Μετα απο πολύ καιρό αποφάσισα να ασχοληθώ με το πάτημα του αυτοκινήτου ψάχνοντας το θέμα ευθυγράμμιση. Με ανάρτηση coilover λάστιχα continetal 205/45/17 και ενισχυσεις στα ψαλιδια απο την C-one δεν είχα το αποτέλεσμα που περίμενα. Λογω κακής ρυθμισης στο παρελθόν σε ευθυγραμμισα της Θεσ/νικης το αυτοκίνητο τραβουσε ελαφρα δεξιά και τα επιπεδα προσφυσης είχαν μειωθεί. Ετσι επισκεφθηκα το συμβεβλημένο κατάστημα του corollaclub ''Τσερκέζος'' στη Βέροια για να λύσω το προβλημα. Η εξηπυρέτηση και οι γνώσεις του προσωπικού αριστες. Καθως περασε το αυτοκίνητο στην ευθυγραμμιση η οποία ειναι τελευταίας τεχνολογίας και χονευτή, πήραμε της πρώτες μετρήσεις. Ο μεγάλος αδελφός Γιώργος Τσερκέζος μου ειπε πως η γεφυρα του αυτοκινήτου εχει αποκλιση 2 εκατοστά προς την μεριά του οδηγού και συνεπώς η όποια ευθυγράμμιση θα πήγαινε περίπατο. Λογω υπέρκυβισμού η γέφυρα ειχε κατέβει. Ξεβιδώθηκε λοιπόν η γεφυρα για να κεντραριστεί. Επειτα ξεκινησε η ευθυγραμμιση. Με λεπτότερες βίδες απο την toyota οι τροχοι πήραν αρνητικό καμπερ, το οποίο είχα ζητήσει εξ αρχής. Περισσότερο κάμπερ αριστερα και λιγότερο δεξια, ελάχιστη σύγκλιση και κάστερ στα όρια του κατασκευαστή, το αυτοκίνητο επαθε update. Μεγαλη διαφορα στο πατημα το στρηψιμο και την σιγουριά στην γρήγορη οδήγηση που είχα χάσει. Γιώργο και Παναγιώτη σας ευχαριστώ πάρα πολύ για την δουλειά σας και την απιστευτη προσοχή που δώσατε στο αυτοκίνητο μου σαν να ήτανε δικό σας. Εδω οι σχετικές photo:
http://imageshack.us/photo/my-images...110150803.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images...110153910.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images...110154005.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images...110150822.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images...112211525.jpg/