corolla g6 2000 με περιεργο προβλημα!!
Καλησπέρα παιδιά …. Έχω ένα Toyota corolla g6 του 2000 98hp
Διαβάστε μια ιστορία και πείτε μου την γνώμη σας !!!
Τον Αύγουστο που μας πέρασε στις διακοπές το αυτοκίνητο μου άρχισε να κάνει διακοπές (κόψιμο και μετά σκούντημα) όταν παταγα προοδευτικά το γκάζι στην δεύτερη και τρίτη ταχύτητα μετάξι 2000 και 3200 στροφών 2 με 3 φορές…
Εκτός από αυτό στο ρελαντί του και με air-condition ανοιχτό έπεφτε το ρελαντί πχ στο φανάρι και πήγαινε να σβήσει και αρκετές φορές έσβηνε ….
Και τρίτο το οποίο δεν το αξιολόγησα σωστά τότε άκουγα θόρυβο και νόμιζα ότι είναι από εξάτμιση μου .
Με την επιστροφή μου στην Αθήνα πας μια επίσκεψη Toyota γλυφάδας ,ααα service έκανα Ιούλιο , κάνει ένα διαγνωστικό εγκέφαλου ..και μου λέει έχεις πρόβλημα με το γρανάζι χρονισμού του vvti κινητήρα , σημειώνω εδώ ότι παράλειψα να τοθ πω για τον θόρυβο , και μου βγάζει ένα κοστούμι 350 380.
Έφυγα από εκεί για να το σκεφτώ …. Και μετά από την παραίνεση φίλου μου μηχανικού τις Honda πάω σε ένα συνεργείο που είναι Toyota εξουσιοδοτημένο.
Βλέπει τον εγκέφαλο και μου λέει … εδώ βγάζει 2 βλάβες μια το γρανάζι χρονισμού και μια το airflow ….. αλλά τα συμπτώματα που μου λες είναι από το airflow και όχι από γρανάζι …μου έσβησε τις βλάβες από εγκέφαλο μου καθάρισε το airflow και μου λέει πέρνα σε κάνα 2-3 μέρες δούμε τι γίνετε .
Όταν πήγα μετά από 3 μέρες καμιά βλάβη πουθενά δεν έδειχνε τίποτα ο εγκέφαλος το ρελαντί έπεφτε όμως λιγότερο συχνά, μου λέει τι να σε κάνω αστό περπατάτε κάνα μήνα.
Μέσα σε αυτόν το μήνα τα κοψίματα σταμάτησαν αλλά το ρελαντί να πέφτει όχι ίδιος με το air-condition παράλληλα είπα να δω για την εξάτμιση , πάω σε ένα φιλαράκια και μου λείε αφού το είδε και μετά πήγαμε μια βόλτα μου λέει το αυτοκίνητο δεν θέλει εξάτμιση γιατί είναι μια χαρά απλά ο θόρυβος που ακούς και ακούγετε σε ανηφόρα σε χαμηλές στροφές είναι γιατί το αυτοκίνητο κτυπάει πουράκια.
Περναει ο μηνας πάω στον μηχανικό του λέω για τα σπυράκια το πάει μια βόλτα το παίρνει από τον εγκέφαλο και βγάζει βλάβη μόνο το airflow .
Μου λέει να το αλλάξουμε , και μου λέει ότι το airflow επηρεάζει και την καύση όποτε μπορεί να φταίει και σε ένα βαθμό που κτυπάει πυρακια που πέφτει το ρελαντί κλπ να βάλω και κάνα 2 φορές super αμόλυβδη και περπατά το να δούμε και μετά αλλάζουμε και βάζουμε και καλύτερα μπουζί .
Το άλλαξα το airflow αγόρασα ιμιτασιόν κορεάτικο 180e στην Toyota δεν έδινα .
Νομίζω ότι έχει βελτιωθεί το ρελαντί είναι τώρα 5 μέρες και κυκλοφορώ με ανοιχτό το air-condition δεν σβήνει όταν σταματάω στο φανάρι (ελπίζω να συνεχίσει έτσι γιατί έχω ξεπαγιάσει για να το τεστάρω) και σε μεγάλη ανηφόρα για να ακούσω τον κινητήρα να κτυπάει πρέπει να έχω δευτέρα και 1000 με 1500 στροφές και μπορεί να λες και πολλές .
ΔΕΝ έχω δοκιμάσει ενισχυτικό το ψιλό φοβάμαι και δεν την έχω κάψει για να βάλω super αμόλυβδη .
Τι λέτε;
Κάπου διάβασα ότι τα corolla g6 2000 μοντέλο 98hp το 3πορτο είχαν πρόβλημα από την μανά τους στον εγκέφαλο και ότι μέχρι πριν από λίγα χρόνια τους άλλαζαν εντος εγγύησης από την Toyota .
Το έχει ακούσει κανένας αυτό ?
Έχει κανένας καμιά πρόταση ? καμιά άποψη!!
Αύριο μεθαύριο θα βάλω και super αμόλυβδη και θα σας πω!!
Έκθεση έγραψα ο κερατας!!!!!!!
|