Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 11-12-08, 12:27
Το avatar του χρήστη alex-g
alex-g Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 05-06-2007
Μηνύματα: 1.659
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 386
alex-g είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
φιλε οταν μιλασ για tsi μιλα συγκεκριμενα υπαρχουν πολοι οι περισσοτεροι που λες αναφεροντε στο 140-170 οπου υπηρχε ενα προβλημα οι 1.4 125, 1.8-160-120, 2.0-200 ειναι κινητηρες τurbo μονο και δεν εχουν το παραμικρο οπως και οι 2ερες version 140-170

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη alex-g : 11-12-08 στις 12:41.
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 11-12-08, 13:24
Το avatar του χρήστη antonios7
antonios7 Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 29-11-2006
Μοντέλο: Corolla 1.3 G6
Περιοχή: Αθήνα
Ηλικία: 52 male
Μηνύματα: 1.065
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 334
antonios7 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
κολλητός μου με tsi 140 επέστρεψε από service. Το είχε πάει για κιβώτιο γιατί χτύπησε...
Μη μου λέτε για tsi και παντώς είδους vw. Έχουν πολυτέλεια,επιδόσεις τα 1.4, αλλά βγάζουν προβλήματα και το χειρότερο στα service τους σου πιάνουν τον ποπό.

όπως είπε κάποιος η τεχνολογία βγήκε πρώτη. Δε σημαίνει οτι βγήκε και η αξιοπιστία αυτής της τεχνολογίας...
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 11-12-08, 14:02
Το avatar του χρήστη alex-g
alex-g Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 05-06-2007
Μηνύματα: 1.659
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 386
alex-g είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από antonios7 Εμφάνιση μηνυμάτων

όπως είπε κάποιος η τεχνολογία βγήκε πρώτη. Δε σημαίνει οτι βγήκε και η αξιοπιστία αυτής της τεχνολογίας...
γιατι το 125 και τα αλα μια χαρα ειναι αλοστε γιατι να παρει μια ετερια σαν την audi to 125 και οχι 140? και φοραει το 1.8 160 2.0 και το 125τ που ειναι αριστο και ανταποκρινετε τελεια ,και σε συνεχεια τα πηρε και το λεον

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη alex-g : 11-12-08 στις 14:08.
Απάντηση με παράθεση
  #4  
Παλιά 11-12-08, 21:40
Το avatar του χρήστη KOMIS
KOMIS Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 22-02-2007
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ
Ηλικία: 54 male
Μηνύματα: 267
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 251
KOMIS είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από alex-g Εμφάνιση μηνυμάτων
φιλε οταν μιλασ για tsi μιλα συγκεκριμενα υπαρχουν πολοι οι περισσοτεροι που λες αναφεροντε στο 140-170 οπου υπηρχε ενα προβλημα οι 1.4 125, 1.8-160-120, 2.0-200 ειναι κινητηρες τurbo μονο και δεν εχουν το παραμικρο οπως και οι 2ερες version 140-170
''Θα σας αναφέρω ένα γεγονός και τα συμπεράσματα δικά σας.
Ανοίξτε μία Χρυσή-Ευκαιρία και δείτε πόσα Golf TSI 140 αλλά κυρίως πόσα 170 πουλιούνται και τα περισσότερα φρέσκα μοντέλα '07 και '08.
Παααααααααα'ρα πολλά ! Αφύσικη "ποσότητα" αυτοκινήτων.
Να υποθέσουμε ότι οι ιδιοκτήτες έμειναν τόσο ευχαριστημένοι ώστε τα σπρώχνουν πρίν κλείσουν χρόνο ή πρίν λήξει η 2ετής εγγύηση ?
Κάτι δεν πάει καλά. Και δεν ισχυρίζομαι ότι όλα είναι προβληματικά, απλά το ποσοστό των "προβληματικών" είναι πολύ υψηλό έως απαράδεκτο για μία μάρκα που δεν λέγεται Dacia αλλά VW
''19/11/2008, 12:52

Ιάσωνα, η επιχειρηματολογία σου είναι απόλυτα σεβαστή.
Ιδία πείρα όντως δεν έχω, αλλά έχουν 4 συνάδελφοι μου ( 3 TSI/140 + 1 1.6 FSI) , οι οποίοι έχουν αγανακτήσει από τις αναγκαστικές επισκέψεις στο συνεργείο (ευτυχώς για το πορτοφόλι τους είναι ακόμα στην εγγύηση).
Οι βλάβες δεν εντοπίζονται μόνο στον κινητήρα-κιβώτιο, αλλά και σε διακόπτες, παράθυρα,κλπ.
Οι 2 ΄δηλώνουν ήδη ότι θα τα πουλήσουν πρίν την λήξη της εγγύησης.
Εάν παίζει συνομοσία και έχουν λόγο και οι 4 να δυσφημούν το αυτοκίνητό τους, πάω πάσο - κανένα πρόβλημα με τα Golf.
Όσο για τα Ιαπωνικά το "δέν σπάει δέν χαλάει" είναι ένας μύθος για όσους αρέσκονται να φορούν παρωπίδες και να πιστεύουν ότι πήραν απροβλημάτιστο αυτοκίνητο αντίστοιχα.(χα χα εδω γελαμε.... )
Σκοπός μου δεν ήταν να συκοφαντίσω το αυτοκίνητο αλλά να αναφέρω ότι υπάρχουν προβλήματα αξιοπιστίας σε ανησυχητική συχνότητα σε μάλλον μεγάλο ποσοστό αυτοκινήτων ( όταν έχουν οι 4 στούς 4 πρόβλημα νομίζω ότι είναι διακιολογημένος ο φόβος μου για το μεγάλο ποσοστό).
Εκτός εάν οι συγκεκριμένοι 4 είναι οι μόνοι καντέμηδες.
20/11/2008, 12:03

