Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ |
 |
 |
|
 |

21-02-07, 18:00
|
Μέλος
|
|
Εγγραφή: 21-10-2005
Μηνύματα: 109
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
μερικα πραγματα για το auris 1.600 εκδοση prenium
1) εκπληκτικος επιλογεας ταχυτητων. σε συνδιασμο με την θεση που βρισκεται (διπλα στο τιμονι) ψαχνεις αφορμη να κατεβασεις....
2) τιμονι : τα κλασικα , ελαφραινει στα χαμηλα και βαραινει οσο ανεβαινουν οι ρυθμοι με την μονη διαφορα οτι ακόμη και στα χαμηλα το βάρος είναι αυτο που πρέπει να είναι και οχι σαν τους αλλους ανταγωνιστες που τα κανουν πουπουλακια. καλη σαφηνεια, καθολου αισθηση.
3) θεση οδηγησης : σε γενικες γραμμες σωστη με την μονη διαφορα οτι ειναι ψηλη, αρκετα ψηλη και τα ποδια σου ειναι κοντα στο τιμονι. δεν μπορω να καταλαβω την καινουργια αυτη μοδα με τα καθισματα..... ειναι τοσο δυσκολο για τους κατασκευαστες να αυξησουν το ευρος της ρυθμισης;;;
επιπλεον σκαλωτη ρυθμιση εν ετη 2007 και σε τουοτα??
4) φρενα : το ουσιαστικοτερο μειον του αυτοκινητου. μέτρια αισθηση, οχι τοσο γραμμικη αποδοση , ελαφρυ bite, μετρια ισχυς... γιατι??
5) κινητηρας : excellent.
6) εσωτερικο : ενα μεγαλο yaris και οχι ενα μικρο avensis. οποιος καταλαβε , καταλαβε.
7) εργονομια : καπου τα μπερδεψανε. δεν ειναι αυτο που λεμε : κλεινω τα ματια και παταω τα κουμπια.
8) δρομος : πρωτογνωρη για τα δεδομενα της μικρομεσαιας κατηγοριας ποιοτητα κυλισης. να τολμησω να πω καλυτερη απο το avensis? βασικα δεν νιωθεις οτι πισω υπαρχει ημιακαμπτος. απο εκει και μετα, καλο πλαισιο, συμμετοχικο στην διαρκεια του στριψιματος. ο πισω αξονας βρισκεται εκει και σου φωναζει οτι θελει να παιξει , ο ελενχος αναμενομενος ευκολος και συναμα γιατι οχι διασκεδαστικος. μπορει ανετα να οδηγηθει με γραμμες και να περασεις γρηγορα μια διαδρομη. το μπροστινο συστημα δεν ειναι νωχελικο και το body roll σχετικα μικρο.
ταξιδευει ανετα στον αυτοκινητοδρομο αν και καπου εκει στα 140 ξεκιναει θορυβος κυριως απο τον κινητηρα. πολυ καλη περιφερειακη ορατοτητα προς ολες τις κατευθυνσεις.
σε ρυθμους GTi θα ελεγα οτι μαλλον κινησε ανετα. μπορει να μην εχεις το απολυτο feeling αλλα μπορεις να πας αερα πατερα.
δεν θα το χαρακτηριζα παντως driver's car
|

21-02-07, 20:08
|
 |
|
|
Εγγραφή: 31-01-2007
Περιοχή:
Ορεστιάδα
Ηλικία: 46
Μηνύματα: 163
Ευχαρίστησε: 2
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΚΑΤΙ ΑΠΟ ΤΗΝ TOYOTA. ΕΝΩ ΕΙΜΑΙ ΤΡΕΛΟΣ FAN ΤΗΣ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΝΑ ΒΓΑΖΕΙ ΑΜΑΞΙΑ ΧΩΡΙΣ ΜΕΓΑΛΟΥΣ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ. ΣΤΟ COROLLA KAI AURIS ΜΕΧΡΙ 1,6 ΚΑΙ ΑΠΟΥΣΙΑ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΜΕ 190 ΑΛΟΓΑ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΣΤΟ AVENSIS. ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΠΑΡΕΙ TURBO DIESEL 2.2 ΘΑ ΤΡΕΛΑΘΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑ. ΕΝΩ ΑΛΛΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΕΧΟΥΝ ΜΗΧΑΝΙΚΑ ΣΥΝΟΛΑ 1,8 ΚΑΙ 2,0 ΜΕ 180-200 ΑΛΟΓΑ. ΘΑ ΜΕ ΕΝΔΙΕΦΕΡΕ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΜΕ 190 ΑΛΟΓΑ. ΕΝΩ ΕΧΕΙ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΚΑΛΟΥΣ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΟΥΣ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΟΥΣ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ. ΓΙΑΤΙ ΣΕ ΛΙΓΑ ΧΡΟΝΙΑ ΑΥΞΑΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΤΩ ΚΑΤΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΗΝ COROLLA MOY ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΡΗΓΟΡΟ
|

