Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA E 12

TOYOTA COROLLA E 12 2002>

 
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Re: Ηλεκρικοτουρμπο
  #11  
Παλιά 07-10-05, 11:37
Το avatar του χρήστη ranger
ranger Offline:
Administrator

 
Εγγραφή: 27-03-2005
Μοντέλο: E-12 Tsport facelift
Περιοχή: 'Ιλιον
Ηλικία: 44 male
Μηνύματα: 4.110
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 665
ranger θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος ranger θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Re: Ηλεκρικοτουρμπο

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από ranger";p=&quot Εμφάνιση μηνυμάτων
Για την ώρα, με βάση τις πληροφορίες που έχω τα συστήματα αυτά είναι αρκετά απλά, δηλαδή το αυτοκίνητο συμπεριφέρται στις χαμηλές στροφές σαν ατμοσφαιρικό, εχώ στις υψηλές μπαίνει το turbo. Για το λόγο αυτό τοποθετούνται στο αυτοκίνητο δυο φιλτροχωάνες, μια για την ατμοσφαιρική λειτουργία του στις χαμηλές στροφές και μια για την λειτουργία του ως turbo.
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από ranger";p=&quot Εμφάνιση μηνυμάτων
Μόλις η πεταλούδα ξεπεράσει μια συγκεκριμένη γωνία, αρχίζει να λειτουργεί ο ηλεκτροκινητήρας και περιστρέφει την φτερωτή με συγκεκριμένες στροφές.
Είπα οτι το turbo τείθεται σε λειτουργία όταν η πεταλούδα του γκαζιού ανοίξει με κάποια συγκεκριμένη γωνία. Όταν δεν πατάμε πολύ γκάζι το αυτοκίνητο συμπεροφέρεται ως ατμοσφαιρικό. Για το λόγο αυτό τα kit ηλεκτρικών turbo αποτελούνται απο δύο φιλτροχωάνες, όπως φαινεται και στο σχήμα...
Γιατι δάσκαλέ;;;
Γιατί αν ο κινητήρας προσπαθούσε στις χαμηλές στροφές να πάρει αέρα μέσα από την ακίνητη φτερωτή το αποτέλεσμα θα ήταν για κλάματα!!!

Προσεχώς θα κάνω μια προβλεψη για το μελλον των εφαρμογων του ηλεκτρικου turbo με βαση την πρόοδο των ηλεκτονικων συστημάτων ελέγχου της ταχύτητας περιστροφής ηλεκτροκινητήρων!!!
(Αυτό δεν είναι ανάλυση, είναι διδακτορική διατριβή)
Συνημμένα Thumbnails
Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγένθυνση

Όνομα:  ilektriko_turbo3.jpg
Εμφανίσεις:  34
Μέγεθος:  71,0 KB  
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Administrator Ειδικών Επιχειρήσεων


Κάντε τους δρόμους πιο ασφαλείς, είναι ευθύνη όλων μας...
Απάντηση με παράθεση
 


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA E 12

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;



Page generated in 0,58834195 seconds (90,38% PHP - 9,62% MySQL) with 105 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 08:57.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)