αλλαγή υγρών υδραυλικού
Καλησπέρα παιδιά,
Πριν λίγες μέρες αγόρασα ένα μεταχειρισμένο ΕΕ111 1300 από μία κυρία και ήδη έχω πληρώσει περίπου 1100€ για αποκατάσταση βλαβών. Χτες μου έκανε εντύπωση γυρνώντας από βολτίτσα πως σαν να έβραζαν τα υγρά του υδραυλικού μέσα στο παγουράκι με την μηχανή σε λειτουργία στο ρελαντί και χωρίς να στριβω τιμόνι. Το αμάξι δουλευόταν στην πόλη και λογικά τα υγρά θα τα έχουν φτύσει καθώς υπάρχουν κολλημενα μαυρα λάδια στο επανω εσωτερικο τμημα στο παγουράκι. Γνωρίζει κανείς εάν υπάρχει πρόβλημα να αποσυνδέσω τον σωλήνα επιστροφής βάζοντας για λίγο σε λειτουργία τον κινητήρα για να τα αδειάσω και από την αντλία και αν θα έχω πρόβλημα με την εξαέρωση μετά το γέμισμα με νέα υγρά?
|