Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
ΕΔΩ ΘΕΣΣΑΛΙΑ Οργανωμενα μελη στην Καρδιτσα Λαμια Τρικαλα Λαρισα και γενικα στην κεντρικη Ελλαδα με επισημο εκπροσωπο τον toyota mania (Ηρακλη) και ο Χρηστος |
 |

03-05-08, 20:41
|
 |
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 13-06-2004
Περιοχή:
ΒΟΛΟΣ
Ηλικία: 51
Μηνύματα: 1.397
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από wastegate
Χρηστο ξερεις οτι τα μπουρδελα τα μιβεκ ηταν τα ποιο γρηγορα και μετα τα δικα μας και στην συνεχεια τα χοντα..
|
λαθος τα 20v ηταν λιγο πιο γρηγορα επειδη εχουν καλυτερες μεσαιες και ξεκολλανε καλυτερα,μετα σιγουρα ηταν τα mivec kai μετα τα honda vti kai νισσαν
__________________
Ατμοσφαιρα και τα μυαλα στους κοφτες!!!!!!
|

04-05-08, 00:58
|
 |
Κυριλέ Μέλος
|
|
Εγγραφή: 06-02-2008
Περιοχή:
Θεσσαλια
Μηνύματα: 408
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Χρηστος
λαθος τα 20v ηταν λιγο πιο γρηγορα επειδη εχουν καλυτερες μεσαιες και ξεκολλανε καλυτερα,μετα σιγουρα ηταν τα mivec kai μετα τα honda vti kai νισσαν
|
Κατά την γνώμη μου σε μια κόντρα απο στάση δεν παίζει ρόλο αν το ένα έχει ροπή πιο χαμηλά ή πιο ψηλά επειδή μαρσάρεις και φεύγεις με τις στροφές που θες.Το αν κάποιο είναι δυνατότερο στις μεσαίες στροφές θα βοηθηθεί μόνο σε μια κόντρα απο ρεπριζ.
|

04-05-08, 11:02
|
 |
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 13-06-2004
Περιοχή:
ΒΟΛΟΣ
Ηλικία: 51
Μηνύματα: 1.397
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από trelokomio
Κατά την γνώμη μου σε μια κόντρα απο στάση δεν παίζει ρόλο αν το ένα έχει ροπή πιο χαμηλά ή πιο ψηλά επειδή μαρσάρεις και φεύγεις με τις στροφές που θες.Το αν κάποιο είναι δυνατότερο στις μεσαίες στροφές θα βοηθηθεί μόνο σε μια κόντρα απο ρεπριζ.
|
συμφωνω γιαυτο σου εγραψα για τις μεσαιες διοτι οταν ξεκινας απο σταση η αλλαγη σε δευτερα πεφτει στις 5000 οποτε ολα τα συστηματα mivec,vtec,vvtli κτλ. δεν εχουν ενεργοποιηθει ακομα και το 20v πεταγετε μπροστα μια καροτσα τουλαχιστον,αυτα τα λεω με αποδειξεις γιατι τα εχω κανει σε κοντρες με corollats,vti.
να και κατι ενδιαφερον http://youtube.com/watch?v=mgDdbrMh6bo&feature=related
__________________
Ατμοσφαιρα και τα μυαλα στους κοφτες!!!!!!
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Χρηστος : 04-05-08 στις 11:52.
|

04-05-08, 12:46
|
 |
|
|
Εγγραφή: 04-12-2007
Περιοχή:
ΒΟΛΟΣ
Ηλικία: 42
Μηνύματα: 1.405
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Χρήστο, μια ερώτηση:
Με v-tec controller ή με άγραφο όλη αυτή η θεωρία περί 5000στροφών πάει περίπατο, έτσι δεν είναι?
Και συνεπώς φέρνεις το μοτερ στα μέτρα του οδηγικού σου στυλ.
Άρα θεωρητικά μπορεί το κάθε μοτέρ να δουλέψει καλύτερα από το άλλο (π.χ v-tec με 20V) αν παίζει ένα από τα δυο παραπάνω σενάρια?
|
 |
|
 |

04-05-08, 15:35
|
 |
Κυριλέ Μέλος
|
|
Εγγραφή: 06-02-2008
Περιοχή:
Θεσσαλια
Μηνύματα: 408
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Χρηστος
συμφωνω γιαυτο σου εγραψα για τις μεσαιες διοτι οταν ξεκινας απο σταση η αλλαγη σε δευτερα πεφτει στις 5000 οποτε ολα τα συστηματα mivec,vtec,vvtli κτλ. δεν εχουν ενεργοποιηθει ακομα και το 20v πεταγετε μπροστα μια καροτσα τουλαχιστον,αυτα τα λεω με αποδειξεις γιατι τα εχω κανει σε κοντρες με corollats,vti.
να και κατι ενδιαφερον http://youtube.com/watch?v=mgDdbrMh6bo&feature=related
|
Κοιταξε δεν διαφωνω οτι το 20V ειναι γρηγοροτερο απο τα αυτοκινητα που αναφερεις γιατι δεν εχω δει ποτε κανενα απο κοντα και δεν ξερω τη γκαζι εχει. Aλλα για το vti τουλαχιστον που ξερω καλα αν ζορισεις τερμα πρωτη η αλλαγη σε δευτερα πεφτει στις 6500rpm περιπου. Για να το δεις και μονος σου κανε ενα κοπο και πατα στο youtube:Panos Honda B16A Trikala. Εχω βαλει βιντεακι απο το vti του κολλητου μου απο σταση μεχρι τα 190 km και θα δεις σε τι στροφες πεφτουν οι αλλαγες. Δεν ξερω πως να το κανω οπως το εκανες εσυ στο προηγουμενο μυνημα που πατας πανω στη διευθυνση που φαινεται με μπλε γραμματα και βλεπεις κατευθυαν το βιντεο.
|

04-05-08, 15:54
|
 |
Κυριλέ Μέλος
|
|
Εγγραφή: 06-02-2008
Περιοχή:
Θεσσαλια
Μηνύματα: 408
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Νομιζω οτι καταφερα να το βαλω το βιντεο με το vti που ελεγα. http://www.youtube.com/watch?v=9QMsBybKPyc
|

04-05-08, 18:45
|
 |
|
|
Εγγραφή: 10-07-2007
Περιοχή:
Kavala
Ηλικία: 37
Μηνύματα: 1.164
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Συγκρινετε το 20v που ΔΕΝ εισαγοταν στην Ελλαδα με τον vtec που εισαγοταν στην Ελλαδα ! Υπαρχει και ενα vtec που δεν ερχοταν εδω 1600αρι με 185 αλογα ! Δεν λεω οτι παει καλυτερα απο τον 20v απλως το αναφερω.. 
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Υβριδικός τρόπος
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Page generated in 0,18182898 seconds (81,38% PHP - 18,62% MySQL) with 38 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 08:06. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|