Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Edessaios
Το μόνο που κρυώνει είναι το ψυγείο και όχι ο κινητήρας αφού δεν λειτουργεί η αντλία νερού του κινητήρα.Ο κινητήρας κρυώνει όπως και στα δικά μας με αποβολή της θερμότητας φυσικά και σταδιακά.Το μόνο κέρδος ας πούμε είναι οτι κρυώνοντας το ψυγείο πιο γρήγορα πέφτει και πιο γρήγορα η πίεση που έχει σχηματίσει το ζεστό νερό μέσα στο ψυγείο και στα κολάρα που πηγαίνουν στον κινητήρα........
|
Επειδη με παραξενεψε αυτο που διαβασα το δοκιμασα και λειτουργει και σε εμενα παιδες το συστημα αυτο με το που κανεις μισο κλικ πριν απο το κεντρικο ανοιγμα ολων των ρευματων ανοιγει το βεντιλατερ και ο δεικτης λαδιων και χειροφρενου.(η μπαταρια ειναι off και ολα αυτα με κρυο αυτοκινητο πριν ξεκινησω να παω βολτα)Ισως να εχει προληφθει σαν εξτρα διακοπτης και τωρα που το σκεφτομαι θελω να δοικιμασω με αναμμενη την μηχανη να κανω μισο κλικ πισω και να δω αν θα δουλευει το μοτερ (εφοσον εχει ρευματα ) και απλα να ανοιγει σαν εξτρα διακοπτης εκτακτης αναγκης το βεντιλατερ.Αν εχει γινει αυτο θα ειναι πολυ μπροστα απο την εποχη τους οι μαγκες!!Μπραβο στον τσακαλο που το ανακαλυψε!!(τυχαια βεβαια αλλα μπραβο του

)
Και τωρα θα αναρωτιεστε γιατι εκανα quote τα λεγομενα του φιλου Edessaios.Λοιπον οντως ψυχει το νερο που ειναι μεσα στο ψυγειο αλλα λογω της αλλαγης αυτης της θερμοτητας εχουμε το το εξης φαινομενα να μετακινηται το δροσερο νερο μεσα στο μοτερ και το ζεστο με την σειρα του να πηγαινει προς το ψυγειο (με σβηστο μοτερ παντα χωρις την υποβοηθηση της αντλιας μιλαμε,δεν θυμαμαι πως λεγεται γμτ) σαν να κανει ανακυκλωση του νερου και εμεις εχουμε το αποτελεσμα να ψυχεται το μοτερ μας ξεφευγοντας απο τον κινδυνο της καμμενης φλατζας η του διαστελμενου καπακιου η ακομα χειροτερα αποφυγη ρηγματος λογω της θερμοκρασιας.
Ελπιζω να βοηθησα στις τυχον αποριες σας!
