Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Μηνύματα: 4.507
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 10
δεν τα αλλαξα γιατι μετα απο μια επισκευη σε ενα σασμαν swift gti πολυ παλιοτερα οταν το ανοιξα για κατι παρομοιο η τιμη του για να επισκευαστει 2 γραναζια κιτ ρουλεμαν και φλαντζες χωρις μαστορικα ηταν πιο ακριβα απο ενα μεταχειρισμενο και απο οτι ξερω ακομα ειναι.
ενδεικτικη τιμη που πηρα σημερα το πρωι ειναι 400 με 450 ε αλλά ειναι 2 διαφορετικα.
το ενα με μαυρη μεταλικη ουρά δηλαδη το ακρο του σασμαν απεναντι απο την μηχανη .
και το αλλο με αλουμινιο ασημι στην ουρά του .
επισης μπαινει και απο 1.6 αλλά πρεπει να μπει και η βαση της μηχανης γιατι εκει ειναι η διαφορα τους.
ενα τελευταιο ειναι οτι το 1.6 σαν σασμαν δεν εχει παθει τιποτα ποτε μεχρι σημερα.
__________________
WEBSITE ADMIN τηλ 2104256663
Η διαφορα μεταξυ ενος αντρα και ενος παιδιου ειναι......το μεγεθος των παιχνιδιων..
Μηνύματα: 1.164
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 336
Σε μενα στην 3η νιωθω ενα σκαλωμα οταν την κουμπωνω και καμια φορα η 2α θελει λιγο παραπανω δυναμη. Επισης μια φορα περυσι σε φαναρι δεν μου κουμπωνε την 1η και το ξεκινησα με 2α
Παιζει να ειναι συγχρονιζε ?
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
λυπάμε που θα σε στεναχωρήσω αλλά είναι συχρονιζέ πιστεύω κατά 100% και εμένα τα ίδια έκανε! πρόσεξε όμως δεν σημαίνει ότι εδώ και τώρα θα σου μείνει! μπορεί να πάρει χρόνια όπως και σε εμένα! απλά να προσέχεις να βάζεις καλά τις ταχύτητες αν δεν μπαίνει μη το χτυπάς προσπάθησε το ομαλά και κυρίως μην αλλάζεις γρήγορα ταχύτητες καρφωτά κτλ όπως έκανα εγώ. Πάντως δυστυχώς δεν συμφέρει η επισκευή οπότε μετά αν μείνει πάμε για αλλαγή σασμαν και ΑΝ χρειάζεται και δίσκος-πλατό-ρουλεμαν, αν είναι φαγωμένα αυτά αλλιώς όχι.
Μηνύματα: 396
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 251
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από NikiforosGT
καλά σε νέο αμάξι τέτοιο πρόβλημα???? εντύπωση μου κάνει! πιστεύω ναι πιάνεται! να πας να το κοιτάξουν το συντομότερο δυνατόν!
Βασικά για να λεει ότι έχει εγγύηση μέχρι το 2010 πάει να πει ότι έχει περάσει η 3ετία και είναι στην υπερεγγύηση. Η δικιά μου εμπειρία μέχρι σήμερα και το έχουμε πει σε άλλο θέμα είναι ότι στην ΤΟΥΟΤΑ απλά θα πουν το γνωστό "Μια χαρά είναι δεν υπάρχει πρόβλημα" ή στην καλύτερη "Φταίει ο δίσκος που δεν απομονώνει".
Μηνύματα: 1.604
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 397
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από DaveMustaine13
Σε μενα στην 3η νιωθω ενα σκαλωμα οταν την κουμπωνω και καμια φορα η 2α θελει λιγο παραπανω δυναμη. Επισης μια φορα περυσι σε φαναρι δεν μου κουμπωνε την 1η και το ξεκινησα με 2α
Παιζει να ειναι συγχρονιζε ?
αυτο με την 2α το κανει σε παρα πολλα και στην ΤΟΥΟΤΑ λενε οτι ετσι ειναι το σασμαν.Και εμενα θελει λιγο παραπανω δυναμη ειδικα σε γρηγορη αλλαγη.
Μηνύματα: 218
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 248
προφανώς και είναι κάποιο συγχρονιζέ, με την προυπόθεση πως όλα τα υπόλοιπα είναι οκ.
όσο για τα ζαντολάστιχα, παίζουν κι αυτά τον ρόλο τους!
όσο κονταίνεις το βήμα με πιο χαμηλοπρόφιλα ελαστικά ή μικρότερες ζάντες, τόσο γλυκαίνει το σασμάν γιατί έρχεται πιο εύκολα στις σωστές στροφές....
αυτό βέβαια δεν σημαίνει πως για να φιάξεις ένα προβληματικό σασμάν βάζεις 13άρες....