Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

TOYOTA COROLLA 111(G6) 1996 >2002

 
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
απαντηση
  #9  
Παλιά 04-03-11, 00:40
keichi Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 30-08-2009
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 857
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 279
keichi είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
απαντηση

Νικηφορε δεν στραβωνουν απ τα νερα...Αν ηταν ετσι με τη καθε βροχη θα αλλαζαμε δισκοπλακες...Απο τα φρεναρισματα πολυ υψηλων ταχυτητων στραβωνουν (200χλμ/ωρα+)...Αν πχ πηγαινεις τελικιασμενος 220+χλμ/ωρα στην αριστερη λωριδα και σου πεταγονται απο τη μεσαια λωριδα και αναγκαζεσαι να πεσεις στα φρενα εκει τα θανατωνεις...Εκει σε αυτη τη περιπτωση στραβωνουν, οχι απο νερα...Το εχω παθει αρκετες φορες και το ξερω...Αμα κανεις τετοιου ειδους φρεναρισμα κανα δυο φορες δε παθαινουν τιποτα...Αμα το κανεις κανεις καμια 10αρια φορες τελειωσαν οι δισκοπλακες, στραβωσαν...
Θα εξηγησω το λογο γιατι συμβαινει αυτο ευθυς αμεσως...
Οταν φρεναρεις με αυτο το τροπο, υπερθερμαινεται υπερβολικα η εξωτερικη επιφανεια τριβης(οχι εσωτερικα,γιατι δε προλαβαινει) της δισκοπλακας...Δηλαδη ανεβαινει πολυ αποτομα η θερμοκρασια του δισκου εξωτερικα στην επιφανεια τριβης, ενω εσωτερικα ειναι σχεδον κρυος γιατι δε προλαβαινει να γινει μεταδοση θερμοτητας...
Αυτο εχει σαν αποτελεσμα το υλικο του δισκου στην επιφανεια τριβης να αλλαζει ιδιοτητες...Σαν να μετατρεπεται σε αλλου ειδους μεταλλο δηλαδη (βλεπε ''βαφη'' χαλυβα)...
Συνεπως στη δισκοπλακα μας, μετα το τσουρουφλισμα, ειναι σαν να εχουμε 2 διαφορετικα μεταλλα ενωμενα μεταξυ τους...Με συνεπεια????
ΔΙΜΜΕΤΑΛΙΚΟ ΕΛΑΣΜΑ...Συμπεριφερονται πλεον σαν διμμεταλικο ελασμα...
Αυξανεται η θερμοκρασια και καμπτονται πλεον, δηλαδη στραβωνουν...
Ετσι εχουν τα πραγματα.-
Μεινετε μαζι μου παιδια μου...Διπλα μου θα μαθετε πολλα πραγματα! Χαχαχαχα πλακιτσα...
Απάντηση με παράθεση
 


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Brakes Update Fanis TOYOTA COROLLA E 12 439 06-03-21 19:23
Brakes Update Fanis TOYOTA COROLLA E*101 160 19-11-08 22:51
Brakes Update Fanis TOYOTA COROLLA E*90 21 13-04-07 16:41
Brakes Update Fanis TOYOTA COROLLA AE86 2 06-10-05 11:41
Brakes Update Fanis TOYOTA COROLLA KE 70 0 31-12-04 14:12



Page generated in 0,90918708 seconds (88,75% PHP - 11,25% MySQL) with 98 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 14:54.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)