''Παιδες καλημερα...να συνεχισω απο εδω για να μην γεμιζουμε με τοπικ...
Εχθες το βραδυ ξεκινοντας να επιστρεψω σπιτι το Golfaki μου εκανε τρελιτσες....
Για να γινω πιο συγκεκριμενος.
Σταματοντας σε ενα φαναρι, αναβει πρασινο και οπως παω να ξεκινησω πατωντας απαλα το γκαζι (ηταν κρυο ακομα και δεν το παταω αποτομα) αρχιζει κατι σαν κομπιασμα (δεν εκανε ακριβως διακοπες, εκει που πηγαινε να δωσει στροφες εκει εκοβε και ξαναδινε αλλα αυτο πολυ γρηγορα) απο τις 1.500 στρ μεχρι τις 2.500 στρ/λεπ. Με 1η σχεση στο σαζμαν. Βαζω 2α και κανονικα.
Συνεχιζω για καμια 500ρια μετρα, λεω να το δοκιμασω ξανα. Σταματαω παω να ξεκινησω ακριβως το ιδιο.
Στην διαρκεια της διαδρομης ολα καλα. Φτανω σπιτι στο γκαραζ το ξανα δοκιμαζω (εκκινηση απο σταση) ολα καλα...
Και ρωταω....τι μπορει να παιζει???
1. κακο καυσιμο??? (τελευταιο γεμισμα 100αρα...)
2. ηλεκτρογκαζο??? (βρε λες??)
3. καμια απο τις γνωστες βαλβιδες??? (Ν75 κτλ. μιλαμε μονο για την εκκινηση, οχι για ανοιγμα πανω απο 2.500 στρ/λεπ.)
4. απλως ατυχε???
Για ριχτε τα φωτα σας...''
05/12/2008, 09:5





ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΕ 1.8 TSI
« στις: 08-02-2008, 10:19:06 »

Κολητος με ιδιο αμαξι με το δικο μου(1.8 tsi) με 12000κμ παρεδωσε η αντλια υψηλης,το πηγαμε στο συνεργειο(παζαροπουλος)που την αλλαξαν μες στην εγγυηση,αυτο που με προβληματησε ειναι οτι μου ειπε ο αρχιμηχανικος οτι εχει αλλαξει σε αλλα 5 1.8 tsi
1
Απ: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΕ 1.8 TSI
« Απάντηση #8 στις: 08-02-2008, 22:02:03 »

Παράθεση από: ranioti στις 08-02-2008, 13:21:14
το πηρα το αμαξι και ρωτησα παραπανω πληροφωριες,το αμαξι εχει δυο αντλιες βενζινης την χαμηλης η οποια ειναι η κλασικη στο ρεζερβουαρ και η υψηλης που ειναι στο χωρο του μοτερ,αυτη χωριζεται σε δυο μερη στο ηλεκτρικο κομματι και στο μηχανικο μερος,οπος μου ειπε ο αρχιμηχανικος μπορει απο αστοχια να σπασει το ελατηριο που εχει στο μηχανικο μερος,αυτην την ζημια ειχε παθει η αντλια και αν σας συνβει το αμαξι παει με την αντλια χαμηλης μεχρι ομως της 3000 στροφες

Εμενα το εχει παθει δυο φορες.Μια στην αρχη στα 3.000Km και μια προχθες στα 22.000Km!!!Mου παν απο το συνεργειο να του βαζω 100αρα βενζινη και οχι 95αρα,δουλευει καλυτερα το μοτερ

ρε τη τραβαει ο κοσμος.........












__________________
}-Γ
Απάντηση με παράθεση
  #5  
Παλιά 11-12-08, 21:51
pavlosTS Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 18-03-2008
Μοντέλο: Corolla TS pro-f/l
Μηνύματα: 396
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 251
pavlosTS είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Δεν είπε κανείς ότι τα TSI δεν έχουν προβλήματα. Ειδικά όταν ένας κινητήρας βγαίνει στην αγορά οι πρώτοι αγοραστές είναι πειραματόζωα. Να θυμηθούμε όμως από που ξεκίνησε η κουβέντα. Από τη βράβευση της TSI τεχνολογίας. Και απλά λέω ότι όταν βραβεύεται ένας κινητήρας δεν λαμβάνονται υπόψη προβλήματα που γράφονται σε φόρουμς
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Motegi 2008 ranger MOTO GP 23 02-10-08 21:31
KATALUNYA 2008 MARMEL MOTO GP 35 10-06-08 21:21
2 βραβεία η TOYOTA στους κινητήρες της χρονιάς espoff ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 16 14-05-08 23:05
Κινητήρες Inline - V - Flat κωνσταντίνος ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 21 03-01-08 08:16
No French GP in 2008? SiCorolla94 FORMULA 1 RSS Feeds 0 29-03-07 13:10



Page generated in 0,25613308 seconds (82,57% PHP - 17,43% MySQL) with 33 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 04:43.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)