Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > ΤΟΠΙΚΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ > ΕΔΩ ΘΕΣΣΑΛΙΑ

ΕΔΩ ΘΕΣΣΑΛΙΑ Οργανωμενα μελη στην Καρδιτσα Λαμια Τρικαλα Λαρισα και γενικα στην κεντρικη Ελλαδα με επισημο εκπροσωπο τον toyota mania (Ηρακλη) και ο Χρηστος

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 03-05-08, 20:41
Το avatar του χρήστη Χρηστος
Χρηστος Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 13-06-2004
Μοντέλο: carina e 20v st
Περιοχή: ΒΟΛΟΣ
Ηλικία: 51
Μηνύματα: 1.397
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 395
Χρηστος είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από wastegate Εμφάνιση μηνυμάτων
Χρηστο ξερεις οτι τα μπουρδελα τα μιβεκ ηταν τα ποιο γρηγορα και μετα τα δικα μας και στην συνεχεια τα χοντα..
λαθος τα 20v ηταν λιγο πιο γρηγορα επειδη εχουν καλυτερες μεσαιες και ξεκολλανε καλυτερα,μετα σιγουρα ηταν τα mivec kai μετα τα honda vti kai νισσαν
__________________
Ατμοσφαιρα και τα μυαλα στους κοφτες!!!!!!
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 04-05-08, 00:58
Το avatar του χρήστη trelokomio
trelokomio Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 06-02-2008
Μοντέλο: E12 1.4 f/l
Περιοχή: Θεσσαλια
Μηνύματα: 408
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 252
trelokomio είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Χρηστος Εμφάνιση μηνυμάτων
λαθος τα 20v ηταν λιγο πιο γρηγορα επειδη εχουν καλυτερες μεσαιες και ξεκολλανε καλυτερα,μετα σιγουρα ηταν τα mivec kai μετα τα honda vti kai νισσαν
Κατά την γνώμη μου σε μια κόντρα απο στάση δεν παίζει ρόλο αν το ένα έχει ροπή πιο χαμηλά ή πιο ψηλά επειδή μαρσάρεις και φεύγεις με τις στροφές που θες.Το αν κάποιο είναι δυνατότερο στις μεσαίες στροφές θα βοηθηθεί μόνο σε μια κόντρα απο ρεπριζ.
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 04-05-08, 11:02
Το avatar του χρήστη Χρηστος
Χρηστος Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 13-06-2004
Μοντέλο: carina e 20v st
Περιοχή: ΒΟΛΟΣ
Ηλικία: 51
Μηνύματα: 1.397
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 395
Χρηστος είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από trelokomio Εμφάνιση μηνυμάτων
Κατά την γνώμη μου σε μια κόντρα απο στάση δεν παίζει ρόλο αν το ένα έχει ροπή πιο χαμηλά ή πιο ψηλά επειδή μαρσάρεις και φεύγεις με τις στροφές που θες.Το αν κάποιο είναι δυνατότερο στις μεσαίες στροφές θα βοηθηθεί μόνο σε μια κόντρα απο ρεπριζ.

συμφωνω γιαυτο σου εγραψα για τις μεσαιες διοτι οταν ξεκινας απο σταση η αλλαγη σε δευτερα πεφτει στις 5000 οποτε ολα τα συστηματα mivec,vtec,vvtli κτλ. δεν εχουν ενεργοποιηθει ακομα και το 20v πεταγετε μπροστα μια καροτσα τουλαχιστον,αυτα τα λεω με αποδειξεις γιατι τα εχω κανει σε κοντρες με corollats,vti.


να και κατι ενδιαφερονhttp://youtube.com/watch?v=mgDdbrMh6bo&feature=related
__________________
Ατμοσφαιρα και τα μυαλα στους κοφτες!!!!!!

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Χρηστος : 04-05-08 στις 11:52.
Απάντηση με παράθεση
  #4  
Παλιά 04-05-08, 12:46
Το avatar του χρήστη MITSOS
MITSOS Offline:
 
Εγγραφή: 04-12-2007
Περιοχή: ΒΟΛΟΣ
Ηλικία: 42
Μηνύματα: 1.405
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 354
MITSOS είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Χρήστο, μια ερώτηση:

