Στροφές κινητήρα.
Τους 3 τελευταίους μήνες παρατηρώ το εξής θέμα και σε άσχετο χρόνο.
Από τις 650 στροφές που έχει στο ρελαντί, κατεβαίνει στις 400 και το καταλαβαίνω από το τρέμουλο στο αυτοκίνητο.
Κρατάει 2 δευτερόλεπτα και μετά τινάζει την βελόνα στις 900 και πέφτει ξανά στις 650.
Ως συνήθως το κάνει μετά από αρκετή ώρα σε σταθερή ταχύτητα 120-130χλμ και μετά στάση, όπως σε φανάρι για παράδειγμα.
Το παρατήρησα από την ώρα που έβαλα φίλτρο Κ&Ν (κρίμα τα λεφτά)
και δεν ξέρω αν παίζει κάποιο ρόλο ή είναι σύμπτωση.
Στον εγκέφαλο και να το βάλω, υποθέτω δεν θα δείξει κάτι από την στιγμή που δεν έχει ανάψει λαμπάκι.
Βενζίνη εδώ και χρόνια είναι στάνταρ τα βενζινάδικα.
Κάποιος που να το έχει αντιμετωπίσει;
|