Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από ranger";p="
Για την ώρα, με βάση τις πληροφορίες που έχω τα συστήματα αυτά είναι αρκετά απλά, δηλαδή το αυτοκίνητο συμπεριφέρται στις χαμηλές στροφές σαν ατμοσφαιρικό, εχώ στις υψηλές μπαίνει το turbo. Για το λόγο αυτό τοποθετούνται στο αυτοκίνητο δυο φιλτροχωάνες, μια για την ατμοσφαιρική λειτουργία του στις χαμηλές στροφές και μια για την λειτουργία του ως turbo.
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από ranger";p="
Μόλις η πεταλούδα ξεπεράσει μια συγκεκριμένη γωνία, αρχίζει να λειτουργεί ο ηλεκτροκινητήρας και περιστρέφει την φτερωτή με συγκεκριμένες στροφές.
|
Είπα οτι το turbo τείθεται σε λειτουργία όταν η πεταλούδα του γκαζιού ανοίξει με κάποια συγκεκριμένη γωνία. Όταν δεν πατάμε πολύ γκάζι το αυτοκίνητο συμπεροφέρεται ως ατμοσφαιρικό. Για το λόγο αυτό τα kit ηλεκτρικών turbo αποτελούνται απο δύο φιλτροχωάνες, όπως φαινεται και στο σχήμα...
Γιατι δάσκαλέ;;;
Γιατί αν ο κινητήρας προσπαθούσε στις χαμηλές στροφές να πάρει αέρα μέσα από την ακίνητη φτερωτή το αποτέλεσμα θα ήταν για κλάματα!!!
Προσεχώς θα κάνω μια προβλεψη για το μελλον των εφαρμογων του ηλεκτρικου turbo με βαση την πρόοδο των ηλεκτονικων συστημάτων ελέγχου της ταχύτητας περιστροφής ηλεκτροκινητήρων!!!
(Αυτό δεν είναι ανάλυση, είναι διδακτορική διατριβή)