ρε driver μπηκα στο σιτε και τα ειδα να πουμε! Υπαρχουν τα σπορτ κιτρινα που ρυμιζουν απο πανω και τα κοκκινα που πρεπει να βγουν!
Aπο το σιτε επιγραμματικα
Επιγραμματικά παρουσιάζουμε τους κυριότερους τύπους αμορτισέρ/αναρτήσεων.
- Αμορτισέρ FSDΠρόκειται για την τελευταία και σημαντικότερη δημιουργία της ΚΟΝΙ από τότε που άρχισε την παραγωγή αμορτισέρ. Είναι το τελειότερο αμορτισέρ που έχει σχεδιάσει η εταιρεία, γιατί συνδυάζει κορυφαία επίπεδα άνεσης και εκπληκτικά κρατήματα, χωρίς το κράτημα σε καμία περίπτωση να επηρεάζει αρνητικά την άνεση. Ενδεικτικό του επιτυχούς συνδυασμού άνεσης και κρατήματος στα FSD είναι ότι αυτά χρησιμοποιούνται σαν πρώτη τοποθέτηση από την LAMBORGINI στα μοντέλα της MURCIELAGO και GALLIARDO . Ακόμα η ΚΟΝΙ συζητά για συνεργασία με την ASTON MARTIN .
- ΚΟΝΙ sport εξωτερικά ρυθμιζόμενα επί του αυτοκινήτου
- ΚΟΝΙ sport εσωτερικά ρυθμιζόμενα Η ρύθμιση γίνεται είτε πριν την τοποθέτηση, είτε μετά από κάποια χιλιόμετρα, αλλά πρέπει να ξαναβγούν.
- ΚΙΤ ΚΟΝΙ 1130 κομπλέ σετ, sport αναρτήσεων (ρυθμιζόμενα). (4 αμορτισέρ και 4 ελατήρια χαμηλώματος από 25 - 40 mm ).
- KIT KONI 1150 κομπλέ σετ, sport αναρτήσεων ρυθμιζόμενα ως προς τις δυνάμεις και ως προς το ύψος. (4 αμορτισέρ και 4 ελατήρια χαμηλώματος από 30 - 50 mm ενσωματωμένα πάνω στα αμορτισέρ - coil over ).
- ΚΟΝΙ special ρυθμιζόμενα για επιβατικά που θέλουν ασφάλεια και άνεση.
- Αμορτισέρ ρυθμιζόμενα τύπου SPX για 4Χ4, οχήματα εκτός δρόμου και μικρά φορτηγά.
- Αμορτισέρ ρυθμιζόμενα για SUV ( sports utility vehicles ) και MPV ( multiple purpose vehicle ). Οχήματα πολλαπλών χρήσεων και ελευθέρου χρόνου.
- Αμορτισέρ φορτηγών και λεωφορείων (τύποι 84 - 88 - 90). Ρυθμιζόμενα αμορτισέρ για μεσαία και βαριά φορτηγά, τράκτορες, ρυμούλκες κ.λ.π.
- Αμορτισέρ για τραίνα.
- Αμορτισέρ για ειδικές κατασκευές όπως γέφυρες, φράγματα κ.λ.π.
Κάθε μία από τις παραπάνω κατηγορίες, χωρίζεται σε πολλές υποκατηγορίες που καλύπτουν ανάγκες οδηγών και οχημάτων σε κάθε δυνατή παραλλαγή.