Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Μηνύματα: 309
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 250
μαιν μειν δεν 8υμαμε ακριβως ο πατερασ με το μηχανικο τα κανονησαν και λεγανε σφυριλατα η ενισχιμενα αλλα κατα 95% σφυριλατα..
εγω απο βδομαδα θα μαθω για το τη εγινε ακριβως στη μηχανη
__________________
Τα καλυτερα ερχονται...
4χ4 και πολλα HP...
Μηνύματα: 9.907
Ευχαρίστησε: 10
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 6 φορές σε 6 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1251
ωραιος!!!
μαθε και πες μας ακομα και τις λεπτομερειες...
θα ειναι σημαντικο.... να ξερουμε
δεν ειναι κατι ανυσηχιτικο αυτο που σου πα. απλα τα μπλοκ της τουοτα δεν εχουν χιτωνια.υπαρχει δλδ κατεργασια μεσα στο ιδιο μπλοκ του κινητηρα...
εκει υπαρχει το honing.
το honing ειναι οι διαγωνιες και χιαστει γραμωσεις που βλεπουμε με το ματι.(τις λενε και μπαγκλαβαδωτες)
αυτες ειναι γρατζουνιες στην ουσια για την λιπανση των εμβολων-ελατηριων.
ο καθε κυλινδρος απο μαμα εχει υποστει μια θερμικη επεξεργασια ωστε να σκληρηνει λιγο τα τοιχωματα του και να μην φαγωνεται ευκολα απο τα ελατηρια.
αυτη η σκληροτητα κυμαινεται συνηθως στα 0.8mm εως 1.2mm
εσυ με το ρεκτιφιε που εκανες αυτην την σκληροτητα την υπερεβαλες και δουλευουν πλεον τα εμβολα σου στο μαλακο μερος του κινητηρα.
ελπιζω να με καταλαβες τι θελω να σου πω.
ο χρονος αλωστε θα ειναι ο καταλληλος μαρτυρας για τις επιδοσεις και την αξιοπιστια του κινητηρα σου...