Nick-K πολύ όμορφες όντως!!!
cghera στη θεωρία και μόνο αν βάλεις ίδιας διάστασης ζάντες 15άρες πχ 6 ίντσες όπως και οι μαμά, αλλά ελαφρύτερες μειώνεται το μη αναρτώμενο βάρος και η ανάρτηση δουλεύει καλύτερα. Επίσης επειδή είναι πιο ανοικτές συνήθως αερίζονται καλύτερα τα φρένα. Τέλος επειδή μειώνεται το 'βάρος' των κινητήριων τροχών (μικρότερη αδράνεια) το αυτοκίνητο θα επιταχύνει καλύτερα...
Στην πραγματικότητα μπορεί να μην καταλάβεις τπτ από αυτά οπότε μένει μόνο το εμφανισιακό.Εξαρτάται σίγουρα από το πόσο πιο ελαφριές είναι από τις μαμά

(όποιος δε βαριέται ας συγκρίνει τη ρεζέρβα του με ένα ζαντολάστιχο αλουμινίου)
Τώρα αν βάλεις 15άρα αλλά φαρδύτερη 6,5 ίντσες πχ το λάστιχο θα πατάει λίγο καλύτερα στη ζάντα (δε θα 'μαγουλιάζει' όπως με τη μαμά ζάντα) κερδίζεις κάτι και σε στρίψιμο στο όριο γιατί όπως είπαμε το λάστιχο πατάει καλύτερα, αλλά χάνεις λίγο γιατί θα είναι βαρύτερη από την αντίστοιχη 6 ιντσών και επίσης θα θέλει περισσότερη προσοχή στα πεζοδρόμια από γρατσουνιές. Εγώ με το 205/50 σε 7 ίντσες ζάντα πλέον δεν γίνεται να ακουμπήσω πεζοδρόμιο, ακουμπάει πρώτα η ζάντα
ΕΣΥ αποφασίζεις.... Αν και γνώμη μου είναι να επικεντρωθείς στα αισθητικά οφέλη και να επιλέξεις μια ψιλογνωστή μάρκα και γιατί οι ζάντες αλουμινίου στραβώνουν και πιο εύκολα
