οπως ειπα και πριν ομως, fun to drive εχει και η mazda αλλα δεν εχει 2λιτρο...και η ΤΟΥΟΤΑ δεν εχει καν δικο της μοτερ.subaru φοραει...και στην τελικη ας βγαλει το 2λιτρο και 2.5 αν θελει για τους hardcore και ας εχει και τον 1,8 ή καποιον αλλο τελος παντων για τους ρυπους οπως λες κι εσυ...τα mercedes και τα bmw τα ειπα για την τιμη που παιζει (αν οντως ετσι ειναι) το ft86...αν και η c250 με το 1.8 μονο entry level αυτοκινητο δεν ειναι αλλα τεσπα...οσο για το ποσοστο αγορων μας, αν δηλαδη η ινδια γινει η μεγαλυτερη αγορα και εχουν μοτερ απο 3000 κυβικα και πανω και τους νοιαζει μονο για εκει τι θα λεμε μετα??επισης οπως λεει και ο σαλιγκαρος ουτε κατα διανοια δεν παει για μοντελα οπως EVO S3 κτλ...ειναι φιλοσοφια mx5, rx8 κτλ οποτε χωραει και το μικροτερο μοτερ...τωρα θα μου πεις και 1,2 να εβγαινε και παλι δεν θα μπορουσες να το παρεις οποτε τζαμπα μιλας...στην τελικη δηλαδη οποιος εχει να δωσει 40000 για το ft86 εχει να πληρωσει και τον φορο για τα 2λιτρα....αυτα απο εμενα και να συμπληρωσω οτι τα παντα τα λεω φιλικα ετσι???το λεω γιατι στον γραπτο λογο γινονται παρεξηγησεις..
