλτρο λαδιου για να γλυτωνετε και 0.1-0.2 bar κι απο κει..
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 21-07-10, 16:26
Το avatar του χρήστη tsaftsouf20V
tsaftsouf20V Offline:
 
Εγγραφή: 26-09-2005
Μοντέλο: ΑΕ86 Levin
Περιοχή: Βολος
Ηλικία: 49 male
Μηνύματα: 962
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 341
tsaftsouf20V θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Εγω που εβαλα ψυγειο λαδειου της MOCAL 13σειρο με ανταπτορα χωρις θερμοστατη στην αρχη του πειραματος κ με θερμοστατη μετα ειχα ηδη οργανο λαδιου αναλογικο το οποιο διαβαζε την πιεση μετα το ολο σχημα ανταπτορα-ψυγειο κ δεν ειχα καμια απωλεια. Αρκει η σωληνωσεις να γινουν πρεσαριστες 1/2 inch. Η αντλια λαδιου του 20ν ειναι υπεραρκετη να καλυψει την οποια απωλεια. Ψαγμενο απο ολες τις μεριες κ πληρωμενο επισης 2 φορες για την καλυψη οποιας αποριας ειχα... Το καλο με τον θερμοστατη ειναι οτι το χειμωνα μπορει κ φερνει το λαδι σε θερμοκρασια λειτουργιας ενω χωρις ηταν κοματακι δυσκολο. Μονο σε κινηση σταματα-ξεκηνα ενω με το που εβρησκα λιγο αερα στις ευθειες επερνε τον κατηφορο κ κολαγε στους 55-60 βαθμους... Αυτα απο μενα...


Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Carinaman Εμφάνιση μηνυμάτων
Γενικα καλο ειναι να αποφευγεται το ψυγειο λαδιου αν δεν υπαρχει απο τον κατασκευαστη, ειδικα σε μοτερ οπως το 20v που δουλευει με υψηλη πιεση λαδιου καθως υπαρχει πτωση στην πιεση αυτου..

Ενας γνωστος εχει ενα S2000 με μοτερ J's και ειχε βαλει ψυγειο λαδιου.. Ετυχε να ερθει ο προεδρος της J'S racing και οδηγησε το αυτοκινητο στο καρτοδρομο.. Αυτο που του ειπε ειναι οτι δεν πρεπει να τον νοιαζει τοσο η θερμοκρασια, ειπε πανω απο τους 140 να τον απασχολει και αυτο που θα πρεπει να τον νοιαζει ειναι να υπαρχει υψηλη πιεση λαδιου που ειναι και το σημαντικοτερο.. Επισης του τονισε οτι αν βαλει ψυγειο λαδιου η εγγυηση της J's δεν ισχυει πλεον..

Γενικως παρατηρειται μια πτωση της ταξεως του 0.5-1 bar τα οποια μπορει να ειναι πολυτιμα ειδικα εκει ψηλα που στροφαρει το 20v.. Aυτος ειναι και ο λογος που δεν ειχα βαλει κιε γω στο μαυροκαπακο μου..

Αν επιμενετε ομως κοιταξτε να βαλετε καποιο με θερμοστατη και καλο ειναι να βαλετε και ενα αγωνιστικο φιλτρο λαδιου για να γλυτωνετε και 0.1-0.2 bar κι απο κει..
Ο κατασκευαστης δεν προορισε ποτε το μοτερ αυτο για θερμα κλιματα σαν της Ελλαδας οποτε ακυρο...

Σε μοτερ της J's αν εβαλε απο μονος του οντως βλακεια γιατι το εχουν ψαξει πρωτα αυτοι. Τι διαολο βελτιωτικος οικος θα ηταν αν ηξεραν οτι χρειαζεται κ δεν στο εβαζαν απο την αρχη???

