Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar
Βασικά ίσως και να δηλωνεται απλά απο τη στιγμη που δεν το εχει κανει κανενας για να υπαρχει ετοιμη η έγκριση τύπου, πρέπει λογικα να ακολουθησεις όλες τις διαδικασιες για να το κανεις πρωτος εσυ.
Με λιγα λογια σε αυτο το χαρτι του υπουργείου δεν λεει πως επιτρεπονται μονο αυτες οι μετατροπες, αλλα πως αυτες οι μετατροπες εχουν ηδη γινει απο καποιον και εχει γινει η σχετικη εγκριση (και θα ειναι πολυ ευκολο για καποιον αλλο να το κανει αφου θα βρει ολη τη χαρτουρα ετοιμη).
Χρηστο, σκέψεις κανω για να δω που θα καταληξω.
Και οχι, αν υπερκυβισω δεν θα ειναι το ιδιο πραγμα με το να εχω ενα μοτερ 1ZZ-Fe.
α) Μην ξεχνας το κεφαλάρι που εχει μεγαλυτερες βαλβιδες απο το δικό μας.
β) Το κοστος ειναι μικρότερο.
γ) Παίρνεις ετοιμο μοτερ δλδ μεσα και εισαγωγες, μπεκ, πεταλουδες (που κανονικα θα τα πληρωνες εξτρα)
δ) Κρατας και το δικο σου μοτερ άθικτο (γιατι ποτε δεν ξερεις).
Επίσης, μπορει το μοτερ 1ΖΖ να μην εχει φορεθει ποτε σε κορολλα αλλα ειναι τελείως ηλίθιο να επιτρεπεις να κανει μετατροπη καποιος απο 1400 με 97 αλογα σε 1800 με 192 άλογα(!) και να μην επιτρεπεις να παει σε 1800 με 140 άλογα...
Γι' αυτο ρωταω, μηπως εφοσον εχει εγκριθεί το 2ΖΖ αν είναι πιο ευκολο να δηλωθει το 1ΖΖ...?
|
Και βέβαια είναι πιο εύκολο να εγκριθεί το 1ΖΖ. Απλώς όπως είπες είναι οτι θα φας όλο το τρέξιμο εσύ σαν πρωτοπόρος της μετατροπής.Οι επόμενοι θα το βρουν έτοιμο.Και αυτά που λένε ότι επιτρέπεται μόνο 30% αύξηση ιπποδύναμης πάει περίπατο στην περίπτωση της μετατροπής από 4ΖΖ σε 2ΖΖ-GE.