Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA T-SPORT

TOYOTA COROLLA T-SPORT 2002>

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 18-03-07, 00:43
hatzidi2 Offline:
 
Εγγραφή: 08-06-2005
Μοντέλο: COROLLA TS 2003
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ-ΣΑΡΩΝΙΔΑ
Ηλικία: 52 male
Μηνύματα: 724
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 4 φορές σε 4 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
hatzidi2 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
φίλε thanostrd, δεν διαφωνω σε αυτά που λες, μακάρι να είχαμε και εμεις εδω, έναν BOOSTED.
Απλά στην Αμερική εαν δεν κάνω λάθος δεν έχουν 100 οκτάνια, και αν θυμάμαι καλά βγαίνουν περίπου στα 230 ρόδα με pfc.
Το δικό μου δεν ρυθμίστηκε σε δυναμόμετρο με ραούλα αλλά σε δυναμόμετρο που βάζεις φορτίο. (πες μου ποίο Αθηναικό Δυναμόμετρο θεωρείς ποίο αξιόπιστο ωστε να το εχω υπόψη μου).

Ενδιαφέρον αυτό που λες αυτο με τον χρονισμό εγω και ο Κοσμάς νομιζαμε ότι δεν μπορείς να το πειράξεις, αν ξέρεις λεπτομέριες μας λες.
Το δικό σου ποιός το ρύθμισε αν επιτρέπετε ?
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 18-03-07, 22:38
THANOSTRD Offline:
Νεότατος
 
Εγγραφή: 09-02-2007
Ηλικία: 50
Μηνύματα: 8
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
THANOSTRD είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από hatzidi2 Εμφάνιση μηνυμάτων
φίλε thanostrd, δεν διαφωνω σε αυτά που λες, μακάρι να είχαμε και εμεις εδω, έναν BOOSTED.
Απλά στην Αμερική εαν δεν κάνω λάθος δεν έχουν 100 οκτάνια, και αν θυμάμαι καλά βγαίνουν περίπου στα 230 ρόδα με pfc.
Το δικό μου δεν ρυθμίστηκε σε δυναμόμετρο με ραούλα αλλά σε δυναμόμετρο που βάζεις φορτίο. (πες μου ποίο Αθηναικό Δυναμόμετρο θεωρείς ποίο αξιόπιστο ωστε να το εχω υπόψη μου).

Ενδιαφέρον αυτό που λες αυτο με τον χρονισμό εγω και ο Κοσμάς νομιζαμε ότι δεν μπορείς να το πειράξεις, αν ξέρεις λεπτομέριες μας λες.
Το δικό σου ποιός το ρύθμισε αν επιτρέπετε ?
Γεια σου ξανά φίλε Hatzidi.Όσον αφορα τα δυναμόμετρα όλα έχουν φορτίο για να μπορούν να μετράνε τις απώλειες.Τώρα και η δική μου απορία είναι από τι εξαρτάται και ρυθμίζει ο κάθε βελτιώτής αναλόγως το αυτοκίνητο και το φορτίο για τη δυναμομέτρηση?(Εδώ θα μας βοηθήσει κάποιος γνώστης).Πάντως όταν πας να μετρήσεις ένα αυτοκίνητο πάντα σε ρωτάνε πόσα hp περιμένεις,εσυ ψαρώνεις λες και τσούπ το αυτοκίνητο έχει πάντα περίπου 10hp παραπάνω.Παράξενο!!.Πάντως όταν δυναμομέτρησα το δικό μου δεν είπα πόσα περίμενα(φυσικά με ρώτησαν) και έπεσα μέσα σε αυτά που θεωρούσα λογικά.Δεν υπάρχουν "κακά"δυναμόμετρα μόνο κερδοσκόποι.Κύπριος βελτιώτής (όχι ο Μοττης,γιατί βγάζει πολλά άλογα ) που δεν υπόσχεται πολλά άλογα αλλά πολύ καλή λειτουργία του μοτέρ για αυτό και κάνει μόνο street tuning.
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 18-03-07, 22:40
THANOSTRD Offline:
Νεότατος
 
