Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > SUPPORT

SUPPORT ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ-ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΑΤΑ-ΒΟΗΘΕΙΑ ΟΝ LINE

 
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #9  
Παλιά 30-06-10, 21:38
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Δεν ξέρω τι κάνει στην VVTI αλλά εμένα στην στρογγυλοφάναρη κόβει ΠΑΡΑ πολύ αισθητά παρόλο ότι έχω 4E-FTE. Βέβαια τουρμπίζω και φεύγω αλλά κόβει την σπιρτάδα της επιτάχυνσης του κινητήρα. Το ρελαντί το έχω βάλει στις 1100 στροφές όταν δουλεύει το A/C (τέρμα την ρύθμιση στην βαλβίδα του ρελαντί δλδ) ενώ κανονικά έχω 800στροφές. Βέβαια δεν δουλεύει συνέχεια, μετά την σωστή συνδεσμολογία που έγινε πέρσι δεν έχω κανένα πρόβλημα. Για τα 24000 BTU σε αμάξι! δεν το πιστεύω με τίποτα! απλά δεν παίζει κάτι τέτοιο! ο αδερφός μου είναι ψυκτικός και είπε ότι είναι αδύνατον, αν και δεν ξέρει σε πόσο αντιστοιχεί. Όπως ειπώθηκε παραπάνω το μηχάνημα βάζει μαζί και λαδάκι και αναμυγνίεται το φρέον οπότε δεν μπορούμε να βάζουμε απλά φρέον από μπουκάλα αλλιώς θα μπορούσε να το κάνει και ο αδερφός μου στα δικά μας. Το μόνο που μπορουμε να κάνουμε είναι να ελέγξουμε την πίεση των κυκλωμάτων όμως (υψηλής και χαμηλής πίεσης). Επίσης να συμπληρώσω επειδή μου έχει τύχει 2 φορές στο σταρλετ, αν χάσουμε φρέον και πέσει η στάθμη τότε δεν δουλεύει ο κομπρέσορας δλδ δεν ξεκινάει και αναβοσβήνει το κουμπί A/C, αλλά το ίδιο μπορεί να γίνει και με κάποια καμμένη ασφάλεια.
Απάντηση με παράθεση
 


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > SUPPORT

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Βαλβολίνες σε Corolla E11 vvti giannis-tour TOYOTA COROLLA 111(G6) 63 01-08-23 22:50
Corolla e11 1.4 vvti grfotis PHOTOS 22 21-04-12 14:42
Λαδια για Corolla Ε11 vvti 00' euromaster SUPPORT 1 06-01-09 12:12
a/c,κυκλωμα,φρεον laios TOYOTA COROLLA E 12 4 06-08-08 17:41
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ COROLLA 1400cc 2002 Takis77 TOYOTA COROLLA E 12 8 28-07-05 10:33



Page generated in 0,50718689 seconds (89,61% PHP - 10,39% MySQL) with 79 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 11:15.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)