Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Μηνύματα: 2.679
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 520
Re: Engine Updates
Ναι ρε πανο,οπως εχω ξαναπει ειναι σχεδιαστικο λαθος η τοποθετηση του φιλτρου λαδιου διπλα απο την λαυρα του χταποδιου,γι' αυτο ολα τα 20V δυνοπαθουν στην ευρωπη,γιατι δεν εχουν το ψυγειο λαδιου του FE.Αυτο που εκανε ο τυπος,ηταν να απομακρυνει το φιλτρο λαδιου απο τα χταποδι και λογω των σωληνωσεων το ολο συστημα να λειτουργει σαν ψυγειο λαδιου,χωρις ομως σε καμια περιπτωσει να φτανει την αποδοση του του.Εγω πιστευω οτι το ψυγειο του FE λειτουργει στον 20V και καλο ειναι να μπει μπας και καιει λιγοτερο λαδι .
__________________
Ηρακλης. 4A-FE Power και τωρα 2SZ-FE.