Εγω η μονη πτωση στην πιεση που παρατηρησα ηταν οταν δεν φοραγα ψυγειο κ εφτανε το λαδι τους 130-150 βαθμους. Ειδικα καλοκαιρι με το A/C αναμενο κ σκισιμο στην εθνικη ειχα δει κ 160!!!! Κ μην πει κανεις γιατι το εσκιζα καλοκαιριατικα στην εθνικη με το a/c αναμενο.... Γιαυτο το εβαλα για να το σκιζω... Οχι για να το φιλαω....

Οσο για το φιλτρο σωστος. Εγω φοραγα της TRD...

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη agapiou : 21-07-10 στις 17:33. Αιτία: Συγχώνευση posts...
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 22-07-10, 11:22
Carinaman Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 12-02-2005
Περιοχή: Athens
Μηνύματα: 604
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 308
Carinaman είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από tsaftsouf20V Εμφάνιση μηνυμάτων
Ο κατασκευαστης δεν προορισε ποτε το μοτερ αυτο για θερμα κλιματα σαν της Ελλαδας οποτε ακυρο...
To μοτερ αυτο εβγαινε σε corolla GT στην Αφρικη οποτε ΕΚΥΡΟ!

Η αντλια οσο ανθεκτικη και να ναι δεν μπορει να κανει κατι.. Δε διαβαζει δηλαδη χαμηλη πιεση και δινει παραπανω, αφου δεν εχει μεταβλητο γραναζι.. Η παροχη λαδιου απο αυτη ειναι σταθερη/στροφες.. Αρα οσο το περιοριζεις εσυ τοσο θα κοβει αναλογικα/στροφες.. Ιδανικα με ψυγειο λαδιου θα επρεπε να βαλεις λιγο μικροτερη τροχαλια στην αντλια για να σου δινει παραπανω πιεση ιση με τη διαφορα του κοψιματος απο το ψυγειο (0.5-1 bar)..



Το φιλτρο λαδιου της TRD ειναι πιο ελευθερο οποτε περιοριζει λιγοτερο την πιεση.. 3 φορες πανω κανει αν το παρεις απο τους απατεωνισκους εδω, εγω 16Ε τα επαιρνα απο Japan.. Moλις ειναι να φερεις κατι, παιρνεις και 2-3 τετοια να εχεις..
Απάντηση με παράθεση
  #4  
Παλιά 22-07-10, 21:21
Το avatar του χρήστη tsaftsouf20V
tsaftsouf20V Offline:
 
Εγγραφή: 26-09-2005
Μοντέλο: ΑΕ86 Levin
Περιοχή: Βολος
Ηλικία: 49 male
Μηνύματα: 962
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 341
tsaftsouf20V θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Carinaman Εμφάνιση μηνυμάτων
To μοτερ αυτο εβγαινε σε corolla GT στην Αφρικη οποτε ΕΚΥΡΟ!

Η αντλια οσο ανθεκτικη και να ναι δεν μπορει να κανει κατι.. Δε διαβαζει δηλαδη χαμηλη πιεση και δινει παραπανω, αφου δεν εχει μεταβλητο γραναζι.. Η παροχη λαδιου απο αυτη ειναι σταθερη/στροφες.. Αρα οσο το περιοριζεις εσυ τοσο θα κοβει αναλογικα/στροφες.. Ιδανικα με ψυγειο λαδιου θα επρεπε να βαλεις λιγο μικροτερη τροχαλια στην αντλια για να σου δινει παραπανω πιεση ιση με τη διαφορα του κοψιματος απο το ψυγειο (0.5-1 bar)..



