Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Μηνύματα: 2.150
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 426
Καταρχάς ευχαριστώ για το μεγάλον ενδιαφέρον όλους σας!
Η αλήθεια είναι ότι τα μπουζοκαλώδια δεν τα κοίταξα αλλά αν φταίγαν αυτά δεν θα έπρεπε να το παρουσιάζει το φαινόμενο το ίδιο έντονα και στην ευθεία???
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1038
έλεγξε τα εύκολα πρώτα δλδ μπουζοκαλώδια και μπουζί, αλλά πιστεύω και εγώ ότι το πρόβλημά σου βρίσκεται στην αντλία βενζίνης. Αν δεν κάνω λάθος και στην corolla είναι εμβαπτιζόμενου τύπου κάτω από τα πίσω καθίσματα και βυθισμένη μέσα στην βενζίνα ? στo starlet έτσι ήτανε και απ' ότι ξέρω είναι ίδιες και στην corolla.
Μηνύματα: 2.150
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 426
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από NikiforosGT
έλεγξε τα εύκολα πρώτα δλδ μπουζοκαλώδια και μπουζί, αλλά πιστεύω και εγώ ότι το πρόβλημά σου βρίσκεται στην αντλία βενζίνης. Αν δεν κάνω λάθος και στην corolla είναι εμβαπτιζόμενου τύπου κάτω από τα πίσω καθίσματα και βυθισμένη μέσα στην βενζίνα ? στo starlet έτσι ήτανε και απ' ότι ξέρω είναι ίδιες και στην corolla.
Λογικά ίδιες πρέπει να είναι αλλά δεν είμαι σίγουρος.Θα το ψάξω...
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1038
στο πρόγραμμα της toyota αυτό που έχει η αντιπροσωπεία το toyota EPC ίδιες τις βλέπω και έτσι μου είπε και κάποιος μηχανικός και εφόσον το μοτερ είναι ίδιο με του starlet ep91 ktl ιδιες πρέπει να νε!
Μηνύματα: 2.150
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 426
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από NikiforosGT
στο πρόγραμμα της toyota αυτό που έχει η αντιπροσωπεία το toyota EPC ίδιες τις βλέπω και έτσι μου είπε και κάποιος μηχανικός και εφόσον το μοτερ είναι ίδιο με του starlet ep91 ktl ιδιες πρέπει να νε!
Οχι ίδιο μοτέρ με της G6 δεν είχε το starlet ep91.Του starlet έβγαινε με 75 άλογα αν δεν κάνω λάθος...
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1038
το μοτερ που είπα είναι για το EE111 1332cc 16V είναι ίδιο εκτός τον διανομέα και την πολλαπλή εισαγωγή, γιαυτό είναι και παραπάνω άλογα. Η αντλία είναι ίδια. Η G6 η στρογγυλοφάναρη 1300 δεν έχει αυτό το μοτερ?
Μηνύματα: 2.150
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 426
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από NikiforosGT
το μοτερ που είπα είναι για το EE111 1332cc 16V είναι ίδιο εκτός τον διανομέα και την πολλαπλή εισαγωγή, γιαυτό είναι και παραπάνω άλογα. Η αντλία είναι ίδια. Η G6 η στρογγυλοφάναρη 1300 δεν έχει αυτό το μοτερ?
Το μοτέρ που έχει η G6 είναι ίδιο με την απλή στρογγυλοφάναρη 1.3άρα corolla!Αρα αν είναι ίδια με το δικό σου corolla(μιας και έχεις κάνει την αλλαγή),G6 και starlet θα έχουν την ίδια αντλία λογικά...