Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > SUPPORT

SUPPORT ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ-ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΑΤΑ-ΒΟΗΘΕΙΑ ΟΝ LINE

 
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Re: 4AGE-20V vs VVTLi
  #11  
Παλιά 10-05-06, 06:13
Το avatar του χρήστη leon74
leon74 Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 22-03-2004
Μηνύματα: 274
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 286
leon74 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: 4AGE-20V vs VVTLi

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από 2579";p=&quot Εμφάνιση μηνυμάτων
λεον 74 για τις κοντρες αν δεν παιζει ρολο η διαμετρο του ελαστικου(και η παλαιοτιτα και η ποιοτητα) σε μια κοντρα που η διαφορα παιζετε σε 0,2-0,3 δευτ. τι να πω μιλαμε για 8-9%- στην ακτινα του τροχου .(τα λατιχα τα δικα μου τα πηρα 210ε και ο τζισ αν θυμαμε καλα 600ε )
Άλλο η παλαιότητα και η ποιότητα και άλλη διάμετρος. Γιατί εσύ για διάμετρο μίλησες και γι'αυτό σου απάντησα. Και δεν μίλησα για την εκκίνηση, αλλά για τις υψηλές ταχύτητες. Για εξήγα μου λοιπόν, πώς η διάμετρος του ελαστικού επηρεάζει την επιτάχυνση, π.χ. με δευτέρα πάνω από τα 70, να το καταλάβω δηλαδή.

Και το δεύτερο που θέλω να μου εξηγήσεις: Πώς είναι δυνατόν με το ίδιο βάρος οχήματος ένα 160άρι μοτέρ να πάρει ένα 190άρι? Και μην ακούω μαμακίες, του στυλ τόσο βγάζει το ένα στους τροχούς και τόσο το άλλο... αυτά είναι ιστορίες για φαλακρά παπάκια! Αυτά τα λένε οι δυναμομετράδες γιατί δεν ξέρουν πώς να δουλεύουν τα δυναμόμετρά τους (υπόψην- δουλεύω με δυναμόμετρο κάθε μέρα).

Και μην αρχίσουμε τις ιστορίες για καμπύλες ροπής... εγώ το εξήγησα το θέμα εδώ http://www.corollaclub.com/forum/viewtopic.php?t=2046, και σου λέω ότι ο 2ΖΖGE έχει πιο γεμάτη καμπύλη ροπής από τον 4AGE (Βασικά ο 2ΖΖGE έχει την πιο γεμάτη καμπύλη ροπής από οποιοδήποτε ατμοσφαρικό μοτέρ που ξέρω μέχρι τα 1800 κυβικά).
Απάντηση με παράθεση
 


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > SUPPORT

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Διαφορές G6 και G6R στο αμάξωμα και στην ανάρτηση Vasilis G6 TOYOTA COROLLA 111(G6) 1 15-02-15 20:47
Διαφορές στην Τελική&Στροφές!!! Ζήσης TOYOTA COROLLA 111(G6) 33 26-02-10 19:35
Διαφορές σε μπεκ και πεταλούδα γκαζιού ltsantar SUPPORT 3 26-05-09 14:10
διαφορές σε e11 και e11 facelift giannis_k1452 TOYOTA COROLLA 111(G6) 5 10-11-08 16:34



Page generated in 0,48225808 seconds (90,41% PHP - 9,59% MySQL) with 106 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 23:55.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)