Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Μηνύματα: 706
Ευχαρίστησε: 2
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 4 φορές σε 4 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 314
Πολυ ωραιο φιλε.
Και εμενα το πρωτο μου αμαξι ηταν και του ειχα πιει το αιμα χωρις να βγαλει κανενα προβλημα.
Το ειχα παρει με 68000 χλμ και το πουλησα μετα απο 22 μηνες με 498000 χλμ.
Το μονο που του εκανα ηταν να αλλαζω μονος μου τα λαδια καθε 5000 χλμ και μετα το 2ο Ακροπολλης ραλυ που πηγαινα τοτε μεσα στις πιστες σαν κρητης του ειχα αλλαξει αμορτισερ και τακακια.
Τιποτα αλλο ουτε δισκους ουτε πλατο ουτε τιποτα και το εσκιζα το αμαξακι.
Ειδικα στα χειροφρενα.Οταν το εδωσα τα πισω λαστιχα ηταν μονο με τα λινα και το παιδι που το πηρε πηγε κατευθειαν να του αλλαξει λαστιχα.
Αυτος το εχει φτασει τωρα στις 753000 χλμ και το αμαξι ακομα ζει και βασιλευει.