Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ

 
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Re: vvt-i
  #32  
Παλιά 15-02-06, 12:24
Το avatar του χρήστη leon74
leon74 Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 22-03-2004
Μηνύματα: 274
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 287
leon74 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: vvt-i

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από ranger";p=&quot Εμφάνιση μηνυμάτων
Αν μου επιτρέπει ο Dr Leon να κάνώ και εγω ενα σχόλιο στο θέμα και αν κάνω λάθος να με διορθώσει και να με διαφωτήσει....
Το VVTi είναι ενα σύστημα διαρκούς μεταβλητού χρονισμού των βαλβίδων εισαγωγής. Συνεπώς είναι λάθος να λέμε σε ποιές στροφές "ανοίγει το VVTi. Αυτο που λέμε οτι "ανοίγει" ειναι το VVT, το παλίο σύστημα που χρησιμοποιούσε η Toyota. To VVTi ανάλογα με τις στροφές του κινητήρα μεταβάλει διαρκώς το χρονισμό του εκκεντροφόρου εισαγωγής δίνοντας προπορεία ή καθυστέριση. Το VVTi eχει ένα εύρος λειτουργίας μεταξύ δυο τιμών και μπορει να πάρει όλες τις ενδιάμεσες τιμές, ενω το σύστημα VVT έχει μόνο δύο θέσεις λειτουργίας.
Δάσκαλε τα είπα καλά;;;
Ναι, ναι πολύ σωστά, έτσι είναι.
Το VVT-ι δηλαδή δεν είναι ένα σύστημα on-off! Αυτό που κάνει είναι για παράδειγμα στις 2000 rpm η βαλβίδα εισαγωγής να ανοίγει στις -30ο, στις 3000 στροφές να ανοίγει στις -35ο και στις 6000 στροφές να ανοίγει στις -50 μοιρές (οι αριθμοί είναι εκτιμήσεις, δεν ξέρω τις ακριβείς γωνίες).Για το λόγο αυτό (της συνεχούς δηλαδή ρύθμισης) λέγεται και VVT- i, όπου το i προέρχεται από το "intelligence", δηλαδή ότι το σύστημα είναι "έξυπνο" και ρυθμίζει το άνοιγμα ανάλογα με το ρυθμό περιστροφής.

Όσο για τον Aντώνη, συγνώμη που δεν απάντησα: Το μεγάλο γρανάζι είναι ο βασικός χρονισμός του εκκεντροφόρου εισαγωγής με τον εκκεντροφόρο εξαγωγής. Ο εκκεντροφόρος εξαγωγής παίρνει κίνηση απευθείας από τον στροφαλοφόρο με την καδένα και δεν ρυθμίζεται. Το γρανάζι του εκκεντροφόρου εισαγωγής (μπροστά στην εικόνα σου), έχει αυτό το δοχείο πίσω του. Το δοχείο αυτό λαμβάνει λάδι υπό πίεση, ανάλογα με τις στροφές του κινητήρα και ρυθμίζει την ομόκεντρη γωνία του εκκεντροφόρου ως προς το γρανάζι. Ετσι, αλλάζει ο χρονισμός των βαλβίδων εισαγωγής.
Απάντηση με παράθεση
 


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;



Page generated in 0,56446910 seconds (89,69% PHP - 10,31% MySQL) with 104 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 21:21.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)