Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από vassilis_vvti
Σημερα ανοιξα με ενα auris 1,4 και με απογοητευσε τελειος.Δεν πηγαινε καθολου...ηταν βεβαια εντελως μαμα αλλα τον επερνα ευκολα.Ξεκινησε πρωτος και στην δευτερα ημουν ηδη 2 αμαξια μπροστα μολις βαλαμε τριτες το παρατησε.
|
Για χαρα και καλο χειμωνα.Μολις γυρισα απο τις δευτερες διακοπες μου.
Το ειχα για μια εβδομαδα και δεν πηγαινε βημα.Μονο πρωτη, δευτερη καπως πηγαινε.Μετα τα 140 εκανες αιτηση για παραπανω.Επαιζε βεβαια ρολλο οτι ηταν αστρωτο,αλλα ποσο να ανεβασει εαν στρωθει.Καμια σχεση με την Ε12, και μεγαλη διαφορα απο την Ε11.
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από ranger
1245-1265 κιλα το τρίπορτο και το πεντάπορτο αντίστοιχα!!! το Avencis του vassilis_vvti δεν πρέπει να είναι πάνω απο 1300 κιλα (σύμφωνα με τα στοιχεία που έχει δώσει και ο toyota mania), συνεπως μιλάμε 1300 δια 110 Hp= 11,8 κιλά ανα ίπππο για το Avencis και 1245 δια 97 Hp= 12,8 κιλά ανα ίππο για το Auris 1400cc.
|
Γιατι αναβολικα πηρε και πηγε 1300;
Η αναλογια λεει την μιση αληθεια.
Ρολλο παιζουν
ΑΕΡΟΔΥΝΑΜΙΚΗ:Παιζει μεγαλο ρολλο απο τα 140 και ανω
ΣΧΕΣΕΙΣ

Οχι απαραιτητα πιο κοντες, αλλα αυτες που ταιριαζουν καλυτερα στο χαρακτηριστικα αποδοσης του μοτερ)
ΖΑΝΤΟΛΑΣΤΙΧΑ:Αλλες απωλεις και αδρανεια εχουν τα 205/16, αλλες 185/14
ΦΡΕΝΑ:Ισχυει το ιδιο.Αλλο δισκος 275χ28 και αλλο 255χ22.
Και τελος το βαρος, οσο ανεβαινουν τα χιλιομετρα,τοσο μικροτερο ρολλο παιζει, και τον προτευονται ρολλο παιζει η δυναμη και η ροπη.
100ps/1000kg= 10kg ανα αλογο
150ps/1500kg= 10kg ανα αλογο
Ποιος θα ειναι ο νικητης;