Το φιλτρο λαδιου της TRD ειναι πιο ελευθερο οποτε περιοριζει λιγοτερο την πιεση.. 3 φορες πανω κανει αν το παρεις απο τους απατεωνισκους εδω, εγω 16Ε τα επαιρνα απο Japan.. Moλις ειναι να φερεις κατι, παιρνεις και 2-3 τετοια να εχεις..
ΑΚΥΡΟ απο την ΤΟΥΟΤΑ την ιδια... Το 20ν δεν φορεθηκε ποτε σε corolla gt η απλη... Μονο σε LEVIN... Corolla GT ειπηρχε με τα 125 αλογα... Ψαξτο λιγο καλυτερα... Εγω εχω περασει ατελοιωτες ωρες μεσα στο ιντερνετ κ η μονη αναφορα που βρηκα σε αυτο το μοτερ ως επισημη εισαγωγη σε αλλη χωρα εκτος Ιαπωνιας ηταν η Αυστραλια αν θυμαμαι καλα αλλα το ασημοκαπακο γιατι δεν ειχε τοσους πολλους ρυπους οσο ειχε το μαυρο.... Κ οσο για την αντλια κ εδω εισαι λαθος... ποιος σου ειπε οτι η πιεση στην αντλια ειναι σταθερη σε αναλογια στροφων?? Η αντλια ανεβαζει πιεση εκθετικα παντα σε σχεση με τις στροφες. Αυτο που δεν ξερεις ισως επειδη δεν ετυχε να την εχεις παρει ποτε στα χερια σου ειναι οτι την πιεση την καθοριζει μια οπη που στραγγαλιζεται απο μια ατσαλενια μπιλια σε σχημα ρεβυθιου. Αυτην την παταει ενα ελατηριο με συγκεκριμενη σκληροτητα. Αναλογα τις στροφες ανεβενει κ η πιεση αλλα δεν ξεπερναει ποτε την προκαθορισμενη απο την σκληροτητα του ελατηριου πιεση.Αν ηθελα ειχα την επιλογη να ανεβασω την πιεση κατα 1-2bar με την αλλαγη του ελατηριου με αλλο πιο μαλακο. κ προς αποφυγη παρεξηγησεων δεν το παιζω εξυπνακιας απλα το εχω ψαξει εκτενος κ επισταμενος το θεμα. Οπως επισης μη μου μιλας για πιεση υγρων γιατι ειμαι υδραυλικος κ καθε μερα παιζω με αυτα τα πραματα νερο-λαδια κτλ....
Απάντηση με παράθεση
  #5  
Παλιά 23-07-10, 14:24
Carinaman Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 12-02-2005
Περιοχή: Athens
Μηνύματα: 604
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 308
Carinaman είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από tsaftsouf20V Εμφάνιση μηνυμάτων
ποιος σου ειπε οτι η πιεση στην αντλια ειναι σταθερη σε αναλογια στροφων?? Η αντλια ανεβαζει πιεση εκθετικα παντα σε σχεση με τις στροφες.
Το ιδιο πραγμα λεμε.. Ισως να μην το διατυπωσα σωστα αν και νομιζω ηταν σαφες.. Σταθερη ανα στροφες εννοω οτι στις τοσες στροφες θα ειναι τοσα bar, στις αλλες, αλλα bar κτλ.. Προφανως ξερω οτι ανεβαινει οσο ανεβαινουν οι στροφες, γιαυτο και μιλησα για μικροτερη τροχαλια, αλλιως δε θα χε νοημα να μιλησω.. Και φυσικα ανεβαινει μεχρι καποια πιεση την οποια οπως ειπες καθοριζει το restrictor..

Oσο για την corolla GT:

Παρε το λινκ τωρα, γιατι κι εγω εχω φαει απειρες ωρες σε ψαξιμο..
http://www.cardomain.com/ride/804063 Δες οτι εβγαινε ετσι και σε εργοστασιακη μορφη..

Ομορφο ε? Πως σου φανηκε?
Απάντηση με παράθεση
  #6  
Παλιά 23-07-10, 19:58
Το avatar του χρήστη Χρηστος
Χρηστος Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 13-06-2004
Μοντέλο: carina e 20v st
Περιοχή: ΒΟΛΟΣ
Ηλικία: 51
Μηνύματα: 1.397
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 396
Χρηστος είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
γιωργο οτι σου ειπε ο νικος απο βεροια μαζι τα βαλαμε και με βοηθεια απο τσαφτσουφ φυσικα..οσο αφορα τα φιλτρα,εγω επειδη πριν τοποθετησω ψυγειο λαδιου ειχα φιλτρο λαδιου trd και ειχα μεσα οργανο πιεσης λαδιου και εβλεπα την πιεση ποσο επαιζε,ειχε διαφορα με το μαμα φιλτρο περιπου οσο ειπε ο carinaman περιπου 0,5...οταν εβαλα ψυγειο λαδιου ειδα οτι ανεβηκε η πιεση στο οργανο περιπου + 0,5 και οταν το σκιζω δεν πεφτει ευκολα,περιμενω το επομενο trackday στις σερρες για να δω διαφορες με την αλλη φορα που ημουνα χωρις ψυγειο και εφτασε να πεσει η πιεση στο 1-1,5!
__________________
Ατμοσφαιρα και τα μυαλα στους κοφτες!!!!!!