Εγγραφή: 09-02-2007
Ηλικία: 50
Μηνύματα: 8
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
THANOSTRD είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από THANOSTRD Εμφάνιση μηνυμάτων
Γεια σου ξανά φίλε Hatzidi.Όσον αφορα τα δυναμόμετρα όλα έχουν φορτίο για να μπορούν να μετράνε τις απώλειες.Τώρα και η δική μου απορία είναι από τι εξαρτάται και ρυθμίζει ο κάθε βελτιώτής αναλόγως το αυτοκίνητο και το φορτίο για τη δυναμομέτρηση?(Εδώ θα μας βοηθήσει κάποιος γνώστης).Πάντως όταν πας να μετρήσεις ένα αυτοκίνητο πάντα σε ρωτάνε πόσα hp περιμένεις,εσυ ψαρώνεις λες και τσούπ το αυτοκίνητο έχει πάντα περίπου 10hp παραπάνω.Παράξενο!!.Πάντως όταν δυναμομέτρησα το δικό μου δεν είπα πόσα περίμενα(φυσικά με ρώτησαν) και έπεσα μέσα σε αυτά που θεωρούσα λογικά.Δεν υπάρχουν "κακά"δυναμόμετρα μόνο κερδοσκόποι.Κύπριος βελτιώτής (όχι ο Μοττης,γιατί βγάζει πολλά άλογα ) που δεν υπόσχεται πολλά άλογα αλλά πολύ καλή λειτουργία του μοτέρ για αυτό και κάνει μόνο street tuning.
Δεν ανέφερα το όνομα του βελτιώτή λόγω διαφήμισης αν θέλεις πληροφορίες pm me και θα σου πώ.
Απάντηση με παράθεση
  #4  
Παλιά 22-03-07, 16:05
g6 Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 29-12-2003
Μηνύματα: 304
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 293
g6 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Το χρονισμο δεν μπορεις να τον πειραξεις.
Η ρυθμιση πρεπει να γινεται παντα σε δυναμομετρο με μετααλλομενα φορτια ωστε να πιασεις ολη τη γκαμα στροφών λειτουργιας σε συνδιασμο με φορτιο. Επισης υπαρχουν και λογοι ασφαλειας που θα πας να τελικωσεις 240 και 20 χαω ωστε να ρυθμισεις καυσιμα και αβανς? Ειδικα για αβανς πως θα ακουσεις να χτυπαει το μοτερ? Μη δημιουργουμε λοιπον παιδια εντυπωσεις. Ο σωστος προγραμματισμος γινεται πρωτα στο δυναμομετρο και στη συνεχεια μια μικρη βολτα απλα βεβαιωνει οτι ολα ειναι οκ η τελος παντων στο δρομο γινονται ελαχιστες μικροδιορθωσεις. Περι ιπποδυναμης τωρα οποις δεν πειθεται με τα αλογα που ειδε στο δυναμομετρο βρισκει ενα θεωρητικα αντιστοιχο αυτοκινητο ανοιγει μαζι του και βλεπει τι ψαρια πιανει. απλα τα πραγματα.

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη diafanh-psyxh : 22-03-07 στις 20:15.
Απάντηση με παράθεση
  #5  
Παλιά 22-03-07, 22:00
THANOSTRD Offline:
Νεότατος
 
