Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
SUPPORT ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ-ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΑΤΑ-ΒΟΗΘΕΙΑ ΟΝ LINE |
 |
|

02-04-07, 22:36
|
 |
|
|
Εγγραφή: 26-09-2005
Περιοχή:
Βολος
Ηλικία: 49
Μηνύματα: 962
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Τα 1800 φορανε δισκοφρενα πισω?
__________________
Ειχα την ΑΕ101 κ ετρεχα σαν παλαβος. Την πουλησα αλλα μυαλο δεν εβαλα. Τωρα πηρα ΑΕ86 κ θα μπαινω σαν παλαβος!!!
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη akis308 : 02-04-07 στις 23:13.
|

02-04-07, 23:12
|
 |
Moderator
|
|
Εγγραφή: 25-11-2005
Περιοχή:
Hράκλειο-Κρήτη
Ηλικία: 44
Μηνύματα: 2.379
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 12 φορές σε 12 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από tsaftsouf20V
Τα 1800 φορανε δισκοφρενα πισω?
|
Νομιζω πως όχι....
|
 |
|
 |

03-04-07, 00:24
|
Πορωμένο Μέλος
|
|
Εγγραφή: 12-02-2005
Περιοχή:
Athens
Μηνύματα: 604
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Και για να ακριβολογουμε, ST205 λεγεται η GT-4 και μονο.. ΑΤ200 λεγεται η 1.8 και ST202 η 2.0..
ΟΛΕΣ πισω φορανε δισκοφρενα (και η 1.8), διαμετρου 269mm, παχους 10mm, συμπαγεις οι 2.0 και 1.8 ενω η gt4 315 και παχους 17, αεριζομενες..
Μπροστα φορανε 255x25 η 1.8 με μονοπιστονες, 275χ28 η 2.0 με μονοπιστονες δαγκανες η διπιστονες στην εκδοση SSII(με τον κοκκινοκαπακο Beams και τη superstrut αναρτηση) που δεν ηρθε Ευρωπη, 315χ32 η GT4 με 4πιστονες δαγκανες..
Αυθεντικη GT4 ειναι πολυ δυσκολο να βρεις και θα την πληρωσεις και ακριβα.. Η 2.0 GT ειναι καλη λυση αν δε σκοπευεις να αλλαξεις μοτερ για χ λογους.. Αν σκοπευεις να αλλαξεις μοτερ τοτε παιρνεις την 1.8 που παει 10-12000€, ισως και πιο φτηνα.. Για πληρη μετατροπη σε GT4 με τετρακινηση θα χρειαστεις και χρηματα και κοψε-ραψε πισω..
Το βασικοτερο μειονεκτημα ομως ειναι οτι η Celica δε λεει τιποτα το ιδιαιτερο σαν κρατημα.. Ειναι οπως μια Carina.. Μπορεις να την κανεις να στριβει αξιοπρεπεστατα αλλα ποτε δε θα κανει το κατι παραπανω.. Οι αναρτησεις τους ειναι ιδιες, απλα διαφερουν στα top mounts.. Ακομα και η GT4 με τη superstrut αναρτηση ποτε δεν απειλησε τον ανταγωνισμο της, το Evo και το Imrpeza, παντα ηταν πιο γρηγορα στις πιστες.. Για την SS2 δεν εχω ακουσει κατι σχετικο, αλλα ουτε κατι το ιδιαιτερο.. Παντως 200 αλογα ατμοσφαιρα ειναι κορυφη οσον αφορα τουλαχιστον το μοτερ..
Αν ομως τη θες για ευθειες, ειναι πολυ καλη λυση, συμπαγες σταθερο πλαισιο, αντεχει καργα αλογα και ειναι και πολυ ομορφη..
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Carinaman : 03-04-07 στις 01:10.
|
 |
|
 |