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Χρηστος : 23-07-10 στις 21:01.
Απάντηση με παράθεση
  #7  
Παλιά 24-07-10, 16:17
Το avatar του χρήστη tsaftsouf20V
tsaftsouf20V Offline:
 
Εγγραφή: 26-09-2005
Μοντέλο: ΑΕ86 Levin
Περιοχή: Βολος
Ηλικία: 49 male
Μηνύματα: 962
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 341
tsaftsouf20V θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Carinaman Εμφάνιση μηνυμάτων
Το ιδιο πραγμα λεμε.. Ισως να μην το διατυπωσα σωστα αν και νομιζω ηταν σαφες.. Σταθερη ανα στροφες εννοω οτι στις τοσες στροφες θα ειναι τοσα bar, στις αλλες, αλλα bar κτλ.. Προφανως ξερω οτι ανεβαινει οσο ανεβαινουν οι στροφες, γιαυτο και μιλησα για μικροτερη τροχαλια, αλλιως δε θα χε νοημα να μιλησω.. Και φυσικα ανεβαινει μεχρι καποια πιεση την οποια οπως ειπες καθοριζει το restrictor..

Oσο για την corolla GT:

Παρε το λινκ τωρα, γιατι κι εγω εχω φαει απειρες ωρες σε ψαξιμο..
http://www.cardomain.com/ride/804063 Δες οτι εβγαινε ετσι και σε εργοστασιακη μορφη..

Ομορφο ε? Πως σου φανηκε?
Ομορφο οντως αλλα κατσε λιγο γιατι τα πραματα μπερδευτηκαν λιγο.
Καταρχην δεν ειναι corolla gt αλλα rs η rsi.
Δευτερον οσον αφορα την πιεση ειπες επι λεξη οτι βαζοντας ψυγειο λαδιου θα πεσει η πιεση γιατι μεγαλωνει το κυκλωμα κ χρειαζεται μικροτερη τροχαλια για να κερδισει την χαμενη πιεση ενω τωρα τα αλλαζεις...
Τριτον ειπες οτι δεν χρειαζεται ψυγειο λαδιου ενω σου ειπα οτι χρειαζεται λογο κλιματος ελλαδος κ βαζοντας το λινκ εβγαλες τα ματακια σου κ οριστε γιατι:

The COROLLA RSi from Toyota South Africa Motors (PTY.) Ltd.
The 4AGE 20valve "Blacktop" 6-speed engine w/ OEM oil cooler was in production in South Africa as the Corolla Rsi and Rxi model from 1999 to 2003 by TOYOTA S.A. Motors.

Aρα οταν ειπα στο πρωτο ΜΟΥ ποστ οτι χρειαζεται ειχα δικιο κ χωρις να το ξερω με δικαιωσε η μαμα ΤΟΥΟΤΑ... Αρα ολα τα υπολοιπα περι χαμενης πιεσης κ μη αναγκης ψυγειου ηταν κ ειναι ΑΚΥΡΑ.
Κ σε τελικη αναλυση γιατι τοσος ντορος για μια γνωμη που δεν την εχεις τσεκαρει την στιγμη που δεν εκφερω γνωμη αλλα εμπειρια τσεκαρισμενη κ πληρωμενη???
οριστε κ τι εγραψες στο αρχικο ποστ:
Γενικα καλο ειναι να αποφευγεται το ψυγειο λαδιου αν δεν υπαρχει απο τον κατασκευαστη, ειδικα σε μοτερ οπως το 20v που δουλευει με υψηλη πιεση λαδιου καθως υπαρχει πτωση στην πιεση αυτου.. κ επισης
Γενικως παρατηρειται μια πτωση της ταξεως του 0.5-1 bar τα οποια μπορει να ειναι πολυτιμα ειδικα εκει ψηλα που στροφαρει το 20v.. Aυτος ειναι και ο λογος που δεν ειχα βαλει κιε γω στο μαυροκαπακο μου..

