λοιπον μαζι με το φιλτρο που ετσι βελτιωνουμε την εισαγωγη αερα πρεπει εστω θεωρητικα να βελτιωσουμε και την εξαγωγη.
ετσι η λυση που την εχουμε δοκιμασει σε ολες τις 12αρες και εχουμε δει τρελλη διαφορα ειναι η αφαιρεση του δευτερου καταλυτη μετα τον 2 ασθητηρα λ κατω ακριβως απο τον λεβιε των ταχυτητων και μαζι του ενα μεγαλο κομματι σωληνα μεχρι το μεσαιο καζανακι περιπου 40 cm .
ο βασικοτερος λογος ομως ειναι οτι σε εκεινο το σημειο εχει 2 στενεματα ο σωληνας της εξατμισης με μεγαλη συγγεντρωση καυσαεριων.
εγω το εχω κανει αυτο σε παρα πολλες 12 αρες και δεν εχει υπαρξει κανενα προβλημα μεχρι σημερα.
επισης η διαφορα ειναι απιστευτη.
ακομα κατι για να ολοκληρωθει η αναβαθμιση ειναι η τοποθετηση ενος καζανιου απο ενα μεγαλυτερο απο εμας κυβισμο , δηλαδη στα 1.4 να τοποθετησουμε απο 1.6 και στα 1.6 απο 1.8 για τελεια αποτελεσματα.
και τελευταιο μονο για αφαιρεση καταλυτη και τοποθετηση ενος κοματιου περιπου 15cm ,στο συνεργαζομενο μαγαζι Ηλιας Κοτακης 2104918110 μας χρεωνει 30ε και 50ε για να αλλαξουμε ολον τον σωληνα (45 cm) απο τον λ μεχρι και σχεδον μεσα στο μεσαιο που ειναι αρκετα παραπανω δουλεια.
__________________
WEBSITE ADMIN τηλ 2104256663
Η διαφορα μεταξυ ενος αντρα και ενος παιδιου ειναι......το μεγεθος των παιχνιδιων..
|