Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA E 12

TOYOTA COROLLA E 12 2002>

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 16-11-05, 18:27
Το avatar του χρήστη Slobo
Slobo Offline:
Administrator
 
Εγγραφή: 06-04-2005
Μοντέλο: ZZΕ 111 G6
Περιοχή: Χαϊδάρι
Ηλικία: 51 male
Μηνύματα: 1.241
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 371
Slobo είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar2003";p=&quot Εμφάνιση μηνυμάτων
...
(Δηλαδή έλεος... Τα μόνα ερωτήματα που δεν μας απαντήθηκαν ήταν 1) αν αυτός που ανακάλυψε το τούρμπο λεγόταν "Τούρμπος" και 2) γιατί τα έντομα σαλιγκάρια διαφέρουν τόσο πολύ από τον σαλίγκαρο του τούρμπο"...)
Λοιπόν έστω και μετά από αρκετό καιρό αποφάσισα και εγώ να προσφέρω απλόχερα τις γνώσεις μου απαντώντας εν μέρη στα πολύ καίρια ερωτήματα που έθεσε ο αγαπητός φίλος Corollakias κύριος Madvinegar γνωστός και ως τρελόξυδος.

Αυτός λοιπόν που ανακλάυψε το turbo δεν λεγόταν τούρμπος αλλά Dr. Alfred Buchi (ελβετός μηχανικός ο οποίος έζησε από το 1879 μέχρι το 1959). Ο κύριος Buchi λοιπόν στις 16 Νοεμβρίου 1905 κατοχύρωσε την εφέυρεση της τουρμπίνας.

Η πρώτη εφαρμογή της εφεύρεσης αυτής στην πράξη έγινε 18 χρόνια αργότερα το 1923 σε δύο γερμανικά επιβατικά πλοία.

Η πρώτες προσπάθειες δε για την εφαρμογή της τεχνολογίας αυτής σε αυτοκίνητα ξεκίνησαν στα τέλη της δεκαετίας του 50 και πρώτη το 1962 η General Motors το πραγματοποίησε με το Oldsmobile Cutlass.

Δυστυχώς όμως δεν είμαι σε θέση ακόμα να απαντήσω στο άλλο καίριο ερώτημα το οποίο αφορά στην μεγάλου ποσοστού διαφορετικότητα του εντόμου σαλιγκαριού και του σαλίγκαρου του turbo.
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό Μέλος
Slobo - Black (dog)G6




Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA E 12

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;



Page generated in 0,16050410 seconds (74,05% PHP - 25,95% MySQL) with 24 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 03:33.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)