03-04-07, 09:47
|
 |
|
|
Εγγραφή: 26-09-2005
Περιοχή:
Βολος
Ηλικία: 49
Μηνύματα: 962
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Carinaman
Και για να ακριβολογουμε, ST205 λεγεται η GT-4 και μονο.. ΑΤ200 λεγεται η 1.8 και ST202 η 2.0..
ΟΛΕΣ πισω φορανε δισκοφρενα (και η 1.8), διαμετρου 269mm, παχους 10mm, συμπαγεις οι 2.0 και 1.8 ενω η gt4 315 και παχους 17, αεριζομενες..
Μπροστα φορανε 255x25 η 1.8 με μονοπιστονες, 275χ28 η 2.0 με μονοπιστονες δαγκανες η διπιστονες στην εκδοση SSII(με τον κοκκινοκαπακο Beams και τη superstrut αναρτηση) που δεν ηρθε Ευρωπη, 315χ32 η GT4 με 4πιστονες δαγκανες..
Αυθεντικη GT4 ειναι πολυ δυσκολο να βρεις και θα την πληρωσεις και ακριβα.. Η 2.0 GT ειναι καλη λυση αν δε σκοπευεις να αλλαξεις μοτερ για χ λογους.. Αν σκοπευεις να αλλαξεις μοτερ τοτε παιρνεις την 1.8 που παει 10-12000€, ισως και πιο φτηνα.. Για πληρη μετατροπη σε GT4 με τετρακινηση θα χρειαστεις και χρηματα και κοψε-ραψε πισω..
Το βασικοτερο μειονεκτημα ομως ειναι οτι η Celica δε λεει τιποτα το ιδιαιτερο σαν κρατημα.. Ειναι οπως μια Carina.. Μπορεις να την κανεις να στριβει αξιοπρεπεστατα αλλα ποτε δε θα κανει το κατι παραπανω.. Οι αναρτησεις τους ειναι ιδιες, απλα διαφερουν στα top mounts.. Ακομα και η GT4 με τη superstrut αναρτηση ποτε δεν απειλησε τον ανταγωνισμο της, το Evo και το Imrpeza, παντα ηταν πιο γρηγορα στις πιστες.. Για την SS2 δεν εχω ακουσει κατι σχετικο, αλλα ουτε κατι το ιδιαιτερο.. Παντως 200 αλογα ατμοσφαιρα ειναι κορυφη οσον αφορα τουλαχιστον το μοτερ..
Αν ομως τη θες για ευθειες, ειναι πολυ καλη λυση, συμπαγες σταθερο πλαισιο, αντεχει καργα αλογα και ειναι και πολυ ομορφη..
|
Για ταξιδια κυριως ξαχνω κ βολτες! Τις αναβασεις τις χορτασα!!!
__________________
Ειχα την ΑΕ101 κ ετρεχα σαν παλαβος. Την πουλησα αλλα μυαλο δεν εβαλα. Τωρα πηρα ΑΕ86 κ θα μπαινω σαν παλαβος!!!
|

03-04-07, 00:31
|
 |
Moderator
|
|
Εγγραφή: 02-01-2005
Περιοχή:
καρδίτσα
Ηλικία: 52
Μηνύματα: 2.679
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
|
|
ST 202 ειναι ο σωστος κωδικος και ανεφερεται σε ολες τις μπροστοκινητες celica.ST 205 ειναι η GT-FOUR.
Ολες η celica 6εκτης γενιας γνωστες και ως στρογγυλοφαναρες, ειχαν δισκοφρενα πισω ανεξαρτητου κυβισμου.Ο δισκος ηταν 269χ10.
1.8 7A-FE 118ps 158Nm
2.0 3S-FE 133ps(δεν πρεπει να ηρθε Ελλαδα)
2.0GT 3S-GE 175ps και φυσικα η GT-FOUR.
Στο εξωτερικο υπηρχαν και 2.2 και στην Ιαπωνια παρα πολλες εκδοσεις.
Στην Ελλαδα οι πιο πολλες ειναι 18αρες και πολυ ελαχιστες διλιτρες.
O 7A-FE(Ο μεγαλος αδελφος του 4A-FE) ειναι η χαρα του turbo kit στην Αμερικη και Αυστραλια.
__________________
Ηρακλης. 4A-FE Power και τωρα 2SZ-FE.
|

03-04-07, 00:59
|
Πορωμένο Μέλος
|
|
Εγγραφή: 12-02-2005
Περιοχή:
Athens
Μηνύματα: 604
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από toyota mania
ST 202 ειναι ο σωστος κωδικος και ανεφερεται σε ολες τις μπροστοκινητες celica.
|
Οι σωστοι κωδικοι ειναι αυτοι που εγραψα!
AT200 η 1.8
ST202 η 2.0
ST205 η 2.0Τ (GT4)
Αφου δεν εισαι σιγουρος γι αυτο που λες, γιατι με διορθωνεις???
|