21-02-07, 20:20
|
 |
Moderator
|
|
Εγγραφή: 02-01-2005
Περιοχή:
καρδίτσα
Ηλικία: 52
Μηνύματα: 2.679
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από analyst78
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΠΑΡΕΙ TURBO DIESEL 2.2 ΘΑ ΤΡΕΛΑΘΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑ.
|
Ολος ο υπολοιπος πολιτισμενος κοσμος, πλην Ελλαδος.Εγω παντος εαν ηθελα να αλλαξω αυτοκινητο θα επαιρνα το 2.2 ακομα και εαν εβγαζε δυνατη βενζινοκινητ εκδοση με πανω απο 200ps.
__________________
Ηρακλης. 4A-FE Power και τωρα 2SZ-FE.
|
 |
|
 |

25-02-07, 00:47
|
 |
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 04-04-2005
Περιοχή:
Κόρινθος
Ηλικία: 50
Μηνύματα: 2.004
Ευχαρίστησε: 5
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από analyst78
ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΚΑΤΙ ΑΠΟ ΤΗΝ TOYOTA. ΕΝΩ ΕΙΜΑΙ ΤΡΕΛΟΣ FAN ΤΗΣ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΝΑ ΒΓΑΖΕΙ ΑΜΑΞΙΑ ΧΩΡΙΣ ΜΕΓΑΛΟΥΣ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ. ΣΤΟ COROLLA KAI AURIS ΜΕΧΡΙ 1,6 ΚΑΙ ΑΠΟΥΣΙΑ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΜΕ 190 ΑΛΟΓΑ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΣΤΟ AVENSIS. ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΠΑΡΕΙ TURBO DIESEL 2.2 ΘΑ ΤΡΕΛΑΘΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑ. ΕΝΩ ΑΛΛΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΕΧΟΥΝ ΜΗΧΑΝΙΚΑ ΣΥΝΟΛΑ 1,8 ΚΑΙ 2,0 ΜΕ 180-200 ΑΛΟΓΑ. ΘΑ ΜΕ ΕΝΔΙΕΦΕΡΕ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΜΕ 190 ΑΛΟΓΑ. ΕΝΩ ΕΧΕΙ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΚΑΛΟΥΣ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΟΥΣ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΟΥΣ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ. ΓΙΑΤΙ ΣΕ ΛΙΓΑ ΧΡΟΝΙΑ ΑΥΞΑΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΤΩ ΚΑΤΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΗΝ COROLLA MOY ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΡΗΓΟΡΟ
|
Συμφωνω και εγω μαζι σου. Και δεν συμβαινει μονο στην ΤΟΥΟΤΑ αλλα και στις υπολοιπες ιαπωνικες εταιριες. Στις ευρωπαικες εταριες τα πραγματα ειναι πιο "πλουσια" σε κινητηρες. Βλεπε το group VAG, PSA που στο καθε μοντελο παιζουν 4 με 5 μοτερ και μερικες φορες και 6. Καλυπτουν τις απαιτησεις των περισσοτερων καταναλωτων. Θες οικογενειακο φθηνο και δεν σε ενδιαφερει να σερνεται? Αγοραζεις το SKODA OCTAVIA 1.4 με 75 ιππους! θες το γρηγορο παρε το 2χιλιαρο με τα 200 αλογα.
Οι περισσοτερες ευρωπαικες εταιριες καλυπτουν σχεδον ολα τα μοντελα-αμαξωμα. π.χ Το 206 βγαινει σε 3πορτο, 5πορτο, στασιον, καμπριο. Το YARIS? Ασε που το YARIS αντι να βαλουν μια 1.6 με τα 124ιππους, του εβαλαν την 1.8 με 138 ιππους? Και επιδοσεις μαπα. Χειροτερες απο αυτες του προηγουμενου μοντελου με την 1.5!
Το τουρμπο 1.4 το ακολουθει και η FIAT. H ΤΟΥΟΤΑ?
Η OPEL που εφοδιαζει το ASTRA και CORSA με την τουρμπατη 1.6????? η ΤΟΥΟΤΑ?
----------------------ΜΑΥΡΑ ΧΑΛΙΑ------------------
|