Εγγραφή: 09-02-2007
Ηλικία: 50
Μηνύματα: 8
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
THANOSTRD είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από g6 Εμφάνιση μηνυμάτων
Το χρονισμο δεν μπορεις να τον πειραξεις.
Η ρυθμιση πρεπει να γινεται παντα σε δυναμομετρο με μετααλλομενα φορτια ωστε να πιασεις ολη τη γκαμα στροφών λειτουργιας σε συνδιασμο με φορτιο. Επισης υπαρχουν και λογοι ασφαλειας που θα πας να τελικωσεις 240 και 20 χαω ωστε να ρυθμισεις καυσιμα και αβανς? Ειδικα για αβανς πως θα ακουσεις να χτυπαει το μοτερ? Μη δημιουργουμε λοιπον παιδια εντυπωσεις. Ο σωστος προγραμματισμος γινεται πρωτα στο δυναμομετρο και στη συνεχεια μια μικρη βολτα απλα βεβαιωνει οτι ολα ειναι οκ η τελος παντων στο δρομο γινονται ελαχιστες μικροδιορθωσεις. Περι ιπποδυναμης τωρα οποις δεν πειθεται με τα αλογα που ειδε στο δυναμομετρο βρισκει ενα θεωρητικα αντιστοιχο αυτοκινητο ανοιγει μαζι του και βλεπει τι ψαρια πιανει. απλα τα πραγματα.
Φίλε g6 θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω μαζί σου και να σχολιασω ότι μάλον δεν έχεις ασχολήθεί με το αντικείμενο(προγραμματισμός) γιαυτό και διακαιολογημένα δεν γνωρίζεις σχετικά.Λοιπόν πρώτα από όλα σε όλο τον βελτιωμενο(Αμερικη,Αγγλια....) κόσμο κάνουν πρώτα steet tuning και μετά dyno tuning το οποίο γίνεται για fine tuning του street tuning.Επίσης αναφέρεις πως θα ακούσεις τα "πειράκια" στο street tuning.Λοιπόν πρωτα απο όλα στην προανάφλεξη ανάφει το check engine διαδοχικά και τα περισσοτερα σοβαρά plug n' play ECU υπθστηρίζουν τον εργοστασιακό αισθήτηρα προανάφλεξης.Επίσης ο σοβαρός tuner έχει ακουστικά με μικρόφωνο το οποίο τοποθετήται στο χώρο του κινητήρα και κατά τη διάρκεια της ρύθμισης ακούει συνεχώς τον κινητήρα.Το πρώτο θέμα λύθηκε. Αναφέρεις επίσης για λόγους ασφαλείας που να πας για ρύθμιση στο δρόμο!!!Εκεί που βάζεις τις κοντρες σου γιατί σίγουρα την ώρα της κόντρας δεν σκέφτεσαι την ασφάλεια.Πάντως στη Β.Ελλάδα υπάρχουν πολλά μέρη για street tuning.Επίσης κάνεις λόγο για φορτία!!!υπάρχουν καλύτερα φορτία απο τα πραγματικά τα οποία υπαρχουν στο δρόμο.Μην ξεχνάς ότι το δυναμόμετρο είναι ένας προσομοιωτής συνθηκών και τίποτα παραπάνω.Πές πως να ρυθμίσεις το αβανς & το καύσιμο σε υψηλές ταχύτητες?Με τον ανεμιστήρα του δυναμόμετρου?Ειναι τελείως λάθος γιατί σε υψηλές ταχύτητες τα after market kit εισαγωγής(CAI,SAI,AIR BOXES....) για καλύτερη απόδοση κάνουν χρήση του φαινομένου ram air.Φυσικά γνωρίζεις ότι τα εργοστάσια κάνουν street tuning σε δρόμους και πίστες και dyno tuning για ραφινάρισμα των καμπυλών και της κατανάλωσης.Απλά για να γίνει street tuning o βελτιωτής πρέπει να ασχοληθεί.Εμένα ο ανθρωπος ασχοληθηκε 9 ώρες!!! σε πατημένο πρόγραμμα, πως να μην γίνει καλό το αυτοκίνητο.Και πάλι μου είπε ότι θα το τελειοποιησει την επόμενη φορά.Επαγγελματίας και άξιζε τα λεφτά του. Για οποιαδήποτε απορία στη διάθεση σου.
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA T-SPORT

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Greddy e-manage Blue TRIA4EFE ΦΟΡΟΥΜ 22 19-08-13 23:27
DIY Rebuild your ebay Greddy type-s/rs bov NikiforosGT Γνωσιακή Βάση Δεδομένων 0 17-09-10 19:33
Greddy e-manage on bosch Gorillas TOYOTA COROLLA E 12 46 04-08-09 16:39
Kompressor kit της Greddy σε 3ΖΖ-FE VVT-i 1.6l koperton 3ZZ 1.6L VVTi 36 05-04-09 11:20
ΠΑΡΑΛΛΗΛΟΣ GREDDY NIKOS.99 OFF TOPIC 2 06-01-08 09:29



Page generated in 0,49882793 seconds (84,04% PHP - 15,96% MySQL) with 33 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 20:16.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)