03-04-07, 02:51
|
 |
|
|
Εγγραφή: 24-02-2007
Περιοχή:
ΒΕΡΟΙΑ
Ηλικία: 45
Μηνύματα: 714
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Εαν εχεις καλες ακρες φερε αυτοκινητο απο Γερμανια... Ποιοτικα η κατασκευη τους και τα υλικα ειναι πολυ καλυτερα απο αυτο που φερανε Ελλαδα! Ο αλλος παραγοντας ειναι οτι μπορεις να το φερεις με χαμηλοτερο συνολικο κοστολογιο απο το να το παρεις απο εδω... 
__________________
Corolla AE101 20v
|

03-04-07, 03:09
|
Πορωμένο Μέλος
|
|
Εγγραφή: 12-02-2005
Περιοχή:
Athens
Μηνύματα: 604
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Αμα φερεις αυτοκινητο με ημερομηνια κυκλοφοριας πριν απο το 2000 (ως το 1999 εβγαινε η Celica) παιζει να σου βγει και 2-3 φορες η αξια του... Δε συμφερει με τιποτα..
|

03-04-07, 04:37
|
 |
|
|
Εγγραφή: 24-02-2007
Περιοχή:
ΒΕΡΟΙΑ
Ηλικία: 45
Μηνύματα: 714
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Ειπαμε ρε φιλε αλλα το παρακανες... Οχι και 2-3 φορες την αξια του... Για αυτοκινητα πριν το 2000 ειναι μεχρι το 50% της αξιας του, αναλογα με το αυτοκινητο και με τα εξτρα που εχει (ζαντες αλουμινιου, ηλιοροφη, μεχρι και ο δεξιος καθρεφτης χρεωνεται στο τελωνειο) και κανεις μετα μαγκια με το τιμολογιο και με αυτον που σου το πουλαει στη Γερμανια...  Για αυτοκινητα μετα το 2000 και για το συγκεκριμενο για να μην ξεφευγουμε κιολας, το τελωνειο δεν βγαινει πανω απο 1.500ευρωπουλα, επειδη το εψαχνα για μενα και το ξερω... Γινονται πολλα καλες γνωριμιες να υπαρχουν πανω απο ολα...
__________________
Corolla AE101 20v
|

03-04-07, 10:23
|
 |
Moderator
|
|
Εγγραφή: 02-01-2005
Περιοχή:
καρδίτσα
Ηλικία: 52
Μηνύματα: 2.679
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Carinaman
Οι σωστοι κωδικοι ειναι αυτοι που εγραψα!
AT200 η 1.8
ST202 η 2.0
ST205 η 2.0Τ (GT4)
Αφου δεν εισαι σιγουρος γι αυτο που λες, γιατι με διορθωνεις???
|
Οταν ειχα γραψει το μυνημα δεν υπαρχει το δικο σου και το εγραψα για απαντηση στον Ακι.
Για την 1.8 ναι ειναι ο ΑΤ200 ο σωστος κωδικος.
__________________
Ηρακλης. 4A-FE Power και τωρα 2SZ-FE.
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Υβριδικός τρόπος
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Παρόμοια Θέματα
|
Θέμα |
Δημιουργός |
Forum |
Απαντήσεις |
Τελευταίο Μήνυμα |
Μπλοκε για celica |
toyota mania |
CARINA - AVENSIS - CELICA - RAV4 |
7 |
04-12-08 12:39 |
Bοήθεια για Celica |
Τζιμάκος |
CARINA - AVENSIS - CELICA - RAV4 |
5 |
28-11-08 13:57 |
celica ts |
johNnymk! |
Θελω βοηθεια |
9 |
29-07-08 05:09 |
Celica Ts |
nolis |
CARINA - AVENSIS - CELICA - RAV4 |
37 |
01-07-08 01:01 |
celica GT4 S.O.S |
FOTIS 26 |
Θελω βοηθεια |
10 |
11-04-08 23:04 |
Page generated in 0,24737501 seconds (83,36% PHP - 16,64% MySQL) with 42 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 13:20. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|