22-02-07, 12:36
|
 |
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 29-11-2006
Περιοχή:
Αθήνα
Ηλικία: 52
Μηνύματα: 1.065
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από popol@ros
μερικα πραγματα για το auris 1.600 εκδοση prenium
σε ρυθμους GTi θα ελεγα οτι μαλλον κινησε ανετα. μπορει να μην εχεις το απολυτο feeling αλλα μπορεις να πας αερα πατερα.
δεν θα το χαρακτηριζα παντως driver's car
|
ρε παιδιά καλά όλα αυτά αλλά συμφωνώ με τους προηγούμενους και ένα πράγμα με χαλάει αρκετά.
124 άλογα και τελική 185? Άντε γειά! Αν το φορτώσεις κιόλας ..@έ@ε μέσα.
Με μια G6R είσαι χαλαρά μπροστά.
|
 |
|
 |

22-02-07, 14:01
|
|
|
Εγγραφή: 01-10-2005
Περιοχή:
Κορυδαλλός-Κεφαλονιά-και σχεδόν πάντα off topic
Ηλικία: 47
Μηνύματα: 1.524
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 6 φορές σε 4 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από antonios7
ρε παιδιά καλά όλα αυτά αλλά συμφωνώ με τους προηγούμενους και ένα πράγμα με χαλάει αρκετά.
124 άλογα και τελική 185? Άντε γειά! Αν το φορτώσεις κιόλας ..@έ@ε μέσα.
Με μια G6R είσαι χαλαρά μπροστά.
|
Λές ρε φίλε να ξέχασαν να βγάζουν μοτέρ που δίνουν τελική? Να θυμηθούμε τα Carina E και crorolla E101 που κατέβαζαν 220 στο κοντέρ? Έ όχι βέβαια. άλλοι είναι οι λόγοι...
Απο τεχνικής σκοπιάς ένας λόγος είναι η προσπάθεια μέσω της διάταξης των σχέσεων, να ξεφύγουν απο εκείνη την χαρακτηρηστική αδυναμία των κινητήρων στις χαμηλές στροφές. Στο top gear Φεβρουαρίου (αξίζει να το αγοράσετε ) έχει αφιέρωμα στα Corolla και Auris. Όσον αφορά την Corolla με μεγάλη μου έκπληξη διαπίστωσα οτι το σασμάν, παρ όλο που είναι πεντάρι κλασσικό είναι πολύ κοντό για τα δεδομένα της Toyota σε αυτήν την κατηγορία. Ενδεικτικά αναφέρει 1η ταχύτητα με κόφτη στις 6700--47 χλμ/ώρα, 2η ταχύτητα ΄στις 6700--87χλμ/ώρα και 3η ταχύτητα στις 6700---125χλμ/ώρα. Να λοιπόν ένας ΄λόγος βασικός που παρότι το αυτοκίνητο έχει μέγιστη ροπή στις 5200 στροφές καταφέρνει να δείχνει ιδιαίτερα ελαστικό απο πολυ χαμηλά. Έχει αλλάξει εντελώς η φιλοσοφία και εμένα αυτό μου αρέσει πολύ. Ταυτόχρονα βέβαια έχει διατηρηθεί η παροιμειώδης αξιοπιστία...
__________________
Μια φορά τον χρόνο αποτελεί επιτακτική ανάγκη!
|
 |
|
 |

