Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
TOYOTA COROLLA E*101 1992>1996 |
 |

17-04-10, 23:00
|
 |
Αdministrator
|
|
Εγγραφή: 15-02-2004
Περιοχή:
πειραιας
Ηλικία: 50
Μηνύματα: 9.907
Ευχαρίστησε: 10
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 6 φορές σε 6 μηνύματα
|
|
οντως τρομερο μοτερ πηρες...
παλιο σχετικα πλεον αλλα τρομερο και αξιοπιστο
με το καλο να το βαλεις...
ο gze ηταν σχεδια πολλων απο δω μεσα ακομα και εμενα για σκασμο αλογων αλλα ναυαγησαμε... λογω εξοδων πιο πολυ
ε βατιλι?
παντως για να βαλουν τοσο χοντρα ημιαξονια οσο του mr2 turbo και celica st205 gt4 σε 1600cc στο σασμαν του gze κατι ηξεραν...
__________________
|
 |
|
 |

17-04-10, 23:13
|
 |
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
παιδιά σορρυ για το άσχετο αλλά εγώ που έχω 4E-FTE με CT9 και το intercooler του starlet GT τοποθετημένο μπροστά απλά δεν ξέρω καν τι θα πει turbo lag γιατί δεν υπάρχει! έχω άμεση απόκριση! έχω δει τρελά κρεμάσματα δύναμης όμως με τοποθετήσεις μεγάλων ιντερκουλερ με την μαμά τουρμπίνα, ή αν έχουν μεγάλες τουρμπίνες που ανοίγουν ψηλά. Αυτό για την ιστορία. Συμφωνώ φυσικά ότι ο κομπρέσορας ανοίγει ποιο γραμμικά. Τώρα για το μοτερ που επέλεξες το προτιμάει και ο μηχανικός μου γιατί φτιάχνεται πολυ ωραία και είναι δυνατό πολυ ακόμα και μαμά όπως είναι, αν και πολλοί το κάνουν turbo ύστερα και απλά σκοτώνει!!! για κομπρέσορα+turbo ξέρω μερικούς που προσπάθησαν να το κάνουν αλλά δεν τα κατάφεραν να δουλέψει σωστά! δεν ξέρω πως η VW τα κατάφερε και η toyota δεν έβγαλε κανα τέτοιο μοτερ εξαρχής!
http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_A_engine#4A-GZE
http://www.club4ag.com/faq_and_tech_...-GZE_specs.htm
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 17-04-10 στις 23:20.
|
 |
|
 |

17-04-10, 23:57
|
 |
Μικρό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 10-04-2010
Περιοχή:
Λάρισα
Ηλικία: 51
Μηνύματα: 76
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από NikiforosGT
παιδιά σορρυ για το άσχετο αλλά εγώ που έχω 4E-FTE με CT9 και το intercooler του starlet GT τοποθετημένο μπροστά απλά δεν ξέρω καν τι θα πει turbo lag γιατί δεν υπάρχει! έχω άμεση απόκριση! έχω δει τρελά κρεμάσματα δύναμης όμως με τοποθετήσεις μεγάλων ιντερκουλερ με την μαμά τουρμπίνα, ή αν έχουν μεγάλες τουρμπίνες που ανοίγουν ψηλά. Αυτό για την ιστορία. Συμφωνώ φυσικά ότι ο κομπρέσορας ανοίγει ποιο γραμμικά. Τώρα για το μοτερ που επέλεξες το προτιμάει και ο μηχανικός μου γιατί φτιάχνεται πολυ ωραία και είναι δυνατό πολυ ακόμα και μαμά όπως είναι, αν και πολλοί το κάνουν turbo ύστερα και απλά σκοτώνει!!! για κομπρέσορα+turbo ξέρω μερικούς που προσπάθησαν να το κάνουν αλλά δεν τα κατάφεραν να δουλέψει σωστά! δεν ξέρω πως η VW τα κατάφερε και η toyota δεν έβγαλε κανα τέτοιο μοτερ εξαρχής!
http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_A_engine#4A-GZE
http://www.club4ag.com/faq_and_tech_...-GZE_specs.htm
|
Αν οι σωλήνες και το intercooler έχουν το σωστό μήκος και μέγεθος δεν έχεις καθόλου lag,αλλά πολυ πιστευουν πως βάζοντας μεγαλυτερους σωλήνες και intercooler θα έχουν περισσότερο αέρα και εκεί αρχίζουν τα μπερδέματα...Πιστέψτε με το έχω δει άπειρες φορες.......
__________________
 YARIS TS
|

18-04-10, 08:02
|
 |
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Συμφωνώ μαζί σου!!! εξάλου είναι και το θέμα πως περνάς τις σωληνώσεις και απο που, δλδ εννοώ ότι σε μερικά μοτερ δεν έχει χώρο πολύ και τις κάνουν πολλές κούρμπες και γύρω - γύρω μεγαλώνοντας πολυ τις διαδρομές και αυξάνοντας το lag έτσι. Εγω τις έχω μειώσει όσο γίνεται και να είναι ευθείες οχι με ένα καρο κούρμπες απο καμπύλες κλειστές που μειώνουν την ροή! Και φυσικά δεν είναι δυνατόν σε καμία περίπτωση ειδικά αν έχεις μαμα τουρμπίνα να βάζεις intercooler για 300 άλογα και να πιστεύεις ότι το αμάξι θα πηγαίνει και καλά! καλύτερα! αν είναι δυνατόν δλδ! το lag πάει στον Θεό! τα έχω δει και αυτά και μετά δεν πήγαινε βήμα και λένε τι φταίει!
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Υβριδικός τρόπος
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Page generated in 0,21696806 seconds (77,09% PHP - 22,91% MySQL) with 31 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 23:07. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|