Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > SUPPORT

SUPPORT ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ-ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΑΤΑ-ΒΟΗΘΕΙΑ ΟΝ LINE

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Re: 4E-FE -> 4E-FTE
  #1  
Παλιά 02-01-05, 16:30
speedc Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 31-08-2004
Περιοχή: Πετρούπολη
Ηλικία: 42
Μηνύματα: 102
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 265
speedc είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: 4E-FE -> 4E-FTE

Φίλε turbakia η μαμά τουρμπίνα μετά το 1 bar δεν σου προσθέτει κατι το ιδιαίτερο και "ξεφουσκώνει" πολύ γρληγορα αφού την πιέζεις απο πολύ χαμηλά να στροφάρει τρελά σε σχέση με τις προδιαγραφές και σίγουρα την κάνεις πολύ αναξιόπιστη .Με όσους έχω μιλήσει δεν δούλεψαν πάνω απο 6 μήνες στο 1 bar . Ακόμη θα σου έλεγα να προσέχεις το χταπόδι (αν έχεις το μαμά) και το 3ο πιστόνι αφου λόγω κακής σχεδίασης της πολλαπλής σε αυτήν την πίεση "χτυπάει" .

Φίλε nikolas για να δουλέψεις 1 bar με την Τ25 θες να ρυθίσεις μιγμα που σημαινει : μπεκ , τρόμπα βενζίνης , εγκέφαλος (ίσως να την γλυτώσεις με ένα AFR) που μαζί με τον προγραματισμό θέλεις τουλαχιστον άλλα 1500 ευρώ.

Οσο για το πως πήγε το δικό μου project με την Τ25 έχουμε :
κόστος :1300 ευρώ (τουρμπίνα , χτάπόδι , λοιπές σωληνώσεις )
απόδοση : ξυπνάει απο τις 3500 στροφες και δίνει καλά απο τις 4000 έως τις 7000
σίγουρα καλύτερα αλλα και πιο εκμεταλεύσιμα αφου δεν έχεις το ακατάσχετο σπινιάρισμα απο τις 3000 που είχες πριν . Απο την άλλη πάλι το σπινιάρισμα είχε το χαβαλέ του αφου σε γλυστερούς δρόμους νόμιζες ότι είχες WRC . Ταυτόχρονα όμως έχει εντυπωσιακή ροπή χαμηλά λόγω καλύτερης ροικότητας της πολλαπλής , δηλ. ανεβηκα παρνηθα με 2 ατομα και 3η στις 2000-2500 και στις φουρκέτες χωρίς πρόβλημα.
κατανάλωση : σε ήρεμη οδήγηση καίει το ίδιο όταν του πίνω το αίμα περίπου 15% περισσότερο απο πρίν .

Γενικότερα είμαι ευχαριστημένος απο την μετατροπή αλλα δυστηχώς διαπίστωσα οτι ένα σφύριγμα που νόμιζα ότι είναι απο την τουρμπίνα ότι δεν είναι τελικά και πρέπει να ψαχτώ . Το μόνο καλό είναι οτι θα πουλήσω την παλιά μου τουρμπίνα σε καλύτερη τιμή . Παρεπιπτώντως το σφύριγμα σταματάει μόνο με V-Power Racing έχει κανείς υπόψιν του κάτι που μπορεί να βοηθήσει .Το φαινόμενο εμφανίζεται μονο σε σανίδωμα .
__________________
Corolla G6 4E-FTE
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > SUPPORT

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;



Page generated in 0,16806793 seconds (75,67% PHP - 24,33% MySQL) with 23 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 00:35.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)