Με v-tec controller ή με άγραφο όλη αυτή η θεωρία περί 5000στροφών πάει περίπατο, έτσι δεν είναι?
Και συνεπώς φέρνεις το μοτερ στα μέτρα του οδηγικού σου στυλ.
Άρα θεωρητικά μπορεί το κάθε μοτέρ να δουλέψει καλύτερα από το άλλο (π.χ v-tec με 20V) αν παίζει ένα από τα δυο παραπάνω σενάρια?
Απάντηση με παράθεση
  #5  
Παλιά 04-05-08, 15:35
Το avatar του χρήστη trelokomio
trelokomio Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 06-02-2008
Μοντέλο: E12 1.4 f/l
Περιοχή: Θεσσαλια
Μηνύματα: 408
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 252
trelokomio είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Χρηστος Εμφάνιση μηνυμάτων
συμφωνω γιαυτο σου εγραψα για τις μεσαιες διοτι οταν ξεκινας απο σταση η αλλαγη σε δευτερα πεφτει στις 5000 οποτε ολα τα συστηματα mivec,vtec,vvtli κτλ. δεν εχουν ενεργοποιηθει ακομα και το 20v πεταγετε μπροστα μια καροτσα τουλαχιστον,αυτα τα λεω με αποδειξεις γιατι τα εχω κανει σε κοντρες με corollats,vti.


να και κατι ενδιαφερονhttp://youtube.com/watch?v=mgDdbrMh6bo&feature=related
Κοιταξε δεν διαφωνω οτι το 20V ειναι γρηγοροτερο απο τα αυτοκινητα που αναφερεις γιατι δεν εχω δει ποτε κανενα απο κοντα και δεν ξερω τη γκαζι εχει. Aλλα για το vti τουλαχιστον που ξερω καλα αν ζορισεις τερμα πρωτη η αλλαγη σε δευτερα πεφτει στις 6500rpm περιπου. Για να το δεις και μονος σου κανε ενα κοπο και πατα στο youtube:Panos Honda B16A Trikala. Εχω βαλει βιντεακι απο το vti του κολλητου μου απο σταση μεχρι τα 190 km και θα δεις σε τι στροφες πεφτουν οι αλλαγες. Δεν ξερω πως να το κανω οπως το εκανες εσυ στο προηγουμενο μυνημα που πατας πανω στη διευθυνση που φαινεται με μπλε γραμματα και βλεπεις κατευθυαν το βιντεο.
Απάντηση με παράθεση
  #6  
Παλιά 04-05-08, 15:54
Το avatar του χρήστη trelokomio
trelokomio Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 06-02-2008
Μοντέλο: E12 1.4 f/l
Περιοχή: Θεσσαλια
Μηνύματα: 408
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 252
trelokomio είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Νομιζω οτι καταφερα να το βαλω το βιντεο με το vti που ελεγα.http://www.youtube.com/watch?v=9QMsBybKPyc
Απάντηση με παράθεση
  #7  
Παλιά 04-05-08, 18:45
Το avatar του χρήστη DaveMustaine13
DaveMustaine13 Offline:
 
Εγγραφή: 10-07-2007
Περιοχή: Kavala
Ηλικία: 37
Μηνύματα: 1.164
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 335
DaveMustaine13 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Συγκρινετε το 20v που ΔΕΝ εισαγοταν στην Ελλαδα με τον vtec που εισαγοταν στην Ελλαδα ! Υπαρχει και ενα vtec που δεν ερχοταν εδω 1600αρι με 185 αλογα ! Δεν λεω οτι παει καλυτερα απο τον 20v απλως το αναφερω..
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > ΤΟΠΙΚΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ > ΕΔΩ ΘΕΣΣΑΛΙΑ

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
ΕΛΛΗΝΙΚΑ "ΜΠΟΥΝΙΑ" Η ΚΑΙ "ΚΛΑΨΙΑΡΙΚΑ" MITSOS Videos 17 18-01-12 00:17
"Peking to Paris 2010" Το διηπειρωτικό ράλι με αντίκες αυριο στην Ελλάδα! centaurus ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 0 10-10-10 23:35
Έναρξη συνεργασίας με το περιοδικό "Αυτοκίνηση Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης" agapiou Συνεργαζομενα καταστηματα Θεσσ/νικης 4 14-06-10 21:05
ΠΑΡΑΚΜΗ τι επινοησε ο ανθρωπος, για να πουλησει το "λεσβιακο" πισοκουνα αυτοκινητο? SavvasKE35 TOYOTA COROLLA KE30 17 09-06-07 18:45
Κατέρευσαν "Γιούβε" και "Fiat" akis308 OFF TOPIC 1 16-05-06 11:37



Page generated in 0,18182898 seconds (81,38% PHP - 18,62% MySQL) with 38 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 08:06.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)