Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > SUPPORT

SUPPORT ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ-ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΑΤΑ-ΒΟΗΘΕΙΑ ΟΝ LINE

 
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Re: 4E-FE -> 4E-FTE
  #26  
Παλιά 26-11-04, 23:23
turbakias!!!
 
Μηνύματα: n/a
Re: 4E-FE -> 4E-FTE

4000? πολλα ειναι με 900ευρω παιρνεις το μοτερ του gt 300-400 για ηλεκτρολογο 80 ευρω για downpipe 55mm 400ευρω full εξατμιση 55mm και τα 55 ειναι πολλα το ιδανικο για corolla μαμα ειναι 51 τα 55 και πανω ειναι για 160 και ανω αλογα!αργοτερα θελει αλαγμα το χταποδι αν θες να ανεβασεις αλογα και γιατι το μαμισιο ραγιζει πολυ ευκολα λογω κραδασμων και ελλατοματικης κατασκευης! μπορει να πετυχεις σε καλη κατασταση μοτερ και να μην χρειαζεται σερβισ η τουρμπινα προτιμησε καποιο με αυτοματο σασμαν αν βρεις που σιγουρα δεν 8α εχει στροφαρει ποτε πανω απο 55000 στροφες! και υπολογισε κανα 150ευρω για σωληνωσεις να κατεβασεις το ιντεροκουλερ μην βαλεις μεγαλυτερο γιατι 8α εχεις πολυ μεγαλο τουρμπο λαγκ το καλυτερο ειναι το μαμισιο μπροστα και σου φτανει μεχρι πιεση 1 bar!μετατροπη θελει το καρτερ το κορολλα γιατι βρικσει πανω στην γεφυρα και απλα το τρυπας για να εχει επιστροφη τα λαδια απο την τουρμπινα μονο αυτη την μετατροπη!το σασμαν εγω ειχα του κορολα και μου εσπασε διαφορικο και αναγκαστηκα να αλλαξω και να βαλω το gt το οποιο ειναι πολυ μακρυ..... επιλογες ειναι αλλα του gt ειναι πιο καλο δεν χτυπαει καμια ταχυτητα σε αντιθεση με του κορολα που χτυπουσε συνεχεια δευτερα!
Απάντηση με παράθεση
 


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > SUPPORT

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;



Page generated in 0,58064699 seconds (90,18% PHP - 9,82% MySQL) with 95 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 03:02.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)