Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA T-SPORT

TOYOTA COROLLA T-SPORT 2002>

 
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #12  
Παλιά 31-08-07, 10:23
Το avatar του χρήστη kosmas
kosmas Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 08-03-2005
Περιοχή: Θεσσαλονίκη
Ηλικία: 47
Μηνύματα: 676
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 316
kosmas είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Ο μακραν καλυτερος εγκεφαλος ειναι ο άγραφος της AEM o οποιος μπορει να σου προγραμματισει οτι θελεις οπως θελεις και καταργοντας ακομα και το airflow.υπάρχει όμως ενα προβληματάκι....κοστιζει κάπου στα 2700 ευρω,γιαυτό το ξεχνάς, ειναι για ποιο extreme εφαρμογές.
Ο αμέσως επόμενος ειναι ο PFC που ειναι bolt on και μπορεις να προγραμματίσεις εκτος των αλλων την βυθιση και τον κόφτη και δουλευει και αυτος αρκετά καλά, κοστίζει γυρω στα 1500 ευρω.
Μετά σε ποιο φτηνες λύσεις ειναι ο GReddy EMU που σε συνδιασμό με τον Vmanage της GReddy πάλι, σου δινει την δυνατότητα ρύθμισης του vvt-i της βυθισης και του κόφτη. Σκετος ο EMU εχει αρκετά καλες δυνατότητες και κοστίζει γυρω στα 600 ευρώ.
Τέλος εχουμε τον Dastek που πιστευω ειναι η εσχατη λύση για μια απλη ρύθμιση βενζίνης και αβανς.

Επισης να ξέρετε όσοι φοράτε εγκέφαλο με ελευθερο φιλτρο, το airflow θέλει κάθε 5000 χιλιόμετρα καθάρισμα και κάθε 35000-40000 αλλαγή, γιατί αλλιως ο εγκέφαλος θα παιρνει λάθος πληροφορίες.
__________________
Corolla TS facelift
Corolla e111 20v b/t
Απάντηση με παράθεση
 


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA T-SPORT

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
παράλληλος εγκεφαλος avensis zzt251 cchristos SUPPORT 6 18-12-17 17:10
ο εγκέφαλος ή το controller ψεκασμού πέρνουν σήμα από το δυναμό? nvrkp streetracing TOYOTA COROLLA E 12 2 16-10-11 11:08
Εγκέφαλος του Corolla Gti 1.6 (AE92) apsogos SUPPORT 18 25-02-09 12:43
*** Παράλληλος εγκέφαλος *** DareDevil TOYOTA COROLLA E 12 3 05-09-07 23:00
Εγκέφαλος από 3ΖΖ σε 4ΖΖ kyro TOYOTA COROLLA 111(G6) 25 20-05-05 14:35



Page generated in 0,35440397 seconds (86,73% PHP - 13,27% MySQL) with 67 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 14:56.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)