Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 18-03-07, 21:17
Το avatar του χρήστη dRiveR7
dRiveR7 Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 01-01-2007
Μοντέλο: 207 RC
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ
Ηλικία: 42 male
Μηνύματα: 1.862
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 416
dRiveR7 θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Σε κράτημα θα έχουν διαφορά λόγω στησίματος αυτοκινήτου. Στο ζέσταμα όμως όχι. Μιλάμε πάντα για τις ίδιες συνθήκες και το ίδιο στυλ οδήγησης. Για να ξεφύγω από την απόλυτη θέση μου, θα έχουν πολύ μικρές διαφορές. Όχι όμως πως σε συνθήκες πόλης το λάστιχο με το μικρότερο δείκτη θα κρατάει και το άλλο με το μεγαλύτρο δείκτη καθόλου. Το parada που ανέφερες φυσικά δεν είναι το ίδιο σε εμάς και σε ένα πιο δυνατό. Αυτό όμως συμβαίνει μόνο προς τα κάτω...Δηλαδή ένα μέτριο λάστιχο θα είναι ok σε ένα αυτοκίνητο των 100 ίππων όμως θα υστερεί σε ένα των 200. Αντίθετα, ένα καλό λάστιχο θα είναι παντού καλό. Βέβαια έχουμε μπερδέψει την έννοια κράτημα και ζέσταμα. Θέμα προτιμήσεων είναι αυτά. Εγώ προτιμώ ένα λάστιχο που ίσως ζεσταθεί λίγο πιο δύσκολα αλλά μετά θα κρατάει, παρά ένα που θα ζεσταθεί αμέσως και θα ξεκολλάει με πολύ λιγότερα χιλιόμετρα. ¶υτό είναι όλο. Και η αφορμή για όλα αυτά που λέω ήταν αυτό που διάβασα πως το exalto 2 θέλει ιδιαίτερη πίεση για να δουλέψει σωστά, πράγμα που βρίσκω εντελώς αναληθές και υποκειμενικό.
Και εννοείται πάντα φιλικά...
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 19-03-07, 22:33
DimitrisTS Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 03-09-2006
Περιοχή: Aθήνα
Μηνύματα: 29
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 232
DimitrisTS είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από dRiveR7 Εμφάνιση μηνυμάτων
.............................αφορμή για όλα αυτά που λέω ήταν αυτό που διάβασα πως το exalto 2 θέλει ιδιαίτερη πίεση για να δουλέψει σωστά, πράγμα που βρίσκω εντελώς αναληθές και υποκειμενικό.
Και εννοείται πάντα φιλικά...
Γειά χαρά.
Συγκεκριμένα πάντως είπα ότι το PE2 (Exalto), άν προσέχουμε και τις πιέσεις, το μόνο σίγουρο ότι θα κρατήσει περισσότερο απο το Τοyo (T1R Proxes). Απλά το Exalto λόγω ότι έχει ελαφρά πιό αδύναμο πλευρικά δομημένο σκελετό απο το Τοyο, χρειάζεται λίγο παραπάνω πίεση (2-3 psi ανάλογα και το μπρός ή πίσω και για διαστάσεις 205/50/16) ίσα ίσα για να μήν <<μαγουλιάζει>> καθόλου και ούτως ή άλλως λόγω της μαλακότερής του γόμας σε σχέση με άλλα λάστιχα και του δείκτη V (ώς 210 χλμ), δέν θέλει τόσο να κάτσει, έστω και λίγο, γιατί φθείρεται πιό γρήγορα και δέν ωφελεί ούτε το πάτημά του στο δρόμο και στις στροφές <<λαστιχάρει>> έτσι πιό έντονα απο το Toyo και σιγά σιγά σάν αποτέλεσμα, αδυνατίζει και η αντοχή του στα συγκεκριμένα 2 πλαινά εσωτερικά και εξωτερικά του σημεία, που καμπυλώνει και χαλάει η γενικότερη δομή του με τον καιρό. Έτσι δέν αποδίδει το μέγιστο των δυνατοτήτων του, πιστεύω.
Το Toyo, παρόλο που τα λάστιχα κανονικά δέν πρέπει να μαγουλιάζουν (σε ακινησία και κρύα με συστελόμενο τον αέρα μέσα), παρά μόνο πολύ λίγο και αναλόγως το κάθε ελαστικό, το Toyo λόγω της καλής πλευρικής του στήριξης αλλά και της μεγαλύτερης καμπυλότητάς του στο σημείο ένωσης πέλματος και προφίλ, μπορεί να πετύχει η χρυσή τομή μεταξύ του να πατάει λίγο καλύτερα το πέλμα (ρίχνοντας λίγο τις πιέσεις) και να μήν λαστιχάρει στις στροφές και σάν αποτέλεσμα, μπορεί να πέσει και 2-3-4 psi κάτω απο το επιθυμητό σημείο, αναλόγως καιρού, κατάστασης δρόμου και ...... κέφια.
__________________
Celica T-Sport (clubcelica)
Corolla XLI
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Ειστε Ικανοποιημενοι Απο Τα Εργοστασικα Σας Φρενα??? Θωμας.Κ ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 68 27-03-10 19:37
ΕΛΑΣΤΙΚΑ... Παντελής ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 15 23-09-09 15:31
Να είστε καλά! vagelis87carina Ειμαι νεος 13 17-02-09 02:29
Ποιός υπερήρωας/"κάκος" είστε... giannakk1986 OFF TOPIC 21 05-08-07 23:07
Τι μουσική ακούτε όταν είστε στο αμάξι; Corollaxli OFF TOPIC 24 27-05-07 16:58



Page generated in 0,27917290 seconds (82,32% PHP - 17,68% MySQL) with 26 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 03:53.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)