Γιαυτο τον λογο παρακαλω να μην επιμενουμε σε γνωμες την στιγμη που ειπαρχουν μελη με πρακτικη εμπειρια... Τελος απο μενα κ δεν ασχολουμε αλλο οχι μονο με αυτο αλλα γενικως γιατι καθε φορα το ιδιο βιολι γινεται...
Απάντηση με παράθεση
  #8  
Παλιά 24-07-10, 18:38
Carinaman Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 12-02-2005
Περιοχή: Athens
Μηνύματα: 604
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 308
Carinaman είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Δεν αλλαξα κατι σε αυτο που γραφεις.. Αυτο που επιβεβαιωσα ειναι οτι η πιεση ανεβαινει αναλογικα επειδη δεν το καταλαβες οταν ειπα σταθερη/στροφες.. Αυτο εξηγησα..

Οσο για το λινκ γραφει και Corolla GT αν δεις καπου προς τα κατω, οποτε δεν εμπαινε μονο σε levin οπως ισχυριστηκες..

Τελος αυτο για το ΟΕΜ ψυγειο το ειχα διαβασει και παλια απο αυτο το site οταν εψαχνα να βαλω κι εγω αλλα δεν καταφερα να το επιβεβαιωσω και απο οσες φωτος εχω βρει με 20v δε βρηκα ουτε ενα με ψυγειο λαδιου οποτε το θεωρησα λαθος πληροφορια γραμμενη σε εκεινη τη σελιδα.. Γιαυτο και εβαλα τη σελιδα, τι εβγαλα τα ματακια μου λες? Απλα δεν καταφερα ποτε να το επιβεβαιωσω και θεωρω οτι γραφει λανθασμενη πληροφορια οσον αφορα αυτο, για τα corolla ομως εχω βρει και αλλου φωτος με το μοτερ αυτο φορεμενο..
Απάντηση με παράθεση
  #9  
Παλιά 24-07-10, 18:41
Το avatar του χρήστη Χρηστος
Χρηστος Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 13-06-2004
Μοντέλο: carina e 20v st
Περιοχή: ΒΟΛΟΣ
Ηλικία: 51
Μηνύματα: 1.397
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 396
Χρηστος είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
ρε παιδια ενταξει μην στροφαρετε συνεχεια 8500!!χαλαρωστε λιγο....συζητηση κανουμε!εγω παντως θα προτεινα το γιωργο μια που το βαζει και σε αγωνες το αυτοκινητο,να το βαλει το ψυγειο λαδιου και φιλτρο trd φυσικα!
__________________
Ατμοσφαιρα και τα μυαλα στους κοφτες!!!!!!
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > Μοτερ. > 4AGE 20v Levin

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι σε λειτουργία
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΕΓΓΥΗΣΗ ΚΑΙ ΨΥΓΕΙΟ manosgod TOYOTA AURIS 1 31-03-18 00:11
παραφλου στο ψυγειο akisdio SUPPORT 3 09-11-15 15:32
Τρυπιο ψυγειο καλοριφερ.. mpesikos TOYOTA COROLLA E 12 18 28-11-11 00:35
Ψυγειο λαδιου σε 1.4 vvti g6 Γιώργος TOYOTA COROLLA 111(G6) 23 21-12-10 17:16
ψυγειο καλοριφερ tsoun TOYOTA COROLLA E*90 5 01-02-10 18:27



Page generated in 0,17519307 seconds (82,02% PHP - 17,98% MySQL) with 41 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 10:07.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)