Παιδια κ στις δυο περιπτωσεις εχουμε πλεονεκτηματα κ μειονεκτηματα....το μειονεκτημα στο δρομο το κερδιζεις απο το δυναμομετρο που σου δινει στο χαρτι επιδοσεις κ καταστασεις κ το μειονεκτημα του δυναμομετρου οπως για παραδειγμα η ροη του αερα που δεν ειναι ιδια με τις πραγματικες συνθηκες οπως κ οι θερμοκρασιες που ειναι εντελως διαφορετικες τα παιρνεις δοκιμαζοντας στο δρομο....αρα η πιο σωστη ρυθμιση πιστευω ειναι ο συνδυασμος κ των δυο.....αν ηταν μονο στο δυναμομετρο η μονο στο δρομο,τοτε ενας προγραμματιστης-μηχανικος που δοκιμαζε ενα αμαξι παραγωγης θα το δοκιμαζε μονο στο δρομο η μονο στο δυναμομετρο.....αντιθετα βλεπουμε οτι τρωνε μηνες κ στο ενα ειδος δοκιμης κ στο αλλο...επισης κατι που το κανουν ελαχιστοι ειναι η ρυθμιση με laptop με τρελα προγραμματα την ωρα που κινειται το αμαξι σε πραγματικες συνθηκες στο δρομο κοινως...οπου με αυτη τη λυση κ βλεπουν πως συμπεριφερεται αλλα κ τι νουμερα βγαζει...
__________________
ΟΤΑΝ ΒΑΡΕΘΕΙΣ ΤΟ ΓΚΑΖΙ , ΜΑΘΕ ΝΑ ΣΤΡΙΒΕΙΣ!!!
|