Όπως σου γραψαμε, το συγκεκριμενο μοτερ ειναι πολύ δυσκολο να ανεβάσει ουσιαστικά άλογα με μικρες παρεμβάσεις.
Δλδ με φιλτρο και εξατμιση δεν θα δεις ουσιαστική διαφορά.
Αν βαλεις και προγραμμα δεν ξέρω τι γινεται με την εγγυηση και ποσο θα θεσεις σε κινδυνο τον κινητηρα (αναλογα με ποιος το βαζει, πόσα ξερει για το μοτερ και λαμβανωντας υποψη πως δεν υπάρχει "κονσερβα" προγραμμα (οπως πχ με τα golf ή τα seat).
Αν θελεις να δεις ουσιαστική διαφορα η μονη λυση ειναι ο υπερκυβισμος. Ουσιαστικη αυξηση αλόγων και ειδικά ροπής (εκει δλδ που υστερεί το 1400αρι μας). Αλλα φυσικά εκει ανεβαινεις και σε κασέ (2.500-3.000 για 1ο σταδιο) και ειναι και μεγάλη παρέμβαση στον κινητηρα (αλλαζεις ολα τα εντοσθια).
Ολα αυτα στα λεω γιατι θελω να ειμαι ειλικρινής. Και εγω 1400αρι εχω και ειχα δοκιμασει εξατμισεις, πανελ, φιλτροχωάνες κτλπ. Προγραμμα δεν ειχα βαλει γιατι φοβομουν να πειραξω τον μαμα εγκεφαλο.
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Corolless but still a Renegade... OlllllllO
|