Re: Μια Απλώ Ερώτηση Για Αρχώ!
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από ramantanis";p="
Φιλε μου καλοριζικο!
Λενε οτι τα μηανηματα που κατασκευαζουν τωρα τα καινουργια πιστονια και τους κυλινδρους των μηχανω είναι τοσο πολύ ακριβείας που το αυτοκίνητο δεν χρειάζεται στρώσιμο. Επειδη έχω δουλεψει σε μεγαλες αυτοκινητοββιομηχανιες ξέρω ότι δεν είναι τόσο ακριβείας και οτι τα αυτοκίνητα χρειάζονται στρώσιμο. Πάντως όλα τα αυτοκίνητα μόλις βγαίνουν από την παραγωγή κάνουν κάποια χιλιόμετρα στρωσίματος τα οποία όμως δεν είναι αρκετά. Γιυτό καλό θα είναι να το στρώσεις το αμαξάκι σου για να το έχει για μια ζωη απροβλημάτιστο.
Μεχρι τα 2000 χλμ πηγαινε το χαλρα μεχρι 3000 στροφες, απο τα 2000 μεχρι τα 2500 ανεβαζε μεχρι 3250, από τα 2500 μεχρι τα 3000 ανεβαζε μεχρι 3500, απο τα 3000 μεχρι τα 4000 μεχρι 3750 και απο τα 4000 μεχρι τα 5000 μεχρι 4000 σ.α.λ. Ετσι θα έχεις ένα πολυ ομαλό στρωσιμο του κινητήρα και δεν θα σου καιει ποτέ λαδακι.
|
Φιλε μου καλη η συμβουλη σου περι στρωσηματος, αλλα πιστεψε με, ενα "υπερβολικο" στρωσιμο οπως αυτο που ανεφερες, νε μεν θα στρωθει "ομαλα" το μοτερ αλλα θα χρειαστει αλλα τοσα χλμ. για να ""ξυπνησει" μετα το μοτερακι απο το λυθαρχο των 5000 "ομαλων" χλμ. Πιστευω (λογο αρκετα μεγαλης εμπειριας στρωσιματος) οτι τα πρωτα 1000-1500 μεχρι 3000σαλ και τα επομενα 1000-1500(1000-2000 η 1500-3000χλμ) μεχρι 4000σαλ ειναι μια αξιοπιστη αρχικη χρηση του μοτερ, και χωρις το φοβο να "κοιμηθει" το μοτερ και να μην ανοιγει μετα. Παντα εχοντας υπ'οψιν οτι τα μοτερ ειναι ειδη ρολλαρισμενα πριν βγουνε σε κυκλοφορια.
__________________
Buy it, Strip it, Tune it, Race it....Technology!!!
|