Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

TOYOTA COROLLA 111(G6) 1996 >2002

 
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #13  
Παλιά 01-03-15, 08:59
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Καλημέρα, imitation δεν υπάρχουν τέτοια πράγματα, μόνο γνήσια και κάνουν χρυσάφι.
Οπως είπα ομως και αυτοι που εχουν και οχι μονο σε Toyota αλλα και σε αλλες μαρκες αυτοκινητων τις ξηλωνουν γιατι δεν γινεται καλη απαγωγη θερμοκρασιας, οταν δεν εχουν μαμα μοτερ ή εχουν κατι δυνατο. Αλλο αν εχουμε μαμα μοτερ, και αλλο οταν εχουμε κατι αλλο που ανεβαζει θερμοκρασιες. Κρινω πως θα κανω τσαμπα κοπο-δουλεια και δεν θα καταφερω τπτ. Μαλλον θα κανω καποια στιγμη αυτο με τις ροδελες το κανουν αρκετοι γιατι ετσι παει αερας κατω απο το καπο και αεριζεται, ομως αυξανει τον θορυβο ειδικα σε υψηλες ταχυτητες. Δεν χανω κατι ομως γιατι δεν κοστιζει τπτ. Μετα η αλλη λυση ειναι το αφηνω να σκασει και μετα αεραγωγο στο καπο και βαψιματακι....και το starlet gt ετσι δεν ηταν το καπο του? και οταν ελειπε το i/c απο πανω παλι δεν υπηρχε κανενα προβλημα....
οποιον σχετικο ρωτησα για θερμομονωση του καπο μου ειπαν ολοι οτι θα εχω προβληματα με υψηλες θερμοκρασιες στο μοτερ. Οποτε το αφηνω, εκτος αν υπαρχει καποιος με μοτερ σαν το δικο μου ή κατι αλλο οχι μαμα και εχει βαλει κατι και μου πει καμια ιδεα και τα δικα του αποτελεσματα. Και τετοιος αεραγωγος ειναι οτι πρεπει http://i32.photobucket.com/albums/d3...S2006114-1.jpg

Υ.Γ τωρα το πρωι που πηγα στο αμαξι και κοιταξα το σημειο που εχει αρχισει να χαλαει το χρωμα τελικα δεν ειναι επανω απο την πολλαπλη αλλα επανω απο το μοτερ ακριβως και εκτεινεται και προς την πολλαπλη εξαγωγη.

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 01-03-15 στις 11:19.
Απάντηση με παράθεση
 


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Απορία για καπό e12 facelift... andreas_e12 TOYOTA COROLLA E 12 3 20-05-11 14:11



Page generated in 0,34507799 seconds (86,86% PHP - 13,14% MySQL) with 57 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 08:43.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)