22-02-07, 14:25
|
 |
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 01-01-2007
Περιοχή:
ΑΘΗΝΑ
Ηλικία: 42
Μηνύματα: 1.862
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από spyros_45
Λές ρε φίλε να ξέχασαν να βγάζουν μοτέρ που δίνουν τελική? Να θυμηθούμε τα Carina E και crorolla E101 που κατέβαζαν 220 στο κοντέρ? Έ όχι βέβαια. άλλοι είναι οι λόγοι...
Απο τεχνικής σκοπιάς ένας λόγος είναι η προσπάθεια μέσω της διάταξης των σχέσεων, να ξεφύγουν απο εκείνη την χαρακτηρηστική αδυναμία των κινητήρων στις χαμηλές στροφές. Στο top gear Φεβρουαρίου (αξίζει να το αγοράσετε ) έχει αφιέρωμα στα Corolla και Auris. Όσον αφορά την Corolla με μεγάλη μου έκπληξη διαπίστωσα οτι το σασμάν, παρ όλο που είναι πεντάρι κλασσικό είναι πολύ κοντό για τα δεδομένα της Toyota σε αυτήν την κατηγορία. Ενδεικτικά αναφέρει 1η ταχύτητα με κόφτη στις 6700--47 χλμ/ώρα, 2η ταχύτητα ΄στις 6700--87χλμ/ώρα και 3η ταχύτητα στις 6700---125χλμ/ώρα. Να λοιπόν ένας ΄λόγος βασικός που παρότι το αυτοκίνητο έχει μέγιστη ροπή στις 5200 στροφές καταφέρνει να δείχνει ιδιαίτερα ελαστικό απο πολυ χαμηλά. Έχει αλλάξει εντελώς η φιλοσοφία και εμένα αυτό μου αρέσει πολύ. Ταυτόχρονα βέβαια έχει διατηρηθεί η παροιμειώδης αξιοπιστία...
|
Πολύ σωστός! Καμία σχέση η ελαστικότητα από χαμηλά των νεότερων αυτοκινήτων με παλαιότερα και αυτό είναι φυσικό να γίνεται εις βάρος της τελικής, λόγω πολύ κοντύτερων κιβωτίων.
|
 |
|
 |

22-02-07, 14:42
|
 |
Administrator
|
|
Εγγραφή: 28-02-2005
Περιοχή:
Πάτρα
Ηλικία: 49
Μηνύματα: 6.116
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από spyros_45
[...] Όσον αφορά την Corolla με μεγάλη μου έκπληξη διαπίστωσα οτι το σασμάν, παρ όλο που είναι πεντάρι κλασσικό είναι πολύ κοντό για τα δεδομένα της Toyota σε αυτήν την κατηγορία. Ενδεικτικά αναφέρει 1η ταχύτητα με κόφτη στις 6700--47 χλμ/ώρα, 2η ταχύτητα ΄στις 6700--87χλμ/ώρα και 3η ταχύτητα στις 6700---125χλμ/ώρα. Να λοιπόν ένας ΄λόγος βασικός που παρότι το αυτοκίνητο έχει μέγιστη ροπή στις 5200 στροφές καταφέρνει να δείχνει ιδιαίτερα ελαστικό απο πολυ χαμηλά. Έχει αλλάξει εντελώς η φιλοσοφία και εμένα αυτό μου αρέσει πολύ [...]
|
Καλά όλα αυτά, αλλά προκαλούν ένα πολύ σημαντικό μειονέκτημα: Αναγκάζεται ο κινητήρας να δουλεύει με περισσότερες στροφές/λεπτό, πράγμα που σημαίνει αυξημένος θόρυβος από τον χώρο του κινητήρα που περνά και στην καμπίνα των επιβατών, κάνοντας το ταξίδι τους περισσότερο κουραστικό (θεωρητικά μιλώντας και με βάση την εμπειρία μου από το δικό μου corollaki), την στιγμή που τα επίπεδα θορύβου στα ανταγωνιστικά αυτοκίνητα είναι σημαντικά χαμηλότερα...
__________________
Lift, lift, lift...
|

22-02-07, 17:54
|
 |
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 01-01-2007
Περιοχή:
ΑΘΗΝΑ
Ηλικία: 42
Μηνύματα: 1.862
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από corollapatra
Καλά όλα αυτά, αλλά προκαλούν ένα πολύ σημαντικό μειονέκτημα: Αναγκάζεται ο κινητήρας να δουλεύει με περισσότερες στροφές/λεπτό, πράγμα που σημαίνει αυξημένος θόρυβος από τον χώρο του κινητήρα που περνά και στην καμπίνα των επιβατών, κάνοντας το ταξίδι τους περισσότερο κουραστικό (θεωρητικά μιλώντας και με βάση την εμπειρία μου από το δικό μου corollaki), την στιγμή που τα επίπεδα θορύβου στα ανταγωνιστικά αυτοκίνητα είναι σημαντικά χαμηλότερα...
|
Τα αυξημένα επίπεδα θορύβου νομίζω προέρχονται από την λειτουργία του κινητήρα καθε αυτού και όχι τόσο λόγω υψηλών στροφών. Άσε που η ηχομόνωση του χώρου του κινητήρα δεν είναι καλή σε σχέση με τον ανταγωνισμό.
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Υβριδικός τρόπος
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Page generated in 0,39286900 seconds (85,02% PHP - 14,98% MySQL) with 42 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 10:09. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|