Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA E 12

TOYOTA COROLLA E 12 2002>

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 30-06-08, 23:03
Το avatar του χρήστη billlllll
billlllll Offline:
Administrator
 
Εγγραφή: 04-12-2003
Μοντέλο: Corolla E12 Sol 1.4 '02
Περιοχή: Ιωάννινα
Ηλικία: 42 male
Μηνύματα: 2.036
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 469
billlllll έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Καλησπέρα!

Λοιπόν έχω την tein superstreet περίπου 75.000Km τώρα.

Δεν έχει δικά της top mount χρησιμοποιείς τα μαμά (με τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα που έχει αυτό) και έχει σχετικά μαλακά ελατήρια (σε σχέση με τις άλλες coilover PSS9, αλήθεια η KSport τι έχει Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα το αυτοκίνητο να μην γίνεται κούτσουρο, αλλά σε γρήγορες στροφές κοντά στο όριο να παίρνει κάποιες κλίσεις το αυτοκίνητο. Γενικά δεν κοπανάει σε λακούβες, αλλά ακολουθεί τον δρόμο πολύ, δηλαδή αν πας εθνική με 140-150 και το οδόστρωμα δεν είναι καλό πηγαίνεις λίγο χοροπηδηχτός. Το φαινόμενο αυτό με οποιαδήποτε άλλη coilover είναι πολύ πιο έντονο.
Η δική μου ήταν-είναι ρυθμισμένη στην τρίτη σκάλα από τις 16, με πιο σκληρή την πρώτη.

Έτσι όπως είναι ρυθμισμένη και εδώ και αρκετά χιλιόμετρα στα ταξίδια για τους πίσω είναι κουραστική και νομίζω πως σχετικά σύντομα πρέπει να την στείλω για ανακατασκευή γιατί έχει αρχίσει πλέον να ψιλόκοπανάει και στις διάφορες λακούβες της Αθήνας.


Κατά την άποψή μου για κάποιον που δεν θέλει το απόλυτα σκληρό αυτοκίνητο, να είναι συνέχεια στην πίστα και σκοπεύει να κάνει αρκετά χιλιόμετρα με το αυτοκίνητο είναι η καλύτερη επιλογή. Τα κάνει όλα και συμφέρει κοινώς. Επίσης η TEIN είναι κατασκευάστρια αναρτήσεων με παρουσία σε αγώνες, τεχνογνωσία κτλ και όχι μια εταιρεία που φτιάχνει απ'όλα. Όπως είχα γράψει και παλιότερα τα ελατήρια έχουν κάτσει από τότε που τα έβαλα, αλλά δεν μπήκα στον κόπο να το ψηλώσω γιατί μου άρεσε έτσι σαύρα που έχει γίνει

Το corollάκι με μια καλή ανάρτηση + ένα σετ 16άρες (για να μπει λίγο πιο χαμηλό προφίλ λάστιχο) μεταμορφώνεται και θέλει κυνήγημα για να το φτάσεις στα όριά του


Όποιος δεν το ψάχνει και ιδιαίτερα πάντως πιστεύω πως είναι μια χαρά λύση και η basic.

Τέλος ό,τι και να βάλετε την άνεση της μαμά δεν θα τη βρείτε πουθενά...
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA E 12

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;



Page generated in 0,27981400 seconds (83,89% PHP - 16,11% MySQL) with 24